светещи джанти...как ?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

..............

Мнениеот XIKS » Вто 29 май 2007 12:48


vw fever написа:
daex написа:Изображение
как искам и по -яки да станат...
след месец ще са готови и новите капаци...
ако успея да намеря качествени батерии обаче...
иначе проекта се забавя...

тая снимка кат га видех отначало помислих че е сниман некакъв полюлеи

ти пак си добре колега...аз помислих че е НЛО.....ужас гледам и невярвам на ушите си.............. :shocked :No :bowdown




Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

-

Мнениеот Dasti » Вто 29 май 2007 15:13


Бате с батерийте ще ти е малко скъпо един акумолатор в багажника така можеш да си осветиш и антената , багажника и купето. идеята ти е страхотна разкажи със снимки монтирането :да:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Вто 29 май 2007 15:43


:lol :lol :lol

според мен някой си е направил нова регистрация и се бъзика :lol: :lol: :lol:
да не е gas ? :twisted: :twisted: :banana :mrgreen: mhihi mhihi :69: :lool :lool :lool


Потребителски аватар
daex
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 27 май 2007 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: -

Мнениеот daex » Вто 29 май 2007 17:01


Dasti написа:Бате с батерийте ще ти е малко скъпо един акумолатор в багажника така можеш да си осветиш и антената , багажника и купето. идеята ти е страхотна разкажи със снимки монтирането :да:


да ти кажа ест. че ще го направя...само едно не ми е ясно как да вържа капаците за акомлатора...не мога все още да измисля как да взема факания ''+'' от колата...все пак те се въртят и конекцията трябва да е издражлива... :wink:


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

..............

Мнениеот XIKS » Вто 29 май 2007 17:24


снощи сънувах че влизам в един тунел иии в далечината светлина и тръгвам към светлината вървя ли вървя не мога да стигна светлината и да излязя от тунела вървех ли вървех цела вечер не мога да излезна и по едно време светлината тръгва към мене амам много бързо се движи към мене аз спрях гледам и умирам от страх викам си НЛО :bowdown и както си гледам светлината се приближава и що да видя ти брачед с голфа малиииии свети та се невижда.......... :idea3 :drive :idea3
p.s.сънищата ми се сбъдват споко ше имаш светещи джанти :idea3 :mrgreen: :idea3


Потребителски аватар
beluci
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 3:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

.............

Мнениеот beluci » Вто 29 май 2007 17:33


кат ги напраиш ходи при некой майстор да ти сложи релета на крушките да не ти се губи напрежението :lol: да светят по убаво


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Вто 29 май 2007 17:49


сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент


Потребителски аватар
daex
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 27 май 2007 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот daex » Вто 29 май 2007 21:41


B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент


това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село... :wink:
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6


Потребителски аватар
ruskia
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ruskia » Сря 30 май 2007 16:14


daex написа:
B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент


това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село... :wink:
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6


Йооо Нигаа, от тия въртележки да не ти фръкнат тазчетата само...


Потребителски аватар
OldSchoolPassat
Мнения: 202
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот OldSchoolPassat » Сря 30 май 2007 18:23


daex написа:
B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент


това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село... :wink:
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6


Пасат 2ка, поне да знаеше каква кола караш.


Потребителски аватар
daex
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 27 май 2007 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот daex » Сря 30 май 2007 19:25


OldSchoolPassat написа:
daex написа:
B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент


това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село... :wink:
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6


Пасат 2ка, поне да знаеше каква кола караш.


обясни ми тогава...ако разбирах толкова щяхли да моля за нещо когото и да било..все от някаде се тръгва... :wink:


Потребителски аватар
B_O_S_S_S
Мнения: 741
Регистриран на: Пет 24 фев 2006 0:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот B_O_S_S_S » Сря 30 май 2007 19:47


така ... минуса ти е ясно той си е на цялото купе т.е. и до самата джанта си стига така че него можеш да го хванеш на всякъде от джантата както си решиш (естествено от задната страна да не висят кабели . Кабелите си измисли с ккаво да ги закрепиш за джантата здраво защото сещай се като караш с 100-150 какви сили действат там и дали няма да ги отпорят от джантата ... там си измисли нещо ... колкото как да стигне (+) до джантата взимаш една четка за генератор да речем (няма значение за какво е ти си решаваш ) и намираш един стар реле-регулатор (или четкодържател за генератора едно и също нещо са ) сваляш едната клетка за едната четка (все пак трябва да има някаква стабилност) и го закрепваш някъде да речем на спирачния апарат тъй като той винаги си стой на едно място, до там трябва да докараш плюсов поляритет от където си искаш. Слагаш една кръгла и тънка планка от вътрешната страна на джантата така че като се върти във всичките си точки да опира на четката (за джантата я закрепваш ... да речем с двойно залепващо за да не дава на късо) и си готов... обаче има доста неща за които трябва да премислиш ...
1. Като завали дъжд/сняг имаш около 70-80% сигурност за окъсяване там ..
2. много кабели и щуротии при движение рискуваш да се разлепят/откачат и да паднат и да се накъсат от самата джанта, гума , каре и всичко в близост което се върти
3. заслужава ли си толкова играчка за 15-20 диода по 30 стотинки а самата работа по малко от 1-2 дена няма как да я направиш ...


п.с. успех и дано нямаш проблеми (но си помисли преди да се захванеш)


Потребителски аватар
daex
Мнения: 45
Регистриран на: Нед 27 май 2007 16:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот daex » Сря 30 май 2007 20:02


B_O_S_S_S написа:така ... минуса ти е ясно той си е на цялото купе т.е. и до самата джанта си стига така че него можеш да го хванеш на всякъде от джантата както си решиш (естествено от задната страна да не висят кабели . Кабелите си измисли с ккаво да ги закрепиш за джантата здраво защото сещай се като караш с 100-150 какви сили действат там и дали няма да ги отпорят от джантата ... там си измисли нещо ... колкото как да стигне (+) до джантата взимаш една четка за генератор да речем (няма значение за какво е ти си решаваш ) и намираш един стар реле-регулатор (или четкодържател за генератора едно и също нещо са ) сваляш едната клетка за едната четка (все пак трябва да има някаква стабилност) и го закрепваш някъде да речем на спирачния апарат тъй като той винаги си стой на едно място, до там трябва да докараш плюсов поляритет от където си искаш. Слагаш една кръгла и тънка планка от вътрешната страна на джантата така че като се върти във всичките си точки да опира на четката (за джантата я закрепваш ... да речем с двойно залепващо за да не дава на късо) и си готов... обаче има доста неща за които трябва да премислиш ...
1. Като завали дъжд/сняг имаш около 70-80% сигурност за окъсяване там ..
2. много кабели и щуротии при движение рискуваш да се разлепят/откачат и да паднат и да се накъсат от самата джанта, гума , каре и всичко в близост което се върти
3. заслужава ли си толкова играчка за 15-20 диода по 30 стотинки а самата работа по малко от 1-2 дена няма как да я направиш ...


п.с. успех и дано нямаш проблеми (но си помисли преди да се захванеш)


е това е вече сериозен човек за мен...отзова се за което благодаря...мислил съм за последствията и ми изникна идеята всичко да е на конектори...т.е. кръглата планка ще е директно за джантата кабели няма да има..както и сега няма...само ме притеснява снега и водата...но и това подлежи на мислене...и според мен си заслужава...все пак ми харесва колкото и селско да изглежда за др...но на мен не ми пука нали аз ще си карам колата...все пак..
имам и др. вариянт но едно още немога да намеря...прекъсвачи..като с дистанционно...
на мен ми е важно да мога да ги спирам от купето...от таблото...за да нямам грижи с властите...ако успея по някакъв начин да ги направя да се спират от растояние както алармите и централното батериите не ме притесняват..новите капаци и джанит ще се пригодят лесно само да имам схемата...а и не мисля вечно да съм с оригиналните си джанти ..ще има и лети светещи джанти.. в момента имам вариянт но при него е задължително да е към акомулатора...
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ПОМОЖА ЩЕ ВИДЯ КАКВО ЩЕ УСПЕЯ ДА СВЪРША...


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Сря 30 май 2007 20:11


daex написа:това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село... :wink:
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6

Б :да: раво пич,кефи ме,както по горе казах завиждат ти на идеите.


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Сря 30 май 2007 20:53


da6o_amvr написа:
ruskia написа:Бате, недей, много "пернишко" се получава така, а гледам си от Варна... :oops:

Батка нещо против Перник ли имаш или ... :evil: Аз не бих си сложил въпреки че колата ми е с регистрация РК.А иначе каквото и да си говориме си е селяния!

Баце ти май се обиди но аз знам че сините праскалки на голф 2 от Перник качват по 3 коня на брои. :056: :056: :056:



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho и 37 госта