значи колеги много се интересувам от следните няколко въпроса:
как да разбера кога да сменям гарнитура на главата
как става това
когато се сменя какво още се прави(смяна на масло ли,и тем подобни)
казаха ми че има гарнитура на колекторите:как се сменя тя,кога
колата ми няма проблеми ма 1 тапоумен майстор реши,че това е за смяна,защото често(през 4 месеца) пукам фланчето на блока в което влиза маркуча за водата.аз лично мисля че го пукам защото е пласмаса,а не метал и не е оригинално,а струва 3 лв.сега ще слагам метално и невярвам да имам този проблем.
та за това най-много се интересувам дали е гарнитурата за смяна или имам този проблем от некачествената част?
Смяна на гарнитура или само ме стресираха
- Lazar4eto
- Мнения: 77
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:

При мен проблема беше невероятен теч на масло, но се оказа,че само гарнитурата на капака на клапаните трябва да се смени.Процедурата е лека и бърза...как го казах само

Отиди на диагностика- там ще ти кажат съвсем точно.
- Sandi
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
Re: Смяна на гарнитура или само ме стресираха
nigga написа:...как да разбера кога да сменям гарнитура на главата
как става това
когато се сменя какво още се прави(смяна на масло ли,и тем подобни)...
Гарнитура ще сменяш ако ти тече масло оттам и ти създава възд. възглавница в охладителната система, вкарва вода в цилиндрите и т.н.Трябва майстор да ти го направи щом не знаеш-разглабя се половината двигател.Масло не се сменя, антифриз може да се наложи да доливаш и да обезвъздушаваш.Главата се шлайфа(почти задължително- 20тина лв гарнитура, за смяна на мен ми взеха 35 и 20тина за шлайф).А като се отваря се сваля и капака на клапаните - може да се наложи итам гарнитурката да се смени(тя не е скъпа), а какво друго може да изскочи оттам като се отвори никой не знае - я гумички, я нещо друго...
batmilko написа:пуши ли бяло изотдзаде?
капачката на разщирителното казанче за антифриза сменял ли си я скоро?
течове нямам никакви,дори маслото не пипа.колкото до капачката не съм я сменял.може ли да питам защо ме питаш.
иначе колата си е екстра.той реши че щом пукам тея флачета толко често е заминала гарнитурата,ма аз невиждам нищо общо.
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- vakme
- Мнения: 96
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Повярвай ми, ако имаше нужда да сменяш гарнитура на глава, щеше да го разбереш!
Колегите са изброили голяма част от признаците - други са загуба на компресия в някой друг цилиндър или масло в антифриза. Майстора 100% е от любимите ми 'Байчовци' в малко гаражче, по стената на което висят гарнитури от жигула и костенурка
Карай смело, но ако си я купил скоро - съвета ми е да ходиш да си премериш компресията, за 1 на ум.

Колегите са изброили голяма част от признаците - други са загуба на компресия в някой друг цилиндър или масло в антифриза. Майстора 100% е от любимите ми 'Байчовци' в малко гаражче, по стената на което висят гарнитури от жигула и костенурка

Карай смело, но ако си я купил скоро - съвета ми е да ходиш да си премериш компресията, за 1 на ум.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Провери капачката на казанчето щото там е разширителния клапан за парата.Ако е запекал няма кое да изпуска парта и прави налягане в охладителната система ,а тва не е добре щото се нещо ще изпука/радвай се че засега само тая джаджа дето спомена се разбива/.Ако искаш да провериш дали ти е вред налягането в охладителната система покарай колата докато загрее и стисни маркучите-трябва да не са твърди
Ако не са -пей сърце-просто часта е калпава.Ако са твърди почвай да разглеждаш вече подред.

Колега ако ти вдига наляганев повече от допустимото (тя работи под налягане) охладителната система поне за мен има две причини това да става, а те са да вкарва от цилиндрите налягане като най лесният начин да провериш дали е така да погледнеш в разширителният съд дали има мехурчета при запален двигател( майстора сигурно има това в предвид),другият е прецакан клапан на капачката на разширителният съд.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stefan4o и 84 госта