Гледам моите дачиси кафевия горния е 0,15-0,45,а долния белия е 1,6-на 2 бара,на самия датчик така си пише.Мотора мие АБС-дали тия дачиси трябва даса.Штото проблема ми е с зумера,сменихме ги на сервиз кат правим ремонта на мазилната част и сеа пак свети на загрял мотор под 2000 об.Данеби проблема е в тях?
mod edit: dobrinb
Има ли разбика между датчиците за масло на Голф 3?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
здрас.ти
Имам масло по единия да4ик долния белия смених ги с нови но пак се омаслява леко,това данеби дае при4ина за зунера.По то4но ме интересува дали да4исите са с еднакви написани на тях параметри?А за пражописа извинения ползжам кредор и нямам кирилиса.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
Смених белия
Приятели ходих на VWсервиз в ХАСКОВО и ми казаха че белия дачик е за дизел и ми го смениха,тои беше с бар 1,6 на 2.0,сега ми сложиха с бар 0,75 на 1,5-дали този барове са за моята кола мотора ми е АБС. сега неми свети лампата за маслото.Някои знаели какви барове трябва даса за дизел и за моята кола.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Смених белия
AYCO написа:Приятели ходих на VWсервиз в ХАСКОВО и ми казаха че белия дачик е за дизел и ми го смениха,тои беше с бар 1,6 на 2.0,сега ми сложиха с бар 0,75 на 1,5-дали този барове са за моята кола мотора ми е АБС. сега неми свети лампата за маслото.Някои знаели какви барове трябва даса за дизел и за моята кола.
Голяма грешка си направил!!!Билят датчик трабва да е за 1.8-2-0 бара защото той сработва при налягане над 1.8 бара и е свързан с интегралната схема в таблото.....той е част от системата за ранно предупреждение за налягането на маслото.....
Съгласно техническите характеристики на нашите мотори налягането на маслото трябва да е над 2 бара при 2000 об(някаи добавят и стойността 1.5 бар при 850 об...ама това го няма в официалните данни от платения сайт)Слагай датчик за 1.8-2.0 бара иначе рискуваш да имаш проблеми....търси си причините за светенето....
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
golferr написа:Моля някой да даде линк към снимка на тези два датчика понеже ми предстои скоро да ги сменя и не съм сигурен точно кои са.
Ако ниакой си ги е сменял сам да пише какви инструменти са нужни за това моля.
golf 3, 1.4i, ABD, 1991g.
На отзовалите се благодаря предварително!
защо ще сменяш датчиците????И то идвата???
Защото от време на време на загрял двигател при обороти между 2 и 3 хиляди започва да ми мига лампата за маслото и да пищи зумера. За това искам да знам точно кои са за да проверя връзките дали има масло по тях и евентуално да ги смениа преди да мисля за други по-сериозни ремонти като табло или лагери които ще се сменят в сервиз ако се наложи.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
golferr написа:Защото от време на време на загрял двигател при обороти между 2 и 3 хиляди започва да ми мига лампата за маслото и да пищи зумера. За това искам да знам точно кои са за да проверя връзките дали има масло по тях и евентуално да ги смениа преди да мисля за други по-сериозни ремонти като табло или лагери които ще се сменят в сервиз ако се наложи.
Ако има проблем той е или в белия датчик,или в интегралната схема в таблото или в налягането на маслото....
Преди да смениш датчика си измери налягането на маслото с манометър или по по-прост начин си направи проверка кога сработва датчика.
Индикаторна лампичка,+ от акумулатора , минус от клемата на белия датчик.Добре загрял двигател(поне три пъти да включи перката),почваш бавно да вдигаш оборотите.....лампата ти трябва да светне около 1500 об(това означава ,че достигнал налягане на маслото над 1.8 бар и ,че при 2000 об със сигурност ще си над 2 бара,което е нормата за ФВ...лично съм го проверил с манометър...при мен лампата светва на 1400 об,а при 2000 об налягането е 2.7 бар.
Ако всичко е о.к значи и датчика ти е добре и налягането на маслото е о.к.....търси проблема в интегралната схема в таблото(ново табло),която съпоставя обороти и налягане на маслото.
Ако не е така,то задължително си мериш налягането на маслото ,но при много добре загрял двигател и разбито масло.....ако е ниско(под и около 2бар при 2000 об)...абе има много писано във форума..то и аз ти цитирам оттам ,ама да не те карам да се ровиш с търсачката.....при всички положения отваряне на картера....а може и на двигателя.
Датчика също можеш да гопровериш на обикновен компресор с манометър-даваш го някъде на маса и пак индикаторна лампичка акумулатор,надуване и над 1.8 бар трябва да сработи и лампата да светни....
Не бързай с датчиците....
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
j90 написа:Тъста ми или там както ми се води имаше същия проблем смени датчика и сега няма грижи,тези дни го чакам да дойде и ще видя на място и ще пиша!Само не казвай че колата е внос от Италия!
да смениш датчика без да си наясно с истинското налягане на маслото е рисковано,защото т.н. нов датчик може да сработва на по-ниско налягане(фалшификати бол!) и да ти маскира проблема.....докато ти изпищи ДВГ-то......то ако е въпроса да накараме сигналните системи да не ни дразнят със звук и светлина....най-добре да ги разкачим!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта