проблем пасат Б5
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 7:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Питам тук от вчера,ама никой не отговаря...Пасата е 3BG,днес установих/май днес се е случило/,пасатора няма мощност,турбото не свири-автоматик е и при рязко натискане на педала за газта трябва да се изстреля,но мотора глъхне...казаха ми че най-честата повреда е изпушил дебитомер-така ли е ,или по-добре първо на компютър да се види?Благодаря Ви!
gomor написа:Питам тук от вчера,ама никой не отговаря...Пасата е 3BG,днес установих/май днес се е случило/,пасатора няма мощност,турбото не свири-автоматик е и при рязко натискане на педала за газта трябва да се изстреля,но мотора глъхне...казаха ми че най-честата повреда е изпушил дебитомер-така ли е ,или по-добре първо на компютър да се види?Благодаря Ви!
като натиснеш рязко газта зависи от силата на натиск или както казват някой- крач контрол, но това е друга тема, самата скоростна кутия може да свали с една, две или три предавки, помисли при ситуация на изпреварване--най-елементарна и рискова,най-вероятно скоростнатати кутия е отремонтирвана за което има решение и затова не се притеснявай за техническия проблем / само за финансовия /
Автоматика се усеща когато сменя, но не придърпва. Мога да го опиша като лека вибрация може би. Усеща се когато качва и когато сваля предавките, но много слабо. Мога да Ви кажа, че въобще не е тромав и като скоча на газта направо изстрелва колата. Тогава се усеща как сваля с една или две предавки, вдига оборотите на около 5,5 -6 и колата направо лети.
Пробвах испортиня режим на скоростната кутия през прохода Троян - Кърнаре и мога да Ви кажа, че колата се държи много стабилно и ускорява бързо.
Мога да споделя и впечатляния за разхода. В събота - Пловдив - София-Пловдив- София, 150 км/ч. на магистралата - 9,6. Вчера ходих до Петрич и обратно. Със 100-110 компа ми показа разход 7,9. Тази сутрин карам в София по задръстванията - 14.
Това са показания на компа.
ПП. моята няма типтроник, но има секвенциален режим дето ръчно да буташ скоростите, но автоматичния режим ми харесва много повече.
Все пак не съм взел състезателна кола.
Колата е супер за спокойно и уравновесено каране, създава комфорт и сигурност.
Пробвах испортиня режим на скоростната кутия през прохода Троян - Кърнаре и мога да Ви кажа, че колата се държи много стабилно и ускорява бързо.
Мога да споделя и впечатляния за разхода. В събота - Пловдив - София-Пловдив- София, 150 км/ч. на магистралата - 9,6. Вчера ходих до Петрич и обратно. Със 100-110 компа ми показа разход 7,9. Тази сутрин карам в София по задръстванията - 14.
Това са показания на компа.
ПП. моята няма типтроник, но има секвенциален режим дето ръчно да буташ скоростите, но автоматичния режим ми харесва много повече.
Все пак не съм взел състезателна кола.
Колата е супер за спокойно и уравновесено каране, създава комфорт и сигурност.
gomor написа:Питам тук от вчера,ама никой не отговаря...Пасата е 3BG,днес установих/май днес се е случило/,пасатора няма мощност,турбото не свири-автоматик е и при рязко натискане на педала за газта трябва да се изстреля,но мотора глъхне...казаха ми че най-честата повреда е изпушил дебитомер-така ли е ,или по-добре първо на компютър да се види?Благодаря Ви!
Лакови образувания по иглата на някой от разпръсквачите!Оправя се или с добавки... до един момент... или в бъркане в касичката "мече", "котенце" или подобно...ваденето на около 400-500лв за купуването на нови разпръсквачи,/ оригинални и труд/ калибрирането им, проверка изправността на подгревателните свещи /тъкмо дюзите са свалени/...компресора, автоматика / цената е изненада/ ако е необходимо пак бъркане в касичката... семеен скандал... псуване на всички дизели, тъщи и подобна сволоч и пак мир в семейството. Но вече най-добрия приятел след жена ти е вече авто- монтьора ти брато.
Общо взето това е технологията на оправяне на проблема ти който си закупил!...Нещо неясно, да повторя ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: petiop и 167 госта