Проблеми със скоростите

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:19


Синхронизатора не мисля че има някакво значение за изключване от скорост... :roll:
Иначе при мен както не иска да влиза 1-ва така не иска и 2-ра т.е. не мога да мина праз 2-ра и тогава да включа 1-ва ами си понапъвам повечко и изтраква и влиза (което рано или късно ще доведе до скъсано жило,намлян механизъм под лоста за скоростите и т.н.).
Иначе на един колега с Голф 1-чка съм срещал подобен проблем с минаването през 2-ра за 1-ва и се оказа много смешен проблема - лиспа на масло в скоростите.Явно е от голямо занчение какво има вътре и аз все повече се замислям да си го сменя с някакво друго всичкото (само колегите да кажат каква марка и модел да е и колко да си купя за Пасат В3 комби 90-та RP).При мен и задна не иска да влиза както и 1-ва.Айде там са прави зъбите и е по-логично ама аз дори не успявам да подведа лоста т.е. подвеждам го както трябва ама стига до едно място и не иска да мръдне още малко напред.Дори да понапъна (аз казвам напъвам ама е с мярка разбира се не е да се разкрача смело и да нахакам лоста с две ръце като автобусен шофьор на Икарус) не влиза.Трябва да пусна лоста,да пусна съединителя,да натисна пак съединителя и тогава да опитам отново.
Може да ми е заминала вече някоя екстра по избирача.....кой знае...ама като са вътре в кутията...как да види човек.
А самите жила регулират ли се и как става (аз моите ги базиках и сега като оправя всичко дето не е в ред е хубаво да ги регулирам все пак някак) :?:

Последна промяна от zfa159 на Нед 27 май 2007 21:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:20


[quote="zfa159"]Как мога да го погледна по-подробно там.Т.е. как се разглобява до възможност за по-голямо наблюдение на нещата.Аз успях само да вдигна пластмасата на която е закрепена кожата нагоре (докъдето успях да опъна кожата).
    По-подробно наистина няма как :cry: то се вижда горе-долу дали има нещо не наред като вдигнеш пласмасовата рамка с кожата около лоста.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:25


zfa159 написа:Явно е от голямо занчение какво има вътре и аз все повече се замислям да си го сменя с някакво друго всичкото (само колегите да кажат каква марка и модел да е и колко да си купя за Пасат В3 комби 90-та RP).
Успех!
    Марката не е толкова от значение а да е пълна синтетика, количеството е 2л.

П.С. Жилата май не е трябвало да ги пипаш те няма как да се разтегнат, проблема надали е от тях. Сега каквото и да правиш трудно ще разбереш откъде е бил проблема след като си ги разбутал и тях.

Последна промяна от Теодор на Нед 27 май 2007 21:30, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:28


То прецаква ли се с времето т.е. има ли шанс да е старо и затова да ми идват ядовете или да не живея в такава заблуда въобще... :?:
При положение че имам вече известно количество BP и не мисля че е лошо маслото (пише че е синтетично 75W90 на шишето) мисля да си купя още две тубенца по 20лв. бройката и да си сипна такова.
А как точно се източва старото? (гледах че няма пробка за източване а само за наливане отстрани).Има ли някой чалъм за наливане отгоре за по-лесно?Понеже искам сам да си го сменям а нямам шприц затова питам.
Благодаря!

Последна промяна от zfa159 на Нед 27 май 2007 21:37, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:36


zfa159 написа:2Л точно т.е. две бутилки ми стигат (разбира се взимам 3 ако се наложи да доливам след време).
Благодаря!
То прецаква ли се с времето т.е. има ли шанс да е старо и затова да ми идват ядовете или да не живея в такава заблуда въобще... :?:
    Не купувай 3л че е скъпичко а и ако не ти тече от някъде няма да ти се наложи да доливаш в близките години :wink: По въпроса дали е старо дажи и да е не би трябвало да ти дава чак такива ядове освен ако не е малко и по количество.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:41


Малко съм убеден че не е - още като взех колата се заврях отдолу да погледна какво имам в скоростите - имаше си масло само че беше малко по-малко от нормалното ниво.Тогава си купих едно шише ВР и си долях около 200мл.Сега си е на нивото на пробката.
Също така имам и още един яд ама незнам той откъде идва - както карам на 1-ва или 2-ра и пусна газта колата започва да намалява (нормално двигателя я задържа).По едно време нещо от отпред започва да бучи като на москвичите диференциала и след това млъква като намали колата.....какво може да е това чудо понеже все си мисля че пак е нещо по скоростите.Проявяв се по-осезаемо при загряла кола.
Също така има едно виене странно при 60 и към 80-90 пак при същия случай с пускането на газта ама то четох из форума че си било нормално явление за тези коли и при някои се оправяло със смяната на задните тампони което при мен не помогна.
Благодаря!

Последна промяна от zfa159 на Нед 27 май 2007 21:43, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:42


Има пробка за източване отдолу няма как да не я видиш, а за наливане или със шприц или с по дълъг маркуч за да може да наливаш отгоре от коша.
Няма нищо нормално да ти вие или бучи нещо по колата значи нещо не е наред, това дето казват че е нормално е само за оправдание че не им се занимава да потърсят откъде идва шума :wink:

Последна промяна от Теодор на Нед 27 май 2007 21:47, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:44


Хъм не я видях...пак ще гледам....
Къде се намира горе-долу понеже наистина не я видях предишния път?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:49


zfa159 написа:Хъм не я видях...пак ще гледам....
Къде се намира горе-долу понеже наистина не я видях предишния път?
    Отдолу на скор. кутия само една е няма как да я сбъркаш.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:52


Ами явно пак ще се завирам...благодаря!
Ще се опитам още утре да видя да го сменя и да погледна лоста какво мисли по въпроса със зегерките.
По повод жилата някой свестен майстор дето да ги пипне да каже как трябва да са и дали са както трябва (позволяват регулиране съвсем малко ама позволяват и предполагам е от фрапиращо значение).Аз си играх с жилото за ляво/дясно положение ама почти нищо не постигнах.
Прави ми впечатление че когато колата е туку що запалена проблемите са доста по-малко така че ще сменя маслото задължително и ако не намеря нищо нередно по механизъма мисля да разхвърлям колата за смяна на съединител (също така ще погледна при смяната на съединителя входния лагер на кутията какво си мисли понеже имам бегли подозрения за годността му).
Благодаря!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 28 май 2007 13:03


Купих си масло SCT 75W140 (човека ми каза че било по-добро за по-изтормозени скорости пък и съм карал с подобно масло други коли и се държи по-добре от 75W90) пълна синтетика и отделно някакви добавки за скорости на STP които също доста хора ми похвалиха.
Огледах при лоста - няма нищо нередно и счупено ама това беше при първия оглед отгоре отгоре.
Довечера ще сменя маслото и че видим какво ще се случи с поведението на скоростите.
Как всъщност се регулират жилата така и не успях да разбера :roll:


al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот al_lukanov » Вто 29 май 2007 17:20


от къде го купи това масло и добавките?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 04 юни 2007 19:03


Понеже има доста добър ефект след смяната на маслото ще дам подробна информация по въпроса (за поколенията както се казва) кое откъде,как и защо :
-Маслото е SCT 75W140 4x4 нещо си в едни тъмно червени бутилки.Цената е 24.00лв на бутилка (която е един литър).Взимат се две.
-Добавката едната е пак на SCT и е една малка тубичка (вътре е течна и си я сипах в едната бутилка с масло).
-Другата добавка е на STP за скорости и е една голяма тубичка 150мл и се изстисква вътре в кутията (тя е като желе и е по-гъста от маслото и другата).
Системата е такава - източва се всичкото старо масло (да се отцеди хубаво).След това се налива част от 1-вата туба с масло и като беше някъде около половината налях вътре и първата добавка и тогава го сипах докрай (наливах го с маркуч и фуния за по-удобно).След това започнах да сипвам втората туба и поколо половината и спрях за да си спия добавката.Изстисках я прези дупката за пробката и след това налях още малко масло и започна да тече т.е. се напълни.Останаха ми около 350мл масло гледайки реперите на бутилката.
Ефекта :
-както става ясно добавките не рециклират скорости и не оправят чупени и много износени неща.При мен това е синхонизатора на 1-ва.Обаче пък много по-лесно включва скоростите сега и превключването между скоростите по време на движение е по-леко.Още не съм тествал подробно ама утре ще стане ясно макар че дори на 1-воо кръгче се усети разликата.
-разбира се имаше и вреден ефект който не отдавам само на маслото - колата не върви така,както преди да го сменя ама старото беше много рядко което обеснява защо сега усещам разлика.
Маслото съм купил от един магазин на Сливница ама нямам точен адрес затова ще обесня къде се намира (информативно само да кажа че продават доста работи като аксесоари и масла и добавки и аз лично доста харесвам и продавача като отношение към клиента).
Движим се по сливница в посока Люлин.На пресечката с Константин Вличков тръгваме в локалното на Сливница в същата посока.Карайки напред стигаме един светофар и продължаваме направо.Не помня колко точно направо е ама в дясно има един блок с доста спряли пред него коли.Има големи реклами Лагери и в съседство има доста реклами на масла (Арал,Мобил1 и други).Там се намира и магазина (в самия блок на 1-вия етаж).



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта