Енигма в GOLF 3 ;)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RAMIRESS
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Енигма в GOLF 3 ;)

Мнениеот RAMIRESS » Сря 23 май 2007 11:41


Здравейте на всички,които евентуално ще се опитат да ми помогнат за разрешаването на въпросната загатка.

Притежавам VW Golf 3 1.4 CL (Двигателя май се обозначаваше като ABD)
Ta..... При нормално загрят двигател (85 С) гася колата-всичко О.К.
При последващо запалване ,да речем 5 мин след това колата си пали нормално ,само дето чистачките,нагревателя за задното стъкло и парното неработят :?
Без да гася ватомобила след не определено време (примерно 4~5 мин.)се чува звук подобен на прищракване от реле зад километража(не от към кутията с предпазители) и всички неработещи неща изброени по-горе си тръгват нормално. ЩО Е ТО ? :lol:
Все си мисля,че това е свързано с моментната температура на колата.
От двигатели нищо неразбирам,но пък се занимавам с електроника.

Благодаря предварително на опитали се да ми помогнат.




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Сря 23 май 2007 11:54


Интересен проблем, да започнем първо с добре дошъл. :welcome_to_group

Добре е да си провериш първо дали всички предпазители на таблото са наред, ако е нужно подмени тези който не ти харесват с нови, но не си копувай от бензиностанцоя или другаде - ментета за, вземи си ако има от магазин Ауто+ там поне са оригинални и горят на ампеража на който пише. Погледни дали са си добре поставени релетата който ги има по таблото. другото което може да се провери е дали някй преди тебе не е пипал нещо но там вече ти трбва или да си запознат със системата или някой който знае. Погледни тези неща и пиши пак, ще мислим.


Потребителски аватар
RAMIRESS
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RAMIRESS » Сря 23 май 2007 12:06


Благодаря !

В поста си не споменах ,че принципно съм голям маняк към автомобила си и при най малкото скръцване отивам в сервиза :oops:

По въпроса с бушоните... преди 3 дни си купих бушони "Бош" от Ауто+ :) точно поради тази прочина която си споменал(тези по бензиностанциите без значение колко ампера са прекъсващят им проводник е с еднаква дебелина :? ....Ужас)
Прегледал съм всички и са видимо здрави.Все пак ще ги сменя всищките за проба.

П.П. Междудругото какво общо имат трите модула електрически?!(освен че полззват един и същи централен електрически източник :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 23 май 2007 12:27


Щом разбираш от електроника провери следните неща7
1.Бушони-как контактуват
2.Куплунга закачен към таблото с бушоните.
3.релетата-контактуване.
Огледай си масата.....
засега двигателят не ти е необходимо да го познаваш не е той причината .....
Някъде имаш слаб контакт и то най-вероятно маса(знаеш,че тя е най-чувствителното място на контактите при правия ток)....при по-продължителна работа на двигателя масата започва да се затопля и след това при спиране отново се охлажда и т.н и т.н.,като тези температурни промени са причина за изчезването и появата на масата..


Потребителски аватар
RAMIRESS
Мнения: 26
Регистриран на: Сря 23 май 2007 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RAMIRESS » Сря 23 май 2007 12:40


joker мерси за съветите .
Специално ще обърна внимание на този с масата.
Има логика в това което казваш.
Сега се си спомням ,че когато закупих колата (беше вкарана преди 8 дни от Германия) неми работеше плафона и се оказа ,че кабелът към сервизния + свързан с един куплонг накъде около вратата беше изгнил от влага.
Айде дане се отнасям в обяснения ,но с това правя връзката .

Мерси още веднъж.
При първия слънчев ден ще проверя ище драсна.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 23 май 2007 12:55





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kiko26 и 79 госта