


ABS индикаторат не свети
ABS индикаторат не свети
чел съм че като се запали моторът трябва да светне индикаторът на таблото и да изгасне след време моят не свети и като натисна рязко спирачки колелата блокират ако някои може да помогне благодаря предварително
- Grizzlito
- Мнения: 732
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
- Автомобил: Volkswagen T5 4motion
- Двигател: AXE 2006
- Местоположение: София
- Контакти:
по принцип , трябва да свети като си на контакт, и като запалиш мотора да изгасне, ако не гасне, значи нещо не е наред, на първо време си провери бушона на ABS'a за друго не смея да давам акъл но може да е запацапн датчик или нещо от сорта но по принцип в такава ситуация индикатора свети за да ти каже че ABS'a не бачка
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Grizzlito написа: но може да е запацапн датчик
Върху датчика ако щеш един тон кал, камъни, дърве и лай..а да изсипеш, ттова ни най-малко не му пречи!
Не се връзвайте на глупустите по сервизите, че видите ли, датчика не бачкал, щото имало калища по прорезите на диска!

Това е индуктивен датчик и отчита единствено и само наличието на метал!
Иначе с всичко останало, Grizzli, съм напълно съгласен!
koci, добре дошъл в отбора, градски!
Наистина при подаване на контакт индикацията за ABS-а трябва да светне, а малко по-късно, след като си мине успешно чек-а да загасне.
При мен загасва заедно с индикатора на ръчната. (в една система са)
Като купих колата, и при мен не светеше. Оказа се, че джамбаза просто е дръпнал куплунга отзад и толкова!

Като си го щракнах, естествено, засвети постоянно!
Премазан датчик на предно ляво колело

Вероятно и при теб има проблем с някой от датчиците, по-вероятно- кабел и за това са го изключили. Или заради постоянното светене просто е изгоряла крушката.
Попълни в "Гараж"-а с каква кола си.
На В3, моя, кабела си върви с датчика. На В4 доколкото разбирам от форума кабела е с куплунзи и към управлението, и към датчика.
- MamaMy
- Мнения: 1040
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY 2003г
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
radotom написа:Grizzlito написа: но може да е запацапн датчик
Върху датчика ако щеш един тон кал, камъни, дърве и лай..а да изсипеш, ттова ни най-малко не му пречи!
Не се връзвайте на глупустите по сервизите, че видите ли, датчика не бачкал, щото имало калища по прорезите на диска!![]()
Това е индуктивен датчик и отчита единствено и само наличието на метал!...
Относно калта си прав, но датчика се зацапва. Виждал съм го набит със стружки и станал като таралеж. Не можах да разбера само защо се е намагнитил.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта