Колата се счупи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Колата се счупи

Мнениеот sharan4e » Пон 28 май 2007 7:41


Както изпреварвам с доста газ на втора и малко след това като смених на трета колата почна да пуши и загуби всякаква мощност :( Ама пуши като 3 пернишки печки със син дим...Спрях оставих я малко да поработи на свободна и изгасих. После се теглихме :x
Ако някой знае за какво става въпрос, моля помагайте!!!
Колата е шаран 1.9 тди АФН. И както си мисля, че е турбина ако е така, посъветвайте ме какво да правя. Благодаря.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 28 май 2007 7:46


Ами освен да смениш турбината, ако е заминала, друго няма какво да направиш.
Но при положение, че дима е сивкав много е вероятно да е тя, за съжаление...
Приготви си минимум 1К лева :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 8:13


Като я запали после как беше.Турбинки има и доста по-евтинки.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 28 май 2007 8:28


Абсолютно същото ми се случи и на мене, почна да пуши яко и нямаше мощност. По евтино няма гаранция никаква, освен ако не е рециклирана. На мене ми поискаха към 800 лв. за чисто нова средна част и от моята старата да се вземат само охлювите. Но се оказа, че алуминиевият е надран и си купих нова. При мене оста на турбината се беше счупила. Най-евтиното което намерих е за 1100лв. Ама поне е Гарет.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Пон 28 май 2007 8:43


Rabbit_TDI написа:Като я запали после как беше.Турбинки има и доста по-евтинки.

Къде са тези по-ефтини турбинки и какви са?
Моя маистор ми разправя, че рмонт на турбина е от 600-800 лв., а нова е около 1200 лв,
но може да я вземе със доста сериозна отстъпка на 840 лв.
Моята още не е дала фира, но според него от там ми лапа доста масло.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 9:08


Моргите и ибей.де.Турбинките са на старо ама и цените са им мнооого евтини.Никав смисал няма да давш 800 лв. при условие че твойта си е ОК.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Пон 28 май 2007 12:31


и все пак центровката проверили я или си сигурен че е турбина


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 12:33


И според мен трябва да се проверят първо "по-леките" простотий.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пон 28 май 2007 12:45


за ( 1к ) или ако правилно съм разбрал 1000лв може и цял мотор да си купиш или поне турбото ама с главата .


Потребителски аватар
PESHERLAN
Мнения: 1112
Регистриран на: Нед 05 фев 2006 1:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот PESHERLAN » Пон 28 май 2007 13:48


Колеги,а възможно ли е само да се е спукал маркуча на турбото или просто да се е извадил.Има го като че ли и тоз вариант! :roll:


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пон 28 май 2007 17:54


Значи, като работи на свободне почти не пуши, но малко газ като дадеш става страшно и не се чува да свисти турбината като преди :roll: Не може ей така да се промени центровката, поне щеше да свири пак турбото...Ама хич не ми се дават 1000 лв за тая джаджа. Ако намеря от морга по какво да я позная читава ли е?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 28 май 2007 18:25


Какво толкова сложно има да се провери дали е турбината !? Като извадиш маркуча към кулера и се покаже оста с лопатките всичко става ясно ! А иначе е възможно от изваден маркуч да се получи голяма пушилка и да не може да откъсне но такъв проблем би трябвали да се види още с отварянето на капака ! За купуването на 2 употреба съм доста скептичен освен ако не попаднеш на някоя току що докарана ударена кола за която се предполага че е била в движение до последно,но ако все пак решиш да взимаш такава най-добре е да се уговориш с продавача да я закараш на стенд /стига да има такъв наблизо/ и ако покаже проблем да я върнеш ама дали ще намериш такъв продавач ??


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пон 28 май 2007 18:33


По принцип на вана турбото е на много кофти място и не се вижда. Но доколкото се вижда няма масла и извадени маркучи, но за да се огледа трябва канал :cry: А пък и преди това доста силно свиреше турбината(за което бях писал), но може и да има изваден маркуч към кулера(ама ме съмнява :( ), дано да е това де. Ще проверя.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 28 май 2007 18:41


Stivi написа:Какво толкова сложно има да се провери дали е турбината !? Като извадиш маркуча към кулера и се покаже оста с лопатките всичко става ясно ! А иначе е възможно от изваден маркуч да се получи голяма пушилка и да не може да откъсне но такъв проблем би трябвали да се види още с отварянето на капака ! За купуването на 2 употреба съм доста скептичен освен ако не попаднеш на някоя току що докарана ударена кола за която се предполага че е била в движение до последно,но ако все пак решиш да взимаш такава най-добре е да се уговориш с продавача да я закараш на стенд /стига да има такъв наблизо/ и ако покаже проблем да я върнеш ама дали ще намериш такъв продавач ??

Това удебеленото много ме накефи mhihi ! А за втората употреба съм на същото мнение колега! Може да не ти се дават 1000 камъка ама няма как приятелю! Представи си купиш боклук за 800?!? А и надявам се знаеш какво е дизел без турбина :cry:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 28 май 2007 18:59


На мене като ми се счупи никъде не можах да намеря такава турбина без променлива геометрия (90к.с.). Нито рециклирана, нито втора употреба. Само на едно място на Симеон при едни мангали намерихме с променлива геометрия за 110 к.с. После по обява намерих някой ов Варна, който ми го предлагаше за 600лв. И тогава предпочетох новото за още 500лв. Дори и да е работило и да го намериш втора употреба свалено от кола, каква е гаранцията че няма да се счупи след 20000-30000 км? Така, че вместо 2х600, по добре за 1100лв. с гаранция.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта