Здр. изкам да помоля за съвет за следния проблем:
Явно някога от предна страна, под шофиорската врата, прага на Пасата е бил понатиснат по-сериозно, та може би мястото не е било обработено както трябва и е замаскирано с кит. Но с годините кита се е пропукал, и влагата е проникнала отдоло, и сега като отлепих шуплата дето беше се получила над мястото лъсна ръждата и две прогнили дупчици на самия праг.
Аз почистих с малкия шлайф всичко около мястото до блясък , и изкам да ви попитам освен с кит , самата метална повърхност може ли да се третира и с нещо друго , за да се спре корозията. Забелязвам че на здравите места около, язвите, под кита е бил нанесен тънък слои с нещо подобно на кит или някакъв силикон, но самата маса е някак си еластична и мека - наподобяваща пластелин ,грубо казано.
А иначе съм си подготвил влакнест кит, да го шляпна върху почистената повърхност.
Благодаря предварително!
Ръждясал праг на Б3-как да го третирам??
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Третирай го първо с ръждопреобразовател, после му нанеси грунд и тогава чак затваряй с кит.
Погрижи се преобразувателя да попадне и вътре, в прага, защото щом вече имаш дупчици, то сам се сещаш, че от вътрешната страна сигурно също е подпочнато, а там няма как да бръкнеш да го почистиш.
Аз лично се сещам за някакво пулверизаторче, но дали ще стане си е божа работа.
Погрижи се преобразувателя да попадне и вътре, в прага, защото щом вече имаш дупчици, то сам се сещаш, че от вътрешната страна сигурно също е подпочнато, а там няма как да бръкнеш да го почистиш.
Аз лично се сещам за някакво пулверизаторче, но дали ще стане си е божа работа.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 04 юни 2007 14:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
На мен ми се наложи да правя преден ляв праг до врата. Майстора ми каза да го излъскам до метала. След това няколко пъти кит и съответно с шкурка от 80, 120, 180 и после водна. След това нанесе грунд, пак водна шкурка и след това я пръсна. Моята е металик затова има и лак и метални частици. Дано съм помогнал.
А между другото не си личи къде е правена поправката.
Поздрави.
А между другото не си личи къде е правена поправката.
Поздрави.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върху чист метал наистина няма смисъл от преобразувател.
Ако все пак се слага - после задължително трябва да се обезмасли с кореселин!
Според мен грунт е добре да се сложи под кита. Особено на такова място.
Има и т.нар. "поцинковащи" грунтове. Ефекта никак не е лош, ама са скъпички.
Също трябва да си сигурен че в прага не влиза вода отнякъде, иначе ремонта ще е нетраен.
Ако все пак се слага - после задължително трябва да се обезмасли с кореселин!
Според мен грунт е добре да се сложи под кита. Особено на такова място.
Има и т.нар. "поцинковащи" грунтове. Ефекта никак не е лош, ама са скъпички.
Също трябва да си сигурен че в прага не влиза вода отнякъде, иначе ремонта ще е нетраен.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Щом ти е избила ръжда и навън,най-добре смяна на целия праг.Ако искаш да скърпиш времено положението - както са ти писали колегите.Обаче колкото ръжда има от вън,десет пъти е повече от вътре.Затова запуши дренажните отвори от долна страна,разпробий от горе на места които после да замаскираш и налей отработено масло в кухината.Това направи и за другия праг.Това със сигурност ще ти блокира корозията за дълго време.Това е изпитано средство.Дори съм наливал масло и във вратите,вярно ще се окапва известно време.Но ще спре да избива ръжда навън.Уви и при хората староста си казва своето,камо ли при колите.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Отгоре преди да боядисаш е хубаво да солжиш Body - имат едно дето е като грунд ама става гумено на бабунки и пази от камъчета и т.н. което за праг си е перфектно покритие.На брата джипа целия е намазан отдолу и по граовете с такова нещо и ефекта е доста добър понеже почти не се съдира това а камъчета и т.н. изобщо не го притесняват.
Успех!
Успех!
- mafiota
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
zfa159 написа:Отгоре преди да боядисаш е хубаво да солжиш Body - имат едно дето е като грунд ама става гумено на бабунки и пази от камъчета и т.н. което за праг си е перфектно покритие.На брата джипа целия е намазан отдолу и по граовете с такова нещо и ефекта е доста добър понеже почти не се съдира това а камъчета и т.н. изобщо не го притесняват.
Успех!
Да благодаря, ще се възползвам от съветите, а на това Body, не ми ли се вида нещото ката - Шагре
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта