За jetta 1.6 с електрония карбуратор
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 17:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За jetta 1.6 с електрония карбуратор
Здравейте,нито на газ, нито на бензин няма никакви нормални обороти.Чел съм че карбуратора е екотроник и е много скъп.На бензин се форсира много и веднага връща до много ниски обороти и тресе и после пак същото.На газ държи много високи обороти.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: За jetta 1.6 с електрония карбуратор
Ilia_pirdop написа:Здравейте,нито на газ, нито на бензин няма никакви нормални обороти.Чел съм че карбуратора е екотроник и е много скъп.На бензин се форсира много и веднага връща до много ниски обороти и тресе и после пак същото.На газ държи много високи обороти.
здрявей!...аз съм със също с електронен карбуратор и имам същия проблем...насега вече след дъждовете започна да се форсира много здраво.....утре ще ходя да я видят...мисля че е най добре да се смени каруратора.....
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: За jetta 1.6 с електрония карбуратор
Ilia_pirdop написа:Здравейте,нито на газ, нито на бензин няма никакви нормални обороти.Чел съм че карбуратора е екотроник и е много скъп.На бензин се форсира много и веднага връща до много ниски обороти и тресе и после пак същото.На газ държи много високи обороти.
Колеги,проблема е разрешим.Вакум регулатора ви е повреден,но подлежи на ремонт.Нов регулатор в авто части струва много пари.Аз
имах същия проблем,и го оправих-мога да ви помогна и на вас.Автомобила е много добър,но малко тежък за мотора си.Не зная
от това ли е,но не може да ми вдига по вече от 150 км/ч.При вас как
е?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: За jetta 1.6 с електрония карбуратор
matrici написа:Ilia_pirdop написа:Здравейте,нито на газ, нито на бензин няма никакви нормални обороти.Чел съм че карбуратора е екотроник и е много скъп.На бензин се форсира много и веднага връща до много ниски обороти и тресе и после пак същото.На газ държи много високи обороти.
Колеги,проблема е разрешим.Вакум регулатора ви е повреден,но подлежи на ремонт.Нов регулатор в авто части струва много пари.Аз
имах същия проблем,и го оправих-мога да ви помогна и на вас.Автомобила е много добър,но малко тежък за мотора си.Не зная
от това ли е,но не може да ми вдига по вече от 150 км/ч.При вас как
е?
По принцип на мен проблема ми се вижда,че е от електронния модул за управление на дросела.При положение,че не може да ти вдигне повече от 150км/ч.въобще не си решил проблема.На джета 1.6 с монтиран от мен японски карбуратор съм и правил 180км/ч.немаш си на идея как се изстрелва.2ЕЕ в повечето случайи няма никакъв смисъл да се ремонтира поради факта,че е адцки скъп за подръжка.Поинтересувай се колко ли струва модула за управление на дросела?аз знам

Ами спиралата за смукача?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 12:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Колега,пиша че съм си отремонтирал вакум регулатора на оборотите и сега колата работи като часовник.Мисля,че това именно е тъй наречения автоматичен смукач.ЩО СЕ КАСАЕ ЗА СКОРОСТТА,тази
джета е с мотор 51 кw,75 к.с. и в книжката за нея и дават максимал
на скорост 160км/ч.Произведена е 1991г.,купих я 2001г.,и никога не е
вдигала по голяма скорост.Всичко по нея си е опигинално,без консумативите,естественно.Ако желаете,кажете все пак вашият карбуратор каква марка е,къде може да се намери,на каква цена и
съвместим ли е с останалата електроника и с менаниката на колата-имам впредвид закрепване към двигател,жила,контакти и т.н.Да добавя само,че почти няма разлика дали колата ми работи на бензин или газ-с газова уредба "Ловато"съм от2002г.А на регулатора на оборотите,за които става дума пише"PIERBURG".
джета е с мотор 51 кw,75 к.с. и в книжката за нея и дават максимал
на скорост 160км/ч.Произведена е 1991г.,купих я 2001г.,и никога не е
вдигала по голяма скорост.Всичко по нея си е опигинално,без консумативите,естественно.Ако желаете,кажете все пак вашият карбуратор каква марка е,къде може да се намери,на каква цена и
съвместим ли е с останалата електроника и с менаниката на колата-имам впредвид закрепване към двигател,жила,контакти и т.н.Да добавя само,че почти няма разлика дали колата ми работи на бензин или газ-с газова уредба "Ловато"съм от2002г.А на регулатора на оборотите,за които става дума пише"PIERBURG".
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Пешо123 и 66 госта