Здравейте,
проблемът е следния - чистачките ми работят само на най - бързата скорост. От време на време работят и другите но не винаги. Пръсках с почистващ спрей за контакти около лоста за чистачките но няма ефект.
От какво може да е?
Проблем с чистачките на Б4
- jasenski
- Мнения: 45
- Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Отзад по един болт шестограм от ляво и от дасно. Първо сваляш минуса на акумолатора!!!
Повдигаш леко нагоре еърбега((след като си развил болтовете(м/у другото те си остават на него)) и изваждаш куплунга на лентовото кабелче. ВАЖНО! При сглобяването първо съдиняваш и сглобяваш еърбега на мястото му ДАВАШ КОНТАКТНИЯ КЛЮЧ В ПОЛОЖЕНИЕ "НА КОНТАКТ" И СЛЕД ТОВА СВЪРЗВАШ АКУМОЛАТОРА!!!
Повдигаш леко нагоре еърбега((след като си развил болтовете(м/у другото те си остават на него)) и изваждаш куплунга на лентовото кабелче. ВАЖНО! При сглобяването първо съдиняваш и сглобяваш еърбега на мястото му ДАВАШ КОНТАКТНИЯ КЛЮЧ В ПОЛОЖЕНИЕ "НА КОНТАКТ" И СЛЕД ТОВА СВЪРЗВАШ АКУМОЛАТОРА!!!
- dmitko
- Мнения: 465
- Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
- Автомобил: Tiguan II 4Motion
- Двигател: CZEA 2016
- Местоположение: София
Чакай малко, не бързай да разглабяш...
Същия проблем се появи при мен преди 2-3 седмици, мислих че е от дъждовете и влагата - работеха само на най-бързо а на другите един път да, един път не. За да ги пусна на постоянна скорост ги давах първо на бързо после връщах надолу и ставаше. Като имах малко повече време отворих капака на таблото с бушоните - релето за чистачките е леко в ляво в средата - едно голямо е черно и високо /за съжаление не помня номера му/, няма начин да го объркаш с друго, има повече от четири крачета.
Та изваждаш го, чукваш го /удряш го леко/ няколко пъти и го поставяш обратно на мястото му като го поклашташ хубаво за да се намести добре и поне при мен проблема от тогава изчезна.
Същия проблем се появи при мен преди 2-3 седмици, мислих че е от дъждовете и влагата - работеха само на най-бързо а на другите един път да, един път не. За да ги пусна на постоянна скорост ги давах първо на бързо после връщах надолу и ставаше. Като имах малко повече време отворих капака на таблото с бушоните - релето за чистачките е леко в ляво в средата - едно голямо е черно и високо /за съжаление не помня номера му/, няма начин да го объркаш с друго, има повече от четири крачета.
Та изваждаш го, чукваш го /удряш го леко/ няколко пъти и го поставяш обратно на мястото му като го поклашташ хубаво за да се намести добре и поне при мен проблема от тогава изчезна.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
dmitko
И аз смятам, че виновника е Реле 19 или 99(на едно е също място са, зависи с какво си), ако е с възможност за ругулиране на интервалната позиция.
Аndrey, случаваше ли се да ти спрат чистачките(когато са се включвали степени, различни от тази която ти работи добре) в положение различно от нормалното, примерно на средата на стъклото или пък честотата на интервалната степен да е значително по-бърза и неравномерна?

И аз смятам, че виновника е Реле 19 или 99(на едно е също място са, зависи с какво си), ако е с възможност за ругулиране на интервалната позиция.
Аndrey, случаваше ли се да ти спрат чистачките(когато са се включвали степени, различни от тази която ти работи добре) в положение различно от нормалното, примерно на средата на стъклото или пък честотата на интервалната степен да е значително по-бърза и неравномерна?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта