
Антирадари- видове,модели,коментари.
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Глава СЕДМА
АДМИНИСТРАТИВНО НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ
Чл. 181 Наказва се с глоба до 50 лв.:
1. собственик или длъжностно лице, което без уважителни причини не представи в определения срок превозно средство за технически преглед;
2. който използва устройство, смущаващо действието на уредите, използвани за измерване скоростта на движение на моторните превозните средства;
3. водач, който не носи определените за носене документи във връзка с извършвания превоз;
4. водач, който управлява моторно превозно средство за обществен превоз повече от законоустановеното работно време, както и водач, който управлява моторно превозно средство в болестно или друго състояние, което създава опасност за движението;
5. водач, който не спре двигателя, когато моторното превозно средство е в престой или е паркирано, освен ако работата му е необходима за извършване на товарно-разтоварна или друга технологична дейност;
6. водач, който управлява моторно превозно средство с емисии на вредни вещества над установените норми или с неизправно шумозаглушително устройство.
т.е. всякви други джаджи са позволени и да се ш...т
АДМИНИСТРАТИВНО НАКАЗАТЕЛНА ОТГОВОРНОСТ
Чл. 181 Наказва се с глоба до 50 лв.:
1. собственик или длъжностно лице, което без уважителни причини не представи в определения срок превозно средство за технически преглед;
2. който използва устройство, смущаващо действието на уредите, използвани за измерване скоростта на движение на моторните превозните средства;
3. водач, който не носи определените за носене документи във връзка с извършвания превоз;
4. водач, който управлява моторно превозно средство за обществен превоз повече от законоустановеното работно време, както и водач, който управлява моторно превозно средство в болестно или друго състояние, което създава опасност за движението;
5. водач, който не спре двигателя, когато моторното превозно средство е в престой или е паркирано, освен ако работата му е необходима за извършване на товарно-разтоварна или друга технологична дейност;
6. водач, който управлява моторно превозно средство с емисии на вредни вещества над установените норми или с неизправно шумозаглушително устройство.
т.е. всякви други джаджи са позволени и да се ш...т

- Drago_M
- Мнения: 100
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Антената на антирадара представлява правоъгален рупор с вградени в него високочестотни диоди. Не препоръчвам на никой да се опитва да я вади на предното стъкло. Самата антена определя габаритите на антирадара , т.е. колкото е голяма антената , толкова е голям и антирадара.
По въпроса с положението на антирадара ( вертикално или хоризонтално ) ще кажа ,че по-принцип трябва да е хоризонтално, но понякога ченгетата ( не знам кой ги е открехнал - те нямат толкова акъл ) обръщат техните радари вертикално , с което променят характера на излъчваната вълна- от хоризонтална във вертикална - антирадарите реагират твърде късно , предимно от отразени от околни предмети вълни.
Само доктор , адвокат или литератор може да сложи антирадар със светодиодите напред - иска да заслепи ченгетата ли ? Не знам.
По въпроса с положението на антирадара ( вертикално или хоризонтално ) ще кажа ,че по-принцип трябва да е хоризонтално, но понякога ченгетата ( не знам кой ги е открехнал - те нямат толкова акъл ) обръщат техните радари вертикално , с което променят характера на излъчваната вълна- от хоризонтална във вертикална - антирадарите реагират твърде късно , предимно от отразени от околни предмети вълни.
Само доктор , адвокат или литератор може да сложи антирадар със светодиодите напред - иска да заслепи ченгетата ли ? Не знам.
- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

Сега остава да дръпна ток отнякъде и да туря едно ключе за включ/изключ и съм готов!
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Изобщо не ти трябва копче !!!!!
Там клемите са надписани и 30-та и 31-ва са постоянен + и маса !!! А другата е 15-та (ако не се лъжа) и на нея се обявяват 12 волта само когато си на стартер (запалена ти е колата)!!!! Връзваш го така и изобщо не му мислиш!Като запалиш колата и той си тръгва !!!
Виж идеята ти да го защипеш за плафона ми допада !!!
Аз моя съм го сложил на сенника и с тънко кабелче към плафона !!!



Там клемите са надписани и 30-та и 31-ва са постоянен + и маса !!! А другата е 15-та (ако не се лъжа) и на нея се обявяват 12 волта само когато си на стартер (запалена ти е колата)!!!! Връзваш го така и изобщо не му мислиш!Като запалиш колата и той си тръгва !!!
Виж идеята ти да го защипеш за плафона ми допада !!!



- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Това за честотния диапазон изобщо да не те смущава !!! За сега полицейските радари работят точно в този обхват !!! А обявеният диапазон за SAVER-а е гарантираният!!Това означава,че далеч извън него може да ти приема!!! [/quote]
Тук си в грешка вече .Обхвата е точно фиксиран поради работната честота на използваните СВЧ диоди гън диод. Максималната чувствителност на радар е именно в описания диапазон.Но покрай морето и Дунав в този честотен обхват работят всички корабни НРЛС, които имат доста висока импулсна мощност/ по реките от 3 KW нагоре, а мосрските са по 7 -12 kW , a на малки яхтени радарипо 1,5 -3 kW.
Смущенията са доста силни когато пътуваш извън града покрай морето.
Тук си в грешка вече .Обхвата е точно фиксиран поради работната честота на използваните СВЧ диоди гън диод. Максималната чувствителност на радар е именно в описания диапазон.Но покрай морето и Дунав в този честотен обхват работят всички корабни НРЛС, които имат доста висока импулсна мощност/ по реките от 3 KW нагоре, а мосрските са по 7 -12 kW , a на малки яхтени радарипо 1,5 -3 kW.
Смущенията са доста силни когато пътуваш извън града покрай морето.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vasstop написа:Ето един полезен линк по темата:
http://www.autocomp.ru/catalogue/electro/detectors/
Не си давайте парите за руски боклуци.Далече са ама много далече от електрониката.Цялата им електроника /руск/ е боклук.Затова и още през 1985г. гледаха как да купуват заобикаляйки КОКОМ/ ембарго на СВЧ техникас,елементи ,технологии/ като пращаха техни поставени лица да купуват най-често от Швейцария.
PS За произвеждания във Варна, а после в Шабла и Твърдица радар скоростомер РС 02 /тип пистолет/ СВЧ частите, танталови кондензатори,гън диод, индикация се купуваха на парче от хора на 6 то у-ние, защото нито в съюза нито у нас имаше такава база.
Гледал съм монтажа на Савер а и е далеч от върха на сладоледа.Оттам идва и ниска чувствителност, липса на процесорна обработка на приеманият сигнал.
Технологията на този антирадар е на равнището на западните от 1987-1989 г. Изводите си правете сами.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта