голфчето ми гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
jooorooo
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 28 окт 2006 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jooorooo » Пет 01 юни 2007 15:40


На старата ми количка(каручка) го правеше от имобилаизера този номер, или по - точно от алармата, подавала грешен сигнал или нещо такова и имобито прекъсвало, докато не върна ключа.




Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 15:55


а ве тая моита аларма некфа много сложна има имобилаизер ма не е варзан некфи такива ми говориха проблема си остава за сега утре пак ше званя на маистора да питам до каде е стигнал


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 16:02


за мое голямо сажаление са гадните помпи ше трябва и двете да се сменат диагнозата е 400 лв :cry:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 01 юни 2007 16:37


kaloqn_bachev написа:за мое голямо сажаление са гадните помпи ше трябва и двете да се сменат диагнозата е 400 лв :cry:

Оппаааааа-внимавай!!!Мирише ми на далавера!!!!!
Я иди при някой друг...и защо не стоя на главата му бе човек!!!!!
Май ще ти ошушка бадева джобчето този майстор!!!!
Бий му шута и ходи при някой препоръчан човек......мисля,че във форума има такива......VASKOTO 1,VIT_AUTOSOFIA,NIKSI....ама те четат и мълчат!


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 16:49


маистора е семеен приател от 20 години и баща ми ме прети при него а и лично познавам много добре човека няма да ме излаже сичко е проверил и там некфо каде мери налягането е качвал карал я е така и каза че са помпите 100 % парво ше смениме малката и ако не се оправи и големата ако не по натам ше сменям голямата


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 01 юни 2007 17:20


kaloqn_bachev написа:маистора е семеен приател от 20 години и баща ми ме прети при него а и лично познавам много добре човека няма да ме излаже сичко е проверил и там некфо каде мери налягането е качвал карал я е така и каза че са помпите 100 % парво ше смениме малката и ако не се оправи и големата :shock ако не по натам ше сменям голямата

Калояне аз като по-стар човек нека ти кажа...това,че някой ти е приятел може да е гаранция,че няма да те излъже умишлено!Но ако той не разбира и приятел да ти е ...не може да ти помогне..веднага правя аналогия с нас лекарите.....ако е незнаещ,даже и да ти е приятел просто не става и освен да те осакати друго не може и да иска да направи....
А кажи като е толкоз сигурен защо използва методиката на незнаещите майстори..а тя гласи:сменяй подред докато се оправи..а още по-големите наглеци модифицират тази методика така...смени всичко и ще се оправи...
Така и баба знае....Диагностиката му е майката.Ето това е изкуството да си наясно ,че сменяш дефектна част(както и в медицината...медицината е 90% диагностика и само 10% лечение!)
Пак ти казвам провери я и при друг майстор преди да почваш каквото и да е ..и то задължително на Елкон с декодер........


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Пет 01 юни 2007 19:20


приателиу каква диагностика като тоя гоУф нема диагностична букса


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 02 юни 2007 7:31


kaloqn_bachev написа:приателиу каква диагностика като тоя гоУф нема диагностична букса

искаш да кажеш,че си без компютър????
А и диагносика се прави не само с букса......


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Съб 02 юни 2007 12:28


ше се сменява парво малката помпа по натам големата че нема пара някои да каже има ли смисал изобщо


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 02 юни 2007 12:46


Не скачай веднага да сменяш наред, писал съм ти - вижте налягането, може да се наложи почистване с ултразвук на помпа/и и/или дюзи, но все си мисля, че е нещо по запалването, също съм ти писал - датчик на хол, бобина и комутатор, при условие, че свещи, кабели ВН и НН, капачка, палец са наред, може да е окислен/прекъсващ кабел/куплунг, реле, захранване /и на бенз. помпа!/, отиди и на елкон, може да покаже темп. датчик, ламбда... Филтрите /бенз., възд./ сменени ли са? Огледай и акумулатора, и кабелите, откачи го за 10-15 мин., разменяйте с някой колега с такава кола части по запалването /и бобина с комутатор/, смени датчика на хол, ако пробваш друг комп. и имаш имобилайзер идете при майстор, който го е правил - виж в "Сервизи", закарай колата да я види някой от клубните майстори... Може да ти е от пакетния ключ, от алармата/имобилайзера - там не са ти изчистени нещата...

П.П. Ето така тръгва приказка за някоя кола, че не струвала...


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Съб 02 юни 2007 15:31


аиде и големата ше сменяме тоя шибан бензин човека каза че много хора са пребвали сас него пак казвам не сипваите от шел


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Мнениеот kaloqn_bachev » Съб 02 юни 2007 15:33


kokovanev написа:Не скачай веднага да сменяш наред, писал съм ти - вижте налягането, може да се наложи почистване с ултразвук на помпа/и и/или дюзи, но все си мисля, че е нещо по запалването, също съм ти писал - датчик на хол, бобина и комутатор, при условие, че свещи, кабели ВН и НН, капачка, палец са наред, може да е окислен/прекъсващ кабел/куплунг, реле, захранване /и на бенз. помпа!/, отиди и на елкон, може да покаже темп. датчик, ламбда... Филтрите /бенз., възд./ сменени ли са? Огледай и акумулатора, и кабелите, откачи го за 10-15 мин., разменяйте с някой колега с такава кола части по запалването /и бобина с комутатор/, смени датчика на хол, ако пробваш друг комп. и имаш имобилайзер идете при майстор, който го е правил - виж в "Сервизи", закарай колата да я види някой от клубните майстори... Може да ти е от пакетния ключ, от алармата/имобилайзера - там не са ти изчистени нещата...

П.П. Ето така тръгва приказка за някоя кола, че не струвала...

налягането е премерено изведнаж от 3 бара пада на 1 сичко по токовете е проверено


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Съб 02 юни 2007 16:08


joker написа:искаш да кажеш,че си без компютър????
А и диагносика се прави не само с букса......

Има компютър този мотор (щото е като моя и знам), но няма диагностична букса. Цяла тема подхванах търсейки я - но НЕЙСЕ! :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 02 юни 2007 16:31


kokovanev написа:Не скачай веднага да сменяш наред, писал съм ти - вижте налягането, може да се наложи почистване с ултразвук на помпа/и и/или дюзи, но все си мисля, че е нещо по запалването, също съм ти писал - датчик на хол, бобина и комутатор, при условие, че свещи, кабели ВН и НН, капачка, палец са наред, може да е окислен/прекъсващ кабел/куплунг, реле, захранване /и на бенз. помпа!/, отиди и на елкон, може да покаже темп. датчик, ламбда... Филтрите /бенз., възд./ сменени ли са? Огледай и акумулатора, и кабелите, откачи го за 10-15 мин., разменяйте с някой колега с такава кола части по запалването /и бобина с комутатор/, смени датчика на хол, ако пробваш друг комп. и имаш имобилайзер идете при майстор, който го е правил - виж в "Сервизи", закарай колата да я види някой от клубните майстори... Може да ти е от пакетния ключ, от алармата/имобилайзера - там не са ти изчистени нещата...

Абе казвам му аз,че този майстор освен да си пият ракията задено за друго не става ама кой да слуша!!!!?
П.П. Ето така тръгва приказка за някоя кола, че не струвала...


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пон 04 юни 2007 8:21


Повтарям се /реално се потретвам :) /, но защо не опитате след почистване на ултразвук как ще се държи колата и пак да видите налягането? Гадното е, че накрая пак може да се наложи смяна, но пък ако стане само с почистване?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта