не пали след дъждовете
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
не пали след дъждовете
След дъждовете в неделя и понеделник днес не можах да запаля. След 7-8 опита запали за около 1-2 секунди, и изгасна с детонация като от ЗИЛ.
Свещите, кабелите, капачката и възд. филтар са сравнително нови. След справка с търсачката и малко помощ от колегата Bojo проверихме бобината - дава искра, замерихме я: м/у 1и2 и м/у 2и 3 извод дава около 1630 ома, м/у 1и3-ти около 830ома. Пробвахме и без възд. филтар- пак неиска. Палеца си има около 1 килоом съпротивление. Качва бенз и съответно газ. Накрая ни свършиха идеите, а и пак заваля
и решихме. че от нас- любителите- толкова, време е професионалистите да си кажат думата.
- tekion
- Мнения: 281
- Регистриран на: Пон 27 мар 2006 8:25
- Автомобил: Meriva
- Двигател: 2006
- Местоположение: Димитровград
- Контакти:
А, в събота навъртях около 50 км- всичко беше нормално като я оставих. И преди е имало някакви прекъсвания след дъжд, но след смяна на свещи се оправи.
Последна промяна от tekion на Сря 23 май 2007 13:37, променено общо 1 път.
Колега имах съштият проблем с едно поло.При голяма влага не палеше.Едно приателче ми сподели че електродите на дистрибуторната капачка и на палеца са с покритие от графит и то изчезва с времето и там се натрупва влага, и съм за нови,но ми каза и една хитрина намазах електродите с тънак филм графитна грес и о чудо тя спря да ми прави тези проблеми.Едо приателче с нисан се оправи по същият начин, та това е изпитана тактика и аз и тои така си ги и продадохме. И спестени много парички.
- radotom
- Модератор

- Мнения: 19727
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Колега, въпреки, че са нови, това не е 100% сигурно, че са както трябва.
Вероятно проблема е в капшачка/палец, но така, дистанционно трудбно може да се каже.
Според споделения опит от колеги тук, във форума, много добро решение е напръскването (направо уливането) на палеца и капачката вътре и вън с WD-40. Изблъсква водата и със сигурност не е проводник. Проверих!
Вероятно проблема е в капшачка/палец, но така, дистанционно трудбно може да се каже.
Според споделения опит от колеги тук, във форума, много добро решение е напръскването (направо уливането) на палеца и капачката вътре и вън с WD-40. Изблъсква водата и със сигурност не е проводник. Проверих!
- Bojo
- Мнения: 324
- Регистриран на: Чет 08 юли 2004 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково '89 Golf 2 GT 1.8 RP
Капачката и кабелите са чистак-бърсак нови. По капачката нямаше видима следа от влага. Огледахме и тръкнахме със шкурка палеца. 3-та и 4-та свещ ми се видяха черни и доста мокри. Мокрото може да е от неизгоряла горивна смес. Сменихме свещите. Пробвах се да замеря и датчика на Хол, ама той май без напрежение не работи 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта
И мацките отблъсква,пробвано