


акумулатора
- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
акумулатора
можете ли да ми кажете какво може да точи ток от акумулатора при спрял автомобил,или просто акумулатора ми е толкова зле че не е издържал 23-24 часа в спряло положение ( акумулатора наистина е мнооого зле.... аз съм сигурен че не е сменян от както колата е внесена от германия,а това е 2004 година,за по назад във времето не мога да знам....ясно ми е че е за смяна,ама незнам какво изчаквам) та колата голф 1.6. чист дизел....аз знам че на дизела му трябва ток само като пали... скоро бях забравил фаровете за 2-3 часа, и като седнах..... нъц.... отказа ми да запали....... тая сутрин като се качих в колата-същото,само че тоя път нищо не съм забравял включено!!! всъщност-ако парното на колата е оставено включено,харчи ли ток когато колата е спряна,защото то няма признаци да върти???? или може ли касетофона да лапа ток ако му е махнат панела ,щот съм с един санг и някъде в нета четох че харчел 0.25А за седмица в стендбай режим.....
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така както го описваш - акумулаторът ти е излязъл в заслужена почивка
Той дефакто преставлява една батерия, която се презарежда, когато динамото тръгне - което означава, че си има определен капацитет откъм изработени часове и срок на експлоатация. С други думи - остарял е - и като възраст, и като функционална годност.
Абе просто казано - сменяй го и тва е - за да не те остави някъде, където най-малко очакваш



Абе просто казано - сменяй го и тва е - за да не те остави някъде, където най-малко очакваш



- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
reinhard написа:Ами имаше тема за алармата колко харчи (аз не помня точно)...но щом не е сменян отдавна явно отиваш към смяна
аз аларма нямам.... със сигурност е доста стар-някакъв немски-щом държи цели 3 години тука в бг сигурно е бил добър.... ама си представям колко години е работил и в германия.... ще го сменя,ама аз пак да питам,възможно ли е касетофона да харчи ток когато панела му е свален (щото когато е на него като го гледам как си свети в стендбай-представям си колко ток лапа

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Моя съвет е просто да си измериш консумацията на ток с мултицет и ако покаже,че има,тогава се чуди от какво може да е.Но така да гадаеш,дали имаш консумация или не,само си губиш времето.Все пак си дизел и ей сега ще дойде зимата,така както си се чудиш.Все пак за това са измислени съвременните уреди.
Трябва да е от касетофона. Преди 2 седмици монтирах един касетофон Crown (Новичък) на мерцедес. Сложих му и аларма. След два дена гордият собственик идва и ми вика че алармата е скапана и му изтощила новия акамулатор.
След като замерих разхода на алармаата и радиото се оказа че таз куча марка Crown е виновна. Дърпа много при свален панел.
За сравнение имам един шарп почти на 3 години, които няма консумация при свален панел
Изводът е че новия акомулатор не те спасява в дългосрочен план. Замери токовете и открии проблема. И не купувайте евтини радия
След като замерих разхода на алармаата и радиото се оказа че таз куча марка Crown е виновна. Дърпа много при свален панел.
За сравнение имам един шарп почти на 3 години, които няма консумация при свален панел
Изводът е че новия акомулатор не те спасява в дългосрочен план. Замери токовете и открии проблема. И не купувайте евтини радия
- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Todorow написа:Трябва да е от касетофона. Преди 2 седмици монтирах един касетофон Crown (Новичък) на мерцедес. Сложих му и аларма. След два дена гордият собственик идва и ми вика че алармата е скапана и му изтощила новия акамулатор.
След като замерих разхода на алармаата и радиото се оказа че таз куча марка Crown е виновна. Дърпа много при свален панел.
За сравнение имам един шарп почти на 3 години, които няма консумация при свален панел
Изводът е че новия акомулатор не те спасява в дългосрочен план. Замери токовете и открии проблема. И не купувайте евтини радия
еми за ако е от касетофона.... значи за около 2 месеца (от както съм с този касетофон) е скапал мнооооого стар акумулатор.... значи няма да е чак толкова зле с нов и не харчи чак пък толкова много ток..... очевидно само акумулатора ми е мноого скапан!!!

- vladko_g40
- Мнения: 1386
- Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
- Автомобил: Audi A6 Audi 90
- Двигател: AEB AAN
- Местоположение: София
- Контакти:
Според мен трябва да си вземеш акумулатор съответстващ н а двигателя ти а не по-голям.Сега за дизел незнам дали е 50 или 62 Ah,пък и оскъпяваш излишно ако вземеш по-голям без да ти е необходим.Но като отидеш да го купуваш ще ти го подберат така или иначе.tskostov написа:колеги я ми кажете като тоя акумулатор (умрелия) с който е колата в момента е 50 ah ,мога ли да взема примерно 74 ah,или ще има проблем????? а и може ли да стане нещо на двг-то когато няма достатъчно ток да запали,а само привърта леко и умира(това е като няма достатъчно ток)???
- tskostov
- Мнения: 494
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
- Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
reinhard написа:Според мен трябва да си вземеш акумулатор съответстващ н а двигателя ти а не по-голям.Сега за дизел незнам дали е 50 или 62 Ah,пък и оскъпяваш излишно ако вземеш по-голям без да ти е необходим.Но като отидеш да го купуваш ще ти го подберат така или иначе.tskostov написа:колеги я ми кажете като тоя акумулатор (умрелия) с който е колата в момента е 50 ah ,мога ли да взема примерно 74 ah,или ще има проблем????? а и може ли да стане нещо на двг-то когато няма достатъчно ток да запали,а само привърта леко и умира(това е като няма достатъчно ток)???
мерси,значи ще се поинтересувам,а и както каза другиа колега може да не се хване на мястото ако е по голям,щот сегашния си го запълва почти изцяло!!!

Има го и този момент с нестандартни по размери акумулатори и тогава си е....о м....та.Веднъж съм се борил с това та ми поръчваха акумулатор от незнам си къдеtskostov написа:reinhard написа:Според мен трябва да си вземеш акумулатор съответстващ н а двигателя ти а не по-голям.Сега за дизел незнам дали е 50 или 62 Ah,пък и оскъпяваш излишно ако вземеш по-голям без да ти е необходим.Но като отидеш да го купуваш ще ти го подберат така или иначе.tskostov написа:колеги я ми кажете като тоя акумулатор (умрелия) с който е колата в момента е 50 ah ,мога ли да взема примерно 74 ah,или ще има проблем????? а и може ли да стане нещо на двг-то когато няма достатъчно ток да запали,а само привърта леко и умира(това е като няма достатъчно ток)???
мерси,значи ще се поинтересувам,а и както каза другиа колега може да не се хване на мястото ако е по голям,щот сегашния си го запълва почти изцяло!!!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 85 госта