Смяна на гарнитура или само ме стресираха

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Смяна на гарнитура или само ме стресираха

Мнениеот nigga » Чет 31 май 2007 21:13


значи колеги много се интересувам от следните няколко въпроса:

как да разбера кога да сменям гарнитура на главата
как става това
когато се сменя какво още се прави(смяна на масло ли,и тем подобни)
казаха ми че има гарнитура на колекторите:как се сменя тя,кога


колата ми няма проблеми ма 1 тапоумен майстор реши,че това е за смяна,защото често(през 4 месеца) пукам фланчето на блока в което влиза маркуча за водата.аз лично мисля че го пукам защото е пласмаса,а не метал и не е оригинално,а струва 3 лв.сега ще слагам метално и невярвам да имам този проблем.

та за това най-много се интересувам дали е гарнитурата за смяна или имам този проблем от некачествената част?




Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Чет 31 май 2007 21:17


пуши ли бяло изотдзаде?
капачката на разщирителното казанче за антифриза сменял ли си я скоро?


Потребителски аватар
Lazar4eto
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Lazar4eto » Чет 31 май 2007 21:19


:D Колега, точно днес сменях гарнитура на капака на клапаните....А ме бяха уплашили, че трябва да сменям гарнитурата на главата....Та това последното е сложна и трудоемка процедура, защото трябва да се разглобява половината двигател. Обикновено се прави като изхвърля течност двигателя- масло, вода.(тук може би майсторите ще обяснят по-добре от мен).
При мен проблема беше невероятен теч на масло, но се оказа,че само гарнитурата на капака на клапаните трябва да се смени.Процедурата е лека и бърза...как го казах само :roll:
Отиди на диагностика- там ще ти кажат съвсем точно.


Потребителски аватар
Sandi
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Sandi » Чет 31 май 2007 21:49


Смени фланчето и виж как ще е :wink: Защо всички винаги веднага започват да търсят и да сменят наред от голямото към малкото :wink: :arrow:


Потребителски аватар
Sandi
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Re: Смяна на гарнитура или само ме стресираха

Мнениеот Sandi » Чет 31 май 2007 22:00


nigga написа:...как да разбера кога да сменям гарнитура на главата
как става това
когато се сменя какво още се прави(смяна на масло ли,и тем подобни)...


Гарнитура ще сменяш ако ти тече масло оттам и ти създава възд. възглавница в охладителната система, вкарва вода в цилиндрите и т.н.Трябва майстор да ти го направи щом не знаеш-разглабя се половината двигател.Масло не се сменя, антифриз може да се наложи да доливаш и да обезвъздушаваш.Главата се шлайфа(почти задължително- 20тина лв гарнитура, за смяна на мен ми взеха 35 и 20тина за шлайф).А като се отваря се сваля и капака на клапаните - може да се наложи итам гарнитурката да се смени(тя не е скъпа), а какво друго може да изскочи оттам като се отвори никой не знае - я гумички, я нещо друго...


Потребителски аватар
nigga
Мнения: 897
Регистриран на: Съб 16 дек 2006 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот nigga » Чет 31 май 2007 23:23


batmilko написа:пуши ли бяло изотдзаде?
капачката на разщирителното казанче за антифриза сменял ли си я скоро?



течове нямам никакви,дори маслото не пипа.колкото до капачката не съм я сменял.може ли да питам защо ме питаш.

иначе колата си е екстра.той реши че щом пукам тея флачета толко често е заминала гарнитурата,ма аз невиждам нищо общо.


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Чет 31 май 2007 23:25


абе ако е за гарнитура няма по това фланче да се познае!!!!а по други признаци,карай си колега спокойно!!!!


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Пет 01 юни 2007 0:38


Повярвай ми, ако имаше нужда да сменяш гарнитура на глава, щеше да го разбереш! :)
Колегите са изброили голяма част от признаците - други са загуба на компресия в някой друг цилиндър или масло в антифриза. Майстора 100% е от любимите ми 'Байчовци' в малко гаражче, по стената на което висят гарнитури от жигула и костенурка :)
Карай смело, но ако си я купил скоро - съвета ми е да ходиш да си премериш компресията, за 1 на ум.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 01 юни 2007 0:46


Провери капачката на казанчето щото там е разширителния клапан за парата.Ако е запекал няма кое да изпуска парта и прави налягане в охладителната система ,а тва не е добре щото се нещо ще изпука/радвай се че засега само тая джаджа дето спомена се разбива/.Ако искаш да провериш дали ти е вред налягането в охладителната система покарай колата докато загрее и стисни маркучите-трябва да не са твърди :!: Ако не са -пей сърце-просто часта е калпава.Ако са твърди почвай да разглеждаш вече подред.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Мнениеот djshomi » Пет 01 юни 2007 19:51


Колега ако ти вдига наляганев повече от допустимото (тя работи под налягане) охладителната система поне за мен има две причини това да става, а те са да вкарва от цилиндрите налягане като най лесният начин да провериш дали е така да погледнеш в разширителният съд дали има мехурчета при запален двигател( майстора сигурно има това в предвид),другият е прецакан клапан на капачката на разширителният съд.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 84 госта