Същo така реших да си сменя и поучуканите стари фарове. Новите като ги сравних със старите и ми направи впечатление, че нямат ето тази "шапка" (оградена в червено) която стой пред крушката
Халогени широка броня Г2-монтиране как?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Халогени широка броня Г2-монтиране как?
Здр., колеги кажете как точно се монтират халогените на широката броня - за бронята или за ламарините на колата? Ето такива халогени си взех (оригиналдъ-18лв.):
Същo така реших да си сменя и поучуканите стари фарове. Новите като ги сравних със старите и ми направи впечатление, че нямат ето тази "шапка" (оградена в червено) която стой пред крушката
Нормално ли е
Марката на новите е "Depo". А разлика има ли между ляв и десен фар?

Същo така реших да си сменя и поучуканите стари фарове. Новите като ги сравних със старите и ми направи впечатление, че нямат ето тази "шапка" (оградена в червено) която стой пред крушката
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
hristian37 написа:колега ако си с широка броня както пише в заглавието на темата ти тези халогенни не са за нея. Фаровете между ляв и десен нямат разлика. Уточни се![]()
![]()
а какви са халогените за широката броня? - по различен захват ли имат, защото по форма тези пасват? - не съм в час, защото в момента правя упражнението от тесни към широки брони.
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колега, халогените за широката броня са съвсем други по форма, захващането е със специални планки - който за си правих по оригинална, но тези твои халогени нямат нищо общо със тези за широката броня, нито със захващането - след обед ако ми остане време ще ти ги снимам и ще ги кача ама не обещавам
Влез ми в гаража имам една снимка на колата снимана отпред оголеми си я малко и виж 
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
колега това дето си посочил е лупата на халогена.с нея свети мн по-добре.тя увеличава светлинния сноп и прави по-силна светлината.
пп за тези халогени дето си купил
опитаи се да ги вградиш като изрежеш пластмасата и ги поставиш на мястото им на бронята.а захващането в този случаи ще е по твои избор.най-добре с някакви планки да ги захванеш подобно на стандартното.
пп за тези халогени дето си купил
опитаи се да ги вградиш като изрежеш пластмасата и ги поставиш на мястото им на бронята.а захващането в този случаи ще е по твои избор.най-добре с някакви планки да ги захванеш подобно на стандартното.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
malolitrajkata написа:колега това дето си посочил е лупата на халогена.с нея свети мн по-добре.тя увеличава светлинния сноп и прави по-силна светлината.
Ясно, но тази "чашка" ми се струва, че не дава на светлинния поток директно да отива напред, а първо да се отрази в рефлектора на фара - но крушките H4 и без това са боядисани непрозрачни отпред и не пропускат светлината напред, а само отстрани към рефлектора. Май лупа не е точното понятие, по скоро спомагателно рефлекторче, но пак малко спорно, защото е изработено от поцинкована ламарина, която според мен няма особени светлоотразителни качества
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
[quote]
Ясно, но тази "чашка" ми се струва, че не дава на светлинния поток директно да отива напред, а първо да се отрази в рефлектора на фара - но крушките H4 и без това са боядисани непрозрачни отпред и не пропускат светлината напред, а само отстрани към рефлектора. Май лупа не е точното понятие, по скоро спомагателно рефлекторче, но пак малко спорно, защото е изработено от поцинкована ламарина[quote]
чрез "чашката" се увеличава светлинният поток които ще се отразява от рефлектора .при светването на крушката ,светлината попада в чашката(лупата) къдетодо се усилва и дообработваи след това се разпръсква и се разсейва малко или много от рефлектора.след това светлината се филтрира от резките на стъклото. това което е от поцинкована ламарина е вид щипка или скоба към която се прикача самата крушка за да може да се намира в лупата и да свети по добре с неина помощ.
в твоите халогени няма такава лупа.те са снабдени само с крушка и рефлектор и стъкло което пречупва светлината с резките си.
лупата е взаимствана от по - нови модели.ако си забелязал напочти всички нови коли има лупа.
Ясно, но тази "чашка" ми се струва, че не дава на светлинния поток директно да отива напред, а първо да се отрази в рефлектора на фара - но крушките H4 и без това са боядисани непрозрачни отпред и не пропускат светлината напред, а само отстрани към рефлектора. Май лупа не е точното понятие, по скоро спомагателно рефлекторче, но пак малко спорно, защото е изработено от поцинкована ламарина[quote]
чрез "чашката" се увеличава светлинният поток които ще се отразява от рефлектора .при светването на крушката ,светлината попада в чашката(лупата) къдетодо се усилва и дообработваи след това се разпръсква и се разсейва малко или много от рефлектора.след това светлината се филтрира от резките на стъклото. това което е от поцинкована ламарина е вид щипка или скоба към която се прикача самата крушка за да може да се намира в лупата и да свети по добре с неина помощ.
в твоите халогени няма такава лупа.те са снабдени само с крушка и рефлектор и стъкло което пречупва светлината с резките си.
лупата е взаимствана от по - нови модели.ако си забелязал напочти всички нови коли има лупа.
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- blue_shadow
- Мнения: 875
- Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Днес най-накрая се захванах сериозно и реших проблема с монтирането на менте халогените. За целта отрязах с ножовка захващането, което беше отдолу и фиксирах с болт планките отгоре на халогена. Направих си и допълнителни скоби за захващане към гредата и ето го крайния резултат (разбира се, не е точно като оригиналните, но съм доволен):
...и отпред...
П.С. сега остава да боядисам броните, но бояджията ме бави нещо
...и отпред...
П.С. сега остава да боядисам броните, но бояджията ме бави нещо
- malolitrajkata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
Зада не отварям нова тема, а въпроса е свързан със халогените: "+" за халогените идва от "+" на къси светлени. Един колега беше споменал в друга тема, че с превключване на един куплунг, който се намира зад бушониерата се взима "+" от габаритите. След свалянето на бушониерата малко се разколебах от сноповете жици, които се помещават там и въпросния куплунг НЕ ми извади окото с присъствието си. Може ли повече информация относно тази трансформация?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта


