Турбокомпресор от 131 коньов мотор на 110 к.с.?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Турбокомпресор от 131 коньов мотор на 110 к.с.?

Мнениеот sharan4e » Пет 01 юни 2007 14:38


Как мислите дали става турбокомпресор от 131к.с на 110к.с.? :drive Колата е AFN но е с чип. Дали са еднакви компресорите от голф 4 на шаран? И ако стават дали пък е по-добре да се сложи такава?
П.С. Моята нали замина :cry:




nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Пет 01 юни 2007 14:54


Има разлика в степените на сгъстяване.Имаше цяла тема по ?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... c&start=15

Иначе мисля, че става да сложиш такава турбина, но колегите ще кажат със сигурност


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 01 юни 2007 15:47


става да се сложи :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Турбокомпресор от 131 коньов мотор на 110 к.с.?

Мнениеот Stivi » Пет 01 юни 2007 17:01


sharan4e написа:Как мислите дали става турбокомпресор от 131к.с на 110к.с.? :drive Колата е AFN но е с чип. Дали са еднакви компресорите от голф 4 на шаран? И ако стават дали пък е по-добре да се сложи такава?
П.С. Моята нали замина :cry:


Така както си го описал значи колата от която ще взимаш турбото си е 110кс а това че с чип става 131кс няма никаква връзка с турбото което производителя и е сложил и което си е за 110кс :) Така че не би трябвало да има никакъв проблем с трансплантацията !


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Пет 01 юни 2007 19:10


Това, което исках да попитам е, че новото турбо е от голф 131 коня, а моята е шаран 110 коня и е с чип? Дали ще стане :? И дали е по-добре отколкото пак да си взема турбина от АФН?


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 02 юни 2007 0:00


става, ама трябва да ремапнеш чипа, да не сдуха нещо турбото...внимавай къде ще го правиш...


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 02 юни 2007 8:25


nasodotcom написа:става, ама трябва да ремапнеш чипа, да не сдуха нещо турбото...внимавай къде ще го правиш...

Не че ще го сдухаш ,а няма да върви правилно и ще кади отзад.


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Съб 02 юни 2007 8:51


Ако мотора е АФН турбото е съвместимо със другия мотор (131к.с.) и обратното. Слагаи смело!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 02 юни 2007 8:58


Може и да се наложи дюзи/разпръсквачи с по-голям диаметър(за постигане на максимален ефект), но става.
VNT15 - >VNT17

http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 17+install



http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=104018



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: paagrio и 134 госта