Moлба

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Moлба

Мнениеот Galabov » Сря 06 юни 2007 19:08


Ако има някой разбирач по изолиране на ЕГР-то на тди 131кс. от София или от околията, да се свърже с мен 0898439194, за услугата ще му бъде заплатено. :beer




Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Сря 06 юни 2007 19:39


защо ще го изолираш, бе колега?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 06 юни 2007 19:57


Вероятно му цапа променливата геометрия.Като за начало обаче избуши катализатора.Ventoman огт форума реже алуминиеви парчетга и с тях го изолира/щото от маркучите само се замърсява и става мазало/-свържи се с него на ЛС.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 06 юни 2007 23:52


то4но на помпа-дюза не си прави тоя експеримент :twisted: пробвал съм нееднократно на разли4ните типове мотори ,но тук ефекта го няма;смени или си изтурбуши катализатора,по4исти си турбината от нагара ,из4исти си EGR клапана и 4ак тогава софтуерно му намалете стоиностите :wink:
ако нещо не е разбрано -питаи


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Чет 07 юни 2007 6:30


niks76 написа:то4но на помпа-дюза не си прави тоя експеримент пробвал съм нееднократно на разли4ните типове мотори ,но тук ефекта го няма;смени или си изтурбуши катализатора,по4исти си турбината от нагара ,из4исти си EGR клапана и 4ак тогава софтуерно му намалете стоиностите
ако нещо не е разбрано -питаи


:да:


Galabov
Мнения: 49
Регистриран на: Пон 21 май 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Местожителство: Mестожителство:

Мнениеот Galabov » Чет 07 юни 2007 19:30


niks76 написа:то4но на помпа-дюза не си прави тоя експеримент :twisted: пробвал съм нееднократно на разли4ните типове мотори ,но тук ефекта го няма;смени или си изтурбуши катализатора,по4исти си турбината от нагара ,из4исти си EGR клапана и 4ак тогава софтуерно му намалете стоиностите :wink:
ако нещо не е разбрано -питаи


Благодарим за компетентния отговор :kef:
1.Въпроса със почистването на турбината - вероятно имаш предвид да я откарам в сервиз
2.Относно катализатора - махнат :D
3.Относно почистването на ЕГР-то, ако някой може да ми покаже на снимка каде точно се намира, за да може поне това сам да свърша :lol:
:beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта