днес за пръв път ми се случи компютъра да ограничи оборотите

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

днес за пръв път ми се случи компютъра да ограничи оборотите

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 22:46


днес за пръв път ми се случи компютъра да ограничи оборотите
днес ми се случи малка драма...
компютъра реши, че не може да караме с повече от 1500 оборота...

снощи паркирахме пред къщата на майка ми вПловдив, наспахме се и тази сутрин потеглихме към София...

оказа се, че колата не иска да дигне повече от 1500 оборота...

минахме около 200 - 300 метра, докато се усетим какво точно се случва и спряхме... компа пише АВАРИЕН РЕЖИМ!!!
повторно палене - същата работа...и почна пълна самодиагностика повече от час.
засуетихме се, чудех се какво да направя, а иначе на место всичко изглеждаше добре...
двигателя работи тихо... отворих, огледах, дето видях куплунг понатиснах... но едва ли имаше нужда, всичко си изглеждаше добре...
огледах отдолу под колата за течове - няма
минах отзад - гледам ауспуха няма димилка след час и половина колата работеше нормално...

почвам да се чудя дали пък не е следствие миене на двигателя днес???




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 25 май 2007 23:11


Доколкото видях от снимките в профила ти ми се видя автоматик. Автоматиците от по-новите поколения (още от 97-ма даже го внедряват от БМВ) имат разни системи за ограничаване на оборотите при лоши пътни условия (приплъзване на колело заради лед,кал и т.н. и мнго други причини).Може оттам да идва причината заради грешна преценка на системата за контрол и разпределение на въртящия момент (забравих я как точно се казваше).Макар че това не обеснява аварииния режим на комп-а.Също така вероятно причината наистина е миенето на двигателя при което си налял с вода всички куплунзи и т.н. (което обеснява изсушаването след 1 час и половина и нормалната работа) и явно комп-а си е хванал някаква нередност в някой датчик или нещо което е довело до ограничаване на оборотите (макар че няма логика комп-а да си хване проблем в системите и да остави колата да се движи ама ограничена по обороти което я прави още по-опасна)....само предполагам разбира се :roll:


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Пет 25 май 2007 23:27


koмпа изписва-"freeze data".
:?: :?: :?:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 26 май 2007 0:03


Каквото успях да прочета по форумите и в разни pdf-и (основно в Гугъл понеже Чичо Гугъл знае всичко) пише съвсем отгоре отгоре и го дават като някакъв момент (не ми стана много ясно какво,как,защо понеже само го споменават като съществуващ тип Error) в системи,свързани с ABS и AirBag при VW и Аcura.Ама нищо конкретно не намерих...


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Съб 26 май 2007 8:30


багодаря колеги, слетобед ще я откарам дая прегледат.


Потребителски аватар
bonano
Мнения: 73
Регистриран на: Вто 22 май 2007 7:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот bonano » Съб 26 май 2007 14:13


Колеги проблема се реши!Обикновен конденз. От двете ламбда сонди и показанията преди и след катализатора са се различавали драстично. Като е поизсъхнало (при дизелите това става бавно) и са се оправили нещата.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта