Пасат В3 с двигател RP 1,8mi

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Пасат В3 с двигател RP 1,8mi

Мнениеот znainainai » Вто 22 май 2007 18:06


Колеги много съм чел за ABS и AAM но за този мотор нищо не знам. Един приятел днес си взе пасатор със такъв мотор та ако може свтенете ме за болежките на този двигател.Като за начало се представя отлично със 6,5l бензин минахме 100км 2/3 от които на 1ва и 2ра предавки. Направо съм очарован. Има добро ускорение не пуши не трака. Но въпреки всичко кажете за какво да се оглеждам. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО:D




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 22 май 2007 20:04


99% е еднакъв с ABS разликите не си заслужава да се коментират :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 22 май 2007 23:40


Понеже моя го тормозя доста мога да ти кажа какво да очакваш :
-моя има едно странно тракане и ходих къде ли не да го слушаме/гледаме и се оказа че е от две направления - хидравлични повдигачи на клапаните и една странна кутиика на моното отгоре върху входните колектори.На всички RP-та съм го забелязал този звук.
Незнам как се държи ABS-а ама моя си иска доста читаво масло за да не прави проблеми на дълъг път (от сорта да ти светне лампата и да ти писне зумер-а).Аз карам само с Мотул Пауър 4100 15В50.
Общо взето впечатления за разхода - дава 8.6 на 100 при пълна кола и каране 140-180.
Градско около и над 10 ама колко точно незнам.
Друго специфично за този двигател идея си нямам какво да ти кажа.За АБС знам само че го няма това потракване като на RP-то :)
Успех!


koce-boce
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 14 май 2007 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот koce-boce » Сря 23 май 2007 5:00


Колега, имам 2 пасата Б3 и един Б4 с мотор ABS- прекрасни са, никакви проблеми, ако продилжаваха да ги правят пак такъв щях да си взема, слагай масло 10/40, сменяй на 10к, макар че пише 15к и си О.К.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 23 май 2007 8:20


това е възможно най- сполучливия и здрав модел двигател за тези години на VW
роден е да се кара с газова уредба


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 23 май 2007 10:11


RP е идентичен с ABS напрактика. Просто ABS се води по-нова версия на RPто.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 23 май 2007 10:15


Единствения начин да различиш RP на външен вид от ABS/AAM е по вакуумния регулатор на делкото.
Друга външна разлика няма. ;)


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 23 май 2007 13:28


Не става с делкото!
Има РП-та без вакуум, с моно-мотроник. Аз съм с такъв. :-)

Май само начина на захващане на изпускателната тръба към изпускателния колектор е уникален за РП. :-)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 23 май 2007 15:41


Или ако погледнеш в талона номера на мотора :)
иначе на външен вид не съм заглеждал разлики :)


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 23 май 2007 16:43


На някой RP няма отдушник за картерните газове отпред от блока а само от капака на клапаните, и датчиците на тройника са 2 или 3 а не един като на ABS плюс вакуума на делкото са единствените забележими външно разлики/то други и няма де/



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта