ти пак си добре колега...аз помислих че е НЛО.....ужас гледам и невярвам на ушите си..............



Dasti написа:Бате с батерийте ще ти е малко скъпо един акумолатор в багажника така можеш да си осветиш и антената , багажника и купето. идеята ти е страхотна разкажи със снимки монтирането
B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент
daex написа:B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент
това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село...
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6
daex написа:B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент
това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село...
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6
OldSchoolPassat написа:daex написа:B_O_S_S_S написа:сложи една четка като за генератор (или стартер-а) и залепи една кръгла планка на самата джанта от вътрешна страна при главината да контактува и си готов къде е проблема ?? от давна за измислени вариантите при които напрежение да се подава на въртящ елемент
това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село...
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6
Пасат 2ка, поне да знаеше каква кола караш.
B_O_S_S_S написа:така ... минуса ти е ясно той си е на цялото купе т.е. и до самата джанта си стига така че него можеш да го хванеш на всякъде от джантата както си решиш (естествено от задната страна да не висят кабели . Кабелите си измисли с ккаво да ги закрепиш за джантата здраво защото сещай се като караш с 100-150 какви сили действат там и дали няма да ги отпорят от джантата ... там си измисли нещо ... колкото как да стигне (+) до джантата взимаш една четка за генератор да речем (няма значение за какво е ти си решаваш ) и намираш един стар реле-регулатор (или четкодържател за генератора едно и също нещо са ) сваляш едната клетка за едната четка (все пак трябва да има някаква стабилност) и го закрепваш някъде да речем на спирачния апарат тъй като той винаги си стой на едно място, до там трябва да докараш плюсов поляритет от където си искаш. Слагаш една кръгла и тънка планка от вътрешната страна на джантата така че като се върти във всичките си точки да опира на четката (за джантата я закрепваш ... да речем с двойно залепващо за да не дава на късо) и си готов... обаче има доста неща за които трябва да премислиш ...
1. Като завали дъжд/сняг имаш около 70-80% сигурност за окъсяване там ..
2. много кабели и щуротии при движение рискуваш да се разлепят/откачат и да паднат и да се накъсат от самата джанта, гума , каре и всичко в близост което се върти
3. заслужава ли си толкова играчка за 15-20 диода по 30 стотинки а самата работа по малко от 1-2 дена няма как да я направиш ...
п.с. успех и дано нямаш проблеми (но си помисли преди да се захванеш)
daex написа:това хубаво...обаче...чесно нищо не ми стана ясно...
ако може обясни ми по елементарно че съм от село...
http://www.vbox7.com/play:0a92aeb6
da6o_amvr написа:ruskia написа:Бате, недей, много "пернишко" се получава така, а гледам си от Варна...
Батка нещо против Перник ли имаш или ...Аз не бих си сложил въпреки че колата ми е с регистрация РК.А иначе каквото и да си говориме си е селяния!
Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho и 37 госта