Има ли разбика между датчиците за масло на Голф 3?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
AYCO
Мнения: 163
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пюовдив
Контакти:

Има ли разбика между датчиците за масло на Голф 3?

Мнениеот AYCO » Чет 26 апр 2007 9:30


Гледам моите дачиси кафевия горния е 0,15-0,45,а долния белия е 1,6-на 2 бара,на самия датчик така си пише.Мотора мие АБС-дали тия дачиси трябва даса.Штото проблема ми е с зумера,сменихме ги на сервиз кат правим ремонта на мазилната част и сеа пак свети на загрял мотор под 2000 об.Данеби проблема е в тях?
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 26 апр 2007 10:07


ми виж дали няма масълце по тях.Не е никакъв проблема да ги смениш все пак са по 6 лв.

п.п.

ако си оправиш и правописа ще се разбере и кво точно питаш mhihi mhihi mhihi


AYCO
Мнения: 163
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пюовдив
Контакти:

здрас.ти

Мнениеот AYCO » Чет 26 апр 2007 10:39


Имам масло по единия да4ик долния белия смених ги с нови но пак се омаслява леко,това данеби дае при4ина за зунера.По то4но ме интересува дали да4исите са с еднакви написани на тях параметри?А за пражописа извинения ползжам кредор и нямам кирилиса.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 26 апр 2007 10:45


ми явно е там проблема.Нетрябва да има масло по тях,щото има ли масло,значи е заминал датчика.Питай колегата TYAN mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
kutin
Мнения: 75
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 21:24
Автомобил: VW Bora TDI AJM
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kutin » Сря 02 май 2007 15:42


Aз смених моя кафявия датчик.Беше избил масло и беше 0,15-0,45.Сега сложих син 0,15-0,35 от Ауто1 за 4лв.Няма никакви проблеми и работи като пушка.Смени си го и ти за да не направи беля на път!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 02 май 2007 17:03


има 3 типа датчици за високо налягане..
условно сртаботващи на:
0.95 бар
1.4 бар
1.8 бар.


AYCO
Мнения: 163
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пюовдив
Контакти:

Смених белия

Мнениеот AYCO » Чет 24 май 2007 9:23


Приятели ходих на VWсервиз в ХАСКОВО и ми казаха че белия дачик е за дизел и ми го смениха,тои беше с бар 1,6 на 2.0,сега ми сложиха с бар 0,75 на 1,5-дали този барове са за моята кола мотора ми е АБС. сега неми свети лампата за маслото.Някои знаели какви барове трябва даса за дизел и за моята кола.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Смених белия

Мнениеот joker » Пет 25 май 2007 16:50


AYCO написа:Приятели ходих на VWсервиз в ХАСКОВО и ми казаха че белия дачик е за дизел и ми го смениха,тои беше с бар 1,6 на 2.0,сега ми сложиха с бар 0,75 на 1,5-дали този барове са за моята кола мотора ми е АБС. сега неми свети лампата за маслото.Някои знаели какви барове трябва даса за дизел и за моята кола.

Голяма грешка си направил!!!Билят датчик трабва да е за 1.8-2-0 бара защото той сработва при налягане над 1.8 бара и е свързан с интегралната схема в таблото.....той е част от системата за ранно предупреждение за налягането на маслото.....
Съгласно техническите характеристики на нашите мотори налягането на маслото трябва да е над 2 бара при 2000 об(някаи добавят и стойността 1.5 бар при 850 об...ама това го няма в официалните данни от платения сайт)Слагай датчик за 1.8-2.0 бара иначе рискуваш да имаш проблеми....търси си причините за светенето....


j90
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 май 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот j90 » Пон 28 май 2007 14:38


Срещал съм 2 пъти този проблем,за баровете не знам,ама сменихме доста датчици и на края втора ръка(оригинал) свърши работа и вече цяла година че и от горе няма проблем и при двете коли!


golferr
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 28 май 2007 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот golferr » Пон 28 май 2007 18:25


Моля някой да даде линк към снимка на тези два датчика понеже ми предстои скоро да ги сменя и не съм сигурен точно кои са.
Ако ниакой си ги е сменял сам да пише какви инструменти са нужни за това моля.
golf 3, 1.4i, ABD, 1991g.
На отзовалите се благодаря предварително!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 29 май 2007 9:44


golferr написа:Моля някой да даде линк към снимка на тези два датчика понеже ми предстои скоро да ги сменя и не съм сигурен точно кои са.
Ако ниакой си ги е сменял сам да пише какви инструменти са нужни за това моля.
golf 3, 1.4i, ABD, 1991g.
На отзовалите се благодаря предварително!

защо ще сменяш датчиците????И то идвата???


golferr
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 28 май 2007 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот golferr » Вто 29 май 2007 18:53


Защото от време на време на загрял двигател при обороти между 2 и 3 хиляди започва да ми мига лампата за маслото и да пищи зумера. За това искам да знам точно кои са за да проверя връзките дали има масло по тях и евентуално да ги смениа преди да мисля за други по-сериозни ремонти като табло или лагери които ще се сменят в сервиз ако се наложи.


j90
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 27 май 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот j90 » Сря 30 май 2007 2:09


Тъста ми или там както ми се води имаше същия проблем смени датчика и сега няма грижи,тези дни го чакам да дойде и ще видя на място и ще пиша!Само не казвай че колата е внос от Италия!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 7:22


golferr написа:Защото от време на време на загрял двигател при обороти между 2 и 3 хиляди започва да ми мига лампата за маслото и да пищи зумера. За това искам да знам точно кои са за да проверя връзките дали има масло по тях и евентуално да ги смениа преди да мисля за други по-сериозни ремонти като табло или лагери които ще се сменят в сервиз ако се наложи.

Ако има проблем той е или в белия датчик,или в интегралната схема в таблото или в налягането на маслото....
Преди да смениш датчика си измери налягането на маслото с манометър или по по-прост начин си направи проверка кога сработва датчика.
Индикаторна лампичка,+ от акумулатора , минус от клемата на белия датчик.Добре загрял двигател(поне три пъти да включи перката),почваш бавно да вдигаш оборотите.....лампата ти трябва да светне около 1500 об(това означава ,че достигнал налягане на маслото над 1.8 бар и ,че при 2000 об със сигурност ще си над 2 бара,което е нормата за ФВ...лично съм го проверил с манометър...при мен лампата светва на 1400 об,а при 2000 об налягането е 2.7 бар.
Ако всичко е о.к значи и датчика ти е добре и налягането на маслото е о.к.....търси проблема в интегралната схема в таблото(ново табло),която съпоставя обороти и налягане на маслото.
Ако не е така,то задължително си мериш налягането на маслото ,но при много добре загрял двигател и разбито масло.....ако е ниско(под и около 2бар при 2000 об)...абе има много писано във форума..то и аз ти цитирам оттам ,ама да не те карам да се ровиш с търсачката.....при всички положения отваряне на картера....а може и на двигателя.
Датчика също можеш да гопровериш на обикновен компресор с манометър-даваш го някъде на маса и пак индикаторна лампичка акумулатор,надуване и над 1.8 бар трябва да сработи и лампата да светни....
Не бързай с датчиците....


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 30 май 2007 7:25


j90 написа:Тъста ми или там както ми се води имаше същия проблем смени датчика и сега няма грижи,тези дни го чакам да дойде и ще видя на място и ще пиша!Само не казвай че колата е внос от Италия!

да смениш датчика без да си наясно с истинското налягане на маслото е рисковано,защото т.н. нов датчик може да сработва на по-ниско налягане(фалшификати бол!) и да ти маскира проблема.....докато ти изпищи ДВГ-то......то ако е въпроса да накараме сигналните системи да не ни дразнят със звук и светлина....най-добре да ги разкачим!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта