
N2O на VR6 Пасат, мнения...
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
О не, планирам спортни валове, нови пружини и т.н...
Всичко ще бъде правено някъде, не бих се наел да
сложа азота сам. Макар че и за валовете има спорни мнения, но
искам да пробвам.
Но аз вече ще си купя инструмента за замерване на компресия
и ще прегледам шестте цилиндъра, пък и на ГТИ-то
просто да си имам идея. На ВР-а компресията е /БИ трябвало
да е/ 10:1, на двулитровото ГТи не знам ще се наложи да проверя.
За азота съм много ентусиазиран.
Всичко е само планиране все още,
просто искам да събера информация и мнения,
затова и пост-вам тука, за да видя дали да се реша въобще или не
не съм се залетял да взимм веднага, и без това
лятото ще ми е само бачкане....
Бай дъ уей, комплекта си идва с еър-фюъл рейшо геидж
Затова е комплект, има ВСИЧКО което ти е необходимо,
осем фута стоманени линии за азотката, всички болтченца,
дришнички, вентове, клапи, т.н....
Всичко ще бъде правено някъде, не бих се наел да
сложа азота сам. Макар че и за валовете има спорни мнения, но
искам да пробвам.
Но аз вече ще си купя инструмента за замерване на компресия
и ще прегледам шестте цилиндъра, пък и на ГТИ-то
просто да си имам идея. На ВР-а компресията е /БИ трябвало
да е/ 10:1, на двулитровото ГТи не знам ще се наложи да проверя.
За азота съм много ентусиазиран.
Всичко е само планиране все още,
просто искам да събера информация и мнения,
затова и пост-вам тука, за да видя дали да се реша въобще или не

не съм се залетял да взимм веднага, и без това
лятото ще ми е само бачкане....
Бай дъ уей, комплекта си идва с еър-фюъл рейшо геидж

Затова е комплект, има ВСИЧКО което ти е необходимо,
осем фута стоманени линии за азотката, всички болтченца,
дришнички, вентове, клапи, т.н....
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Vladko написа:Любопитно ми е дали турбодизел ще издържи на такава гад и какъв ли ще е ефекта
Доколкото знам на турбодизел се отразява перфектно (гледах едно предаване по Дойче Веле - Auto motor sport мисля, че се казваше... )
Там направиха един Голф III 1.9 TDI с NOS. Обаче водещата каза, че се връзвало около 1500 евро в някакво тунинг студио (не му запомних името). А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
VW_FEN написа:А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...
Аз имам около двеста, малко под, колко ли ще ми вкара азота

prj57 написа:Най добре ще е да се сложи дигитален контролер да управлява НОС-а, можеш да си го настройваш за колко време (2-10 сек) да достига пълна мощност започвайки от 30 до 100% впръскване......по този начин ще ти пести Нитро, а ще пази двигателя повече.....
Ми направо да събера кинти за standalone

Но ще проверя за контролер..... някой ден

- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
tyan написа:Izzo батенце няма ме известно време и какво да видя NOS ще слагаш ... VR6 а не ти ли стига ... аз с мойта кошница какво да кажа хахахахаххахахахаха от друга страна ако сложиш ще можеш да си идваш с нея до българия за десетина минути![]()
![]()
![]()
Батка, за 10-ина минути да се приберем трее фанем некой
да ми напраи ена магистрала през гьола първо,
че после два сърфа под колата и айде.....
Ама ако стане право у Старата Къща че се закарам

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ТДИ е с електроника говорех за нормален турбодизелVW_FEN написа:Vladko написа:Любопитно ми е дали турбодизел ще издържи на такава гад и какъв ли ще е ефекта
Доколкото знам на турбодизел се отразява перфектно (гледах едно предаване по Дойче Веле - Auto motor sport мисля, че се казваше... )
Там направиха един Голф III 1.9 TDI с NOS. Обаче водещата каза, че се връзвало около 1500 евро в някакво тунинг студио (не му запомних името). А голфарата стана резачка... (изчислиха горе долу, че мощността му с това нещо станала около 130-140 конски сили когато се пусне...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта