оборотомер за golf 2 1.3i

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
sasheeto
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 9:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

оборотомер за golf 2 1.3i

Мнениеот sasheeto » Съб 26 май 2007 9:40


Ако някой го е правил-да смени часовника с оборотомер НА ГОЛФ 2 1.3И нека ми обясни как се прави защото сам като сляп ако имам проблем с инжекциона или сьмнения като го нямам задалжително трябва стенд дори само за да разбера какви са ми оборотите на празен ход например




Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Съб 26 май 2007 11:56


Колега,стария ми Голф2 беше 1.3,само че карбуратор.Смених му цялото табло и сложих с оборотомер.Заработи си без проблем. :да:
Успех!!!! :wink:


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 26 май 2007 14:58


PESHERLAN написа:Колега,стария ми Голф2 беше 1.3,само че карбуратор.Смених му цялото табло и сложих с оборотомер.Заработи си без проблем. :да:
Успех!!!! :wink:

...дам става, но трябва да е същото предавателно число (935) и букса... иначе аз не си намерих такова табло и съм си сложил допълнително електронно оборотомерче (дръпнал съм сигнал от бобината).


Потребителски аватар
zwjar_na_putq
Мнения: 211
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 21:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zwjar_na_putq » Съб 26 май 2007 19:42


Откъде да си взема цифров оборотомер и колко е като цена? Може ли да се вярва на показанията му , т.е да си регулирам оборотите в чрез тази джвъчка?


Потребителски аватар
blue_shadow
Мнения: 875
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 20:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград
Контакти:

Мнениеот blue_shadow » Съб 26 май 2007 20:29


zwjar_na_putq написа:Откъде да си взема цифров оборотомер и колко е като цена? Може ли да се вярва на показанията му , т.е да си регулирам оборотите в чрез тази джвъчка?

Продава се на китче, като оборотомера ти го доставят на платка и ти си го правиш в кутийка - 14лв. е (продават се отделно и кутийки). Отчита правилно, стига да си го настроиш добре. Кофтито само е, че отчита през 100 оборота - 700, 800....1100, 1200 и т.н.
http://constructor.bg/shop/product_info.php?cPath=189&products_id=11877&osCsid=d5a5ec716436292ebaf64cb63a118fa0


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Нед 27 май 2007 9:42


Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,

значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.

Успех.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 27 май 2007 11:22


dj_tuhla написа:Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,

значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.

Успех.

Само гедай таблото да е от същата марка :!: :!:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Сря 30 май 2007 7:31


znainainai написа:
dj_tuhla написа:Ох омръзна ми да го повтарям това ама айде пак,

значи сваляш твоето табло, виждаш го дали е с една или с две букси, съответно намираш си табло с оборотомер със същия брой букси. ПРЕДАВАТЕЛНОТО ЧИСЛО НЯМА ЗНАЧЕНИЕ какво му е. И то защото ти ще си вземеш километража от старото табло с часовника и ще си го сложиш на новото с оборотомера. Много трудно ще намериш табло с оборотомер и километраж 935, а и да намериш доста вероятно е някой друг (като мене например) да е направил просто вече размяната. Отзад на самото табло има ако не се лъжа 6 болта, които се развиват и уредите се разглобяват, внимателно махаш километража, има още да се откачи от платката, което е елементарно. Същото и на другото табло и ги разменяш. Ако не бързаш и имаш търпение операцията е елементарна. След това просто включваш и си заработва - никакви жици допълнително не се пускат.

Успех.

Само гедай таблото да е от същата марка :!: :!:


Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километрайа VDO а на оборотомера MotoMeter.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 30 май 2007 7:54


Ugeorge написа:Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километража VDO а на оборотомера MotoMeter.

И не само този козметичен дефект :!:
Има разлика във самата изработка на таблата: на таблото със старата инсталация зумера за масленото налягане е зад километража а на новата зад часовника/оборотомера и сега най гадното ако на тблото със оборотомера се :seeex зумера не може да се смени щото е на ОБЩА ПЛАТКА със оборотомера,докато на старата инсталация са ДВЕ ОТДЕЛНИ ПЛАТКИ(една за зумера и още една за оборотомера) :!: :!: :!:


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Съб 02 юни 2007 9:40


znainainai написа:
Ugeorge написа:Не че ако не е няма да стане ама е кофти да ти пише на километража VDO а на оборотомера MotoMeter.

И не само този козметичен дефект :!:
Има разлика във самата изработка на таблата: на таблото със старата инсталация зумера за масленото налягане е зад километража а на новата зад часовника/оборотомера и сега най гадното ако на тблото със оборотомера се :seeex зумера не може да се смени щото е на ОБЩА ПЛАТКА със оборотомера,докато на старата инсталация са ДВЕ ОТДЕЛНИ ПЛАТКИ(една за зумера и още една за оборотомера) :!: :!: :!:

Съгласен съм, но ако вземеш VDO и MotoMeter от новата инсталация няма никакъв проблем от опит го знам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 81 госта