Голф 3 96г АЕЕ . Спря да работи централното.
Търсачката дава над 168 страници и стигнах до 19 та и само 1 пост за централно, което не върши работа.
Малко преди да се стъмни се получи проблема. Алармата работи, но не сработва помпата на централното. След отваряне и мерене до нея не стига напрежение. След проверка се установи :17978 – Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 – 3510 - - - Intermittent
Но колата няма имобилайзер. грешката я изчистих и след няколкократно заключване и отключване на лява врата и пускане и спиране на аларма не се появява.
Лява предна врата не се отключва или заключва с ключа - само с бутона отвътре.
Предпазители здрави , стана вече тъмно и спрях.
давайте идеи - контролер ли е ??
Централно заключване - спешен отговор
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Крис, преди 2 седмици оправях на един от шефчетата дръжката на СЕАТ-а (тя е 1:1 същата)
И тя така не можеше да се заключва с ключа и не сработваше централното. Оказа се, че се е счупило едно лостче, но няма как да го опиша. Върви от патрона навътре.
От копчето вътре можеше и при него да се заключи, защото то действа след това лостче.
Развий кръстатото болтче на страничната страна на вратата и бутни дръжката към предницата. По този начин ще можеш да я отвориш и видиш за какво става въпрос.
Не се налага да сваляш корите.
Има и една пружинка. Не е стегната и едва ли ще те удари, но гледай да не ти се изтъркули някъде, че ние 15-20 минути я издирвахме после
И тя така не можеше да се заключва с ключа и не сработваше централното. Оказа се, че се е счупило едно лостче, но няма как да го опиша. Върви от патрона навътре.
От копчето вътре можеше и при него да се заключи, защото то действа след това лостче.
Развий кръстатото болтче на страничната страна на вратата и бутни дръжката към предницата. По този начин ще можеш да я отвориш и видиш за какво става въпрос.
Не се налага да сваляш корите.
Има и една пружинка. Не е стегната и едва ли ще те удари, но гледай да не ти се изтъркули някъде, че ние 15-20 минути я издирвахме после
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Ох и аз имах проблем с централното и се оказа голямата платка пълна със съпротивления и интеграли командваща помпата.Направиха нещо много просто....изхвърлиха платката и свързахае помпата директно с алармата.....родих се ....1 година без проблеми..алармата командва директно помпата...
За цялата процедура платих 10 лв.
единствения кусур е че като отключваш с ключ не можеш да отключиш изведнъж всичките 4 врати(не се задейства датчика от платката-просто го няма)...ако въобще е кусур.
За цялата процедура платих 10 лв.
единствения кусур е че като отключваш с ключ не можеш да отключиш изведнъж всичките 4 врати(не се задейства датчика от платката-просто го няма)...ако въобще е кусур.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Можеше да не се маха модула а само в паралел да се върже централното за компресора ....ама зависи какви проблеми ти е правил.....слабо място на вакумното на ФВ са самите компресори по точно на ротора му се разпояват намотките....преди 5-6 години от 10 Фв с оплакване 7-8 от случаите това се оказва проблема !!За проблеми в модула почти не ми се е случвало поне не помня !!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Оправено . За
Лява врата - както каза radotom , но не е в причината на отказа. Сега с счупено палче си работи централното. Досега не бях проверявал дали се отключва с ключа лявата врата / може още от Германско да си е така/
Работата излезе от платката на компресора. Прекъснати дири и оксидация по спойките.

Лява врата - както каза radotom , но не е в причината на отказа. Сега с счупено палче си работи централното. Досега не бях проверявал дали се отключва с ключа лявата врата / може още от Германско да си е така/
Работата излезе от платката на компресора. Прекъснати дири и оксидация по спойките.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.....това е много ценно инфо...........joker написа:Ох и аз имах проблем с централното и се оказа голямата платка пълна със съпротивления и интеграли командваща помпата.Направиха нещо много просто....изхвърлиха платката и свързахае помпата директно с алармата.....родих се ....1 година без проблеми..алармата командва директно помпата...
За цялата процедура платих 10 лв.
единствения кусур е че като отключваш с ключ не можеш да отключиш изведнъж всичките 4 врати(не се задейства датчика от платката-просто го няма)...ако въобще е кусур.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
gali666 написа:и моето централно така го оправиха(както на жокера),махнаха платка и сега е ок,ама ако ми падне акумулатора нямам аларма и оттам нямам и централно,а само мога да отклуча 1 врата с ключа,ама това не е проблем
Да така е..ръчното отключване става "обикновено" защото го няма вакуумния датчик на платката...ама много важно! - нали влизаш вътре....отваряш и на другите ако има такива...или отключваш и техните врати....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan4o и 82 госта