



BG нафта. Полезно инфо и малко дискусия по въпроса!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Пичове по темата за нафтата.Зареждам само на Лукойл/много рядко на Петролския/.Вчера сменях при Никси горивния филтър и го отворихме да видим.За 40к километри вътре си беше абсолютно бистра нафта с 7-8 прахообразни трошички
-тва по повод лафовете нафтата ква вода и кви боклуци имала и как прецаквала колата.

- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
rk написа:веселин написа:Да споделя и аз за "Еко" - дизела - малко се "спъна" дедко да ви кажа![]()
- нема да давам десен мигач,като минавам покрай тях
кое ЕКО на бул. България ли ?
Да - ама това си е мое наблюдение - не обобщавам и не претендирам за обективност - просто за 4 години и половина на тази кола усещам от кои горива двигателя пее и от кои преграква

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Айде и аз с едно мнение за нафтата - сравнение между Еко и Ромската нафта както казвате, не може и да става. Заредих Еко като тръгвах за Франция - лампата светна на около 905 км. На връщане заредих румънска нафта от Ромпетрол или там какво беше в Румъния. Няма такова дърво. Първо, че минах 100 км по - малко, второ колата хич не вървеше. А пък за френската нафта няма да ви казвам - на 950 км лампата още не беше светнала, за вървене няма да говорим.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта