
Иначе при мен както не иска да влиза 1-ва така не иска и 2-ра т.е. не мога да мина праз 2-ра и тогава да включа 1-ва ами си понапъвам повечко и изтраква и влиза (което рано или късно ще доведе до скъсано жило,намлян механизъм под лоста за скоростите и т.н.).
Иначе на един колега с Голф 1-чка съм срещал подобен проблем с минаването през 2-ра за 1-ва и се оказа много смешен проблема - лиспа на масло в скоростите.Явно е от голямо занчение какво има вътре и аз все повече се замислям да си го сменя с някакво друго всичкото (само колегите да кажат каква марка и модел да е и колко да си купя за Пасат В3 комби 90-та RP).При мен и задна не иска да влиза както и 1-ва.Айде там са прави зъбите и е по-логично ама аз дори не успявам да подведа лоста т.е. подвеждам го както трябва ама стига до едно място и не иска да мръдне още малко напред.Дори да понапъна (аз казвам напъвам ама е с мярка разбира се не е да се разкрача смело и да нахакам лоста с две ръце като автобусен шофьор на Икарус) не влиза.Трябва да пусна лоста,да пусна съединителя,да натисна пак съединителя и тогава да опитам отново.
Може да ми е заминала вече някоя екстра по избирача.....кой знае...ама като са вътре в кутията...как да види човек.
А самите жила регулират ли се и как става (аз моите ги базиках и сега като оправя всичко дето не е в ред е хубаво да ги регулирам все пак някак)
