N2O на VR6 Пасат, мнения...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 27 май 2005 14:22


По-добре не се опитвай да си я инсталираш сам системата,че да не вземе да ти роди двигателя. :idea:




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 27 май 2005 15:36


няма нищо сложно, само че не се изхвърляй отведнъж да се ръчкаш, заведи колето да го видят как е сус компресията, за да може да се регулира колко нитро да пуска, едно Дино и A/F gauge няма да навредят.... 8)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Пет 27 май 2005 22:25


О не, планирам спортни валове, нови пружини и т.н...
Всичко ще бъде правено някъде, не бих се наел да
сложа азота сам. Макар че и за валовете има спорни мнения, но
искам да пробвам.

Но аз вече ще си купя инструмента за замерване на компресия
и ще прегледам шестте цилиндъра, пък и на ГТИ-то
просто да си имам идея. На ВР-а компресията е /БИ трябвало
да е/ 10:1, на двулитровото ГТи не знам ще се наложи да проверя.

За азота съм много ентусиазиран.
Всичко е само планиране все още,
просто искам да събера информация и мнения,
затова и пост-вам тука, за да видя дали да се реша въобще или не :)
не съм се залетял да взимм веднага, и без това
лятото ще ми е само бачкане....

Бай дъ уей, комплекта си идва с еър-фюъл рейшо геидж :)
Затова е комплект, има ВСИЧКО което ти е необходимо,
осем фута стоманени линии за азотката, всички болтченца,
дришнички, вентове, клапи, т.н....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 30 май 2005 13:38


Vladko написа:Любопитно ми е дали турбодизел ще издържи на такава гад и какъв ли ще е ефекта :?:

Доколкото знам на турбодизел се отразява перфектно (гледах едно предаване по Дойче Веле - Auto motor sport мисля, че се казваше... )
Там направиха един Голф III 1.9 TDI с NOS. Обаче водещата каза, че се връзвало около 1500 евро в някакво тунинг студио (не му запомних името). А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 30 май 2005 13:46


Най добре ще е да се сложи дигитален контролер да управлява НОС-а, можеш да си го настройваш за колко време (2-10 сек) да достига пълна мощност започвайки от 30 до 100% впръскване......по този начин ще ти пести Нитро, а ще пази двигателя повече.....


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 31 май 2005 8:00


VW_FEN написа:А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...


Аз имам около двеста, малко под, колко ли ще ми вкара азота :)

prj57 написа:Най добре ще е да се сложи дигитален контролер да управлява НОС-а, можеш да си го настройваш за колко време (2-10 сек) да достига пълна мощност започвайки от 30 до 100% впръскване......по този начин ще ти пести Нитро, а ще пази двигателя повече.....


Ми направо да събера кинти за standalone :)

Но ще проверя за контролер..... някой ден :D


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 31 май 2005 9:10


Izzo батенце няма ме известно време и какво да видя NOS ще слагаш ... VR6 а не ти ли стига ... аз с мойта кошница какво да кажа хахахахаххахахахаха от друга страна ако сложиш ще можеш да си идваш с нея до българия за десетина минути :twisted: :twisted: :twisted: :D


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 31 май 2005 15:06


tyan написа:Izzo батенце няма ме известно време и какво да видя NOS ще слагаш ... VR6 а не ти ли стига ... аз с мойта кошница какво да кажа хахахахаххахахахаха от друга страна ако сложиш ще можеш да си идваш с нея до българия за десетина минути :twisted: :twisted: :twisted: :D


Батка, за 10-ина минути да се приберем трее фанем некой
да ми напраи ена магистрала през гьола първо,
че после два сърфа под колата и айде.....

Ама ако стане право у Старата Къща че се закарам :):)


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 19 юни 2005 1:26


Е пичове, за куркапан Пасатор-а е с помляна предница,
гариран в питбокса. Един фар, маската, капак, радиатор....
Въобще даже не ми се говори.
Докато го оправя, си взимам ето това за превоз:
Изображение
'84 Rabbit GTI 1.8 FI 8v, на 175 мили, пазарим го за 300-400 кинта сега...


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Нед 19 юни 2005 10:36


Като си оправиш пасата прати я към България тази единичка :D


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 19 юни 2005 11:38


Тази е ГТИ :D


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 19 юни 2005 15:17


Не е лошо като идея, ама преноса ще ми е повече от цената .....


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Нед 19 юни 2005 18:59


VW_FEN написа:
Vladko написа:Любопитно ми е дали турбодизел ще издържи на такава гад и какъв ли ще е ефекта :?:

Доколкото знам на турбодизел се отразява перфектно (гледах едно предаване по Дойче Веле - Auto motor sport мисля, че се казваше... )
Там направиха един Голф III 1.9 TDI с NOS. Обаче водещата каза, че се връзвало около 1500 евро в някакво тунинг студио (не му запомних името). А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...
ТДИ е с електроника говорех за нормален турбодизел :)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 20 юни 2005 19:00




Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 23 юни 2005 12:24


brabus написа:http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2033080

Т'ва у наше село му се вика "поцепил се като летна кочина"
Поздрав за всички Столичани !



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта