двигател 1.9TDI 90hp и 1.9TDI 110hp

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 22 май 2007 21:47


L&R написа:Склонен съм да си мисля , че маслото не го бива. :roll:

Напълно съгласен. Освен това, имайте предвид, че няма такова понятие като среден разход на масло. Всичко зависи от конкретния автомобил, а и най-вече от стила и режима на каране - ръчка или не, градско или магистрала и т.н.
Моят Пасат за 10000 км ми изгори около 600 гр., като ръчка има определено, а половината от километрите са извънградско и магистрала. За помпа дюза двигателите, особено на по-новите съм чувал от много хора, които карат такива, че разхода им хич не е в тези граници, но пак казвам - зависи от карането.
Имах преди това Г2 1.6 GTD, много карана кола, на много километри. Пътувах с нея 2000 км само по магистрали и постоянно около 140 км/ч - даде ми разход около 1.5 литра за тези 2000 км. Всичко е относително.
А по принцип за първото питане по темата - карай си колата и си свиркай - 90 к.с. е много добър двигател и единственият му минус в сравнение с 110 к.с. е малко по-слабото вървене. Всичко друго са плюсове в негова полза - поддръжка, издръжливост и т.н.




Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Мнениеот iliankocov » Сря 23 май 2007 11:43


:wink:


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Вто 29 май 2007 14:32


Здарвейте колеги,
Използвам тема да попитам следното.
Интересувам се как са абревиатурите на тези двигатели и всъщност само два ли са или има и модификаций. Ясно е, че по отношение на конските сили са два - 90 и 110. и има ли Пасат 4 /'97 - '00/ автоматик с такива двигатели - най-вероятно 110 к.с. С риск да сбъркам, но това TDI не е помпа-дюза.
Благодаря.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 29 май 2007 16:20


Поло-жително написа:Здарвейте колеги,
Използвам тема да попитам следното.
Интересувам се как са абревиатурите на тези двигатели и всъщност само два ли са или има и модификаций. Ясно е, че по отношение на конските сили са два - 90 и 110. и има ли Пасат 4 /'97 - '00/ автоматик с такива двигатели - най-вероятно 110 к.с. С риск да сбъркам, но това TDI не е помпа-дюза.
Благодаря.

Значи първо да уточним. Пасат 4 няма. Има Б1, Б2, ... Б5, Б5.5, Б6. За годините, които питаш, явно става въпрос за Б5. Справка - тук. Двигателите TDI които не са помпа-дюза са АНН и АHU - 90 к.с. и AFN и AVG - 110 к.с.; всичките имат или 5-степенна ръчна (механична) ск. кутия, или 4-степенна автоматична. С помпа-дюза са само 115 к.с. в тези години, буквено означение (а не абревиатура !) - ATJ и AJM. При тях има и 5-степенна автоматична, и 6-степенна ръчна. Данните са от ETOS който нищо не казва за типтроник


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 29 май 2007 19:20


dobrinb написа: ...А по принцип за първото питане по темата - карай си колата и си свиркай - 90 к.с. е много добър двигател и единственият му минус в сравнение с 110 к.с. е малко по-слабото вървене. Всичко друго са плюсове в негова полза - поддръжка, издръжливост и т.н.

С цялото ми уважение, ама не виждам каква е разликата в поддръжката и издръжливостта! Това почистване на турбината при 110к.с. вариант не мисля да го правя и да се белосвам - познат в Германия, монтьор, кара същия Пасат и никога не го е правил! А иначе по темата не мисля, че колегата е сбъркал с покупката на 90к.с. ТДИ! Всичко е въпрос на късмет! Стига да е добре поддържана колата, тези 20к.с. не мисля, че важат толко много!


Потребителски аватар
Поло-жително
Мнения: 102
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Поло-жително » Сря 30 май 2007 9:12


gr_kanev написа:
Поло-жително написа:Здарвейте колеги,
Използвам тема да попитам следното.
Интересувам се как са абревиатурите на тези двигатели и всъщност само два ли са или има и модификаций. Ясно е, че по отношение на конските сили са два - 90 и 110. и има ли Пасат 4 /'97 - '00/ автоматик с такива двигатели - най-вероятно 110 к.с. С риск да сбъркам, но това TDI не е помпа-дюза.
Благодаря.

Значи първо да уточним. Пасат 4 няма. Има Б1, Б2, ... Б5, Б5.5, Б6. За годините, които питаш, явно става въпрос за Б5. Справка - тук. Двигателите TDI които не са помпа-дюза са АНН и АHU - 90 к.с. и AFN и AVG - 110 к.с.; всичките имат или 5-степенна ръчна (механична) ск. кутия, или 4-степенна автоматична. С помпа-дюза са само 115 к.с. в тези години, буквено означение (а не абревиатура !) - ATJ и AJM. При тях има и 5-степенна автоматична, и 6-степенна ръчна. Данните са от ETOS който нищо не казва за типтроник


Благодаря колега,
Говоря точно за това: Passat Limousine B5 (3B) (10.1996 - 09.2000)
Често чувам "специалистите" да се изказват по следния начин:
"Най-дория Пасат е стария мотор TDI 110 hp" и по всяка вероятност става дума за един от тези двата: AFN и AVG - 110 к.с.
Имам приятели в чужбина, които търсят такава кола автоматик от няколко месеца без особен успех, но поне сега знам каво точно представлява. Бихте ли ми отговорили по какво точно се различават двете модификаций.
Благодаря предварително.


bateRoro
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 30 май 2007 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот bateRoro » Сря 30 май 2007 16:08


тези митове ги разправят хора с Голф 2 :-)


Имам Голф-че четворка на 170000км (90коня) и съм супер доволен


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 30 май 2007 17:18


тези митове ги разправят хора с Голф 2 :-)


Не е добре в този форум да използваш такива изрази ! Гледам че си нов затова първо прочети и виж за какво става въпрос а после пиши мнения !


bateRoro
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 30 май 2007 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот bateRoro » Сря 30 май 2007 17:21


сори,

явно не се изразих правилно. Не искам да обиждам никого във форума а само да подчертая предимствата на Г4


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Мнениеот iliankocov » Чет 31 май 2007 11:50


да ама колко горе долу за 1500 км требва да изгори (ее колко е нормално де...) ако някой знае .... моля да пише мерси ! :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 31 май 2007 12:12


iliankocov написа:да ама колко горе долу за 1500 км требва да изгори (ее колко е нормално де...) ако някой знае .... моля да пише мерси ! :wink:

1-1.5 Л. /10000 КМ.

Последна промяна от Rabbit_TDI на Нед 03 юни 2007 14:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1372
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Мнениеот iliankocov » Нед 03 юни 2007 13:17


1.5 л на 100 км ??? много бе човек :D :D :D :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 03 юни 2007 14:43


iliankocov написа:1.5 л на 100 км ??? много бе човек :D :D :D :D

:oops:


vwww.golf.
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 8:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот vwww.golf. » Пет 08 юни 2007 22:38


за това ние с мастербенч караме със 10/40 несте-финландско и не отваряме капаците по 10000км (той на 1Z,az na nissan almera 2.2DI)освен ако не ни свърши течноста за чистачките де


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Нед 10 юни 2007 10:18


--------------------------------------------------------------------------------

На 90 коня се долива масло, а на 110-не.
Лично мнение, базирано на наблюдения в/у няколко коли

Личното ми мнение почна да се променя-вчера долях 1 литър. Досега не се доливаше на тази кола-половината пробег е градско-другото магистрала130-160км/ч



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта