зацепване на разпределителен вал и ангр. шайба

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
niksana
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 юни 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

зацепване на разпределителен вал и ангр. шайба

Мнениеот niksana » Пон 04 юни 2007 17:44


Момчета разхвълих си двигателчето на Golf III 1,9 TD (AAZ). Причината е спукана глава. Разглобих главата на място. Противно на всичките ми очаквания и буквари, на разпределителният вал не открих и следа от шпонъчен канал който да го зацепва с ангренажната шайба. Сглобката бе конусна и нищо повече. На шайбата открих шпонъчен канал с дъговидна шпонка скрита в канала.
Нямам и идея как да ги "зацепя" и сглобя на място без да вадя целият двигател.Моля помагайте :shock




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пон 04 юни 2007 18:25


http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page02 Дано разбираш руски :D


poko75
Мнения: 12
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 18:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот poko75 » Пон 04 юни 2007 18:33


слагаш главата ,сглобяваш вси4ко като преди това докарваш коляновия вал на белег;след това се поставя разпределителния вал с гърбиците за 1 цилиндър нагоре-отзаде 4ертата да е успоредна с повъхнината на главата;след това слагаш колелото на вала и го оставяш да се върти свободно-само обираш луфта на болта;зацепваш ангренажния ремък,опъваш го и 4ак тогава стягаш болта на шаибатана разпределителния вал;ако нещо не си разбрал питаи пак


niksana
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 04 юни 2007 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот niksana » Вто 05 юни 2007 10:18


Благодаря Ви момчета! Но най-вероятно ще имам още много въпросчета, особенно ако тръгна да пускам целият агрегат (а на всичкото отгоре ще ми се иска да работи добре :cry: ). Кой цилиндър се смята за първи: този до шайбата или този в другият край на вала? Белезите по другите шайби са видими, но в каква позиция трябва да ги на наглася (и как?)?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта