малак проблем с ускорението

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 07 юни 2007 16:07


kamus11 написа:абе то е ясно 4е по цената 6те се ориантирам оба4е моите кабели били не6то по специални с комутатори и там други простотии и ми искат 110 лв

какви комутатори по кабелите?Гледах на комшията колата..тя е като твойта..комутаторът е същия като на моя 1.8 ABS ....значи не би следвало да има разлика в кабелите и лулите при условия ,че напрежението е същото и комутаторът е същия!Нещо да не те лъжат!




Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 07 юни 2007 16:11


Колега след като спомена че си със спортен филтър се сетих следното, при мене има такъв проблем но не е от кабели, нито от свещи, след доста експерименти се оказа, че се получава някакво завихряне в тръбата от филтъра до дроселното тяли. Верно че аз съм с катборатор и спортен филтър, та и на газ я карам, но се оказа това, и сега мисля заместител на тази тръба(гофрираната).


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Чет 07 юни 2007 16:11


Имах същия проблем - ходих на Елкон - смениха свещите и се оправи. При мен се появяваше от време на време това заглъхване, но имах късмет ,че точно тогава като бях на сервиза се появи. За да не смянаш наред здрави неща отиди на елкон да ти я видят :)


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: малак проблем с ускорението

Мнениеот joker » Чет 07 юни 2007 16:25


patzo_sl написа:като поддържам едни обороти и като настъпя газта до край двигателя първо заглъхва и после започва да ускорява.някои ако е имал този проблем моля да сподели.мисля че имам запушено 2ро гърне може ли да е от това. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ИМАШТИ ЖЕЛАНИЕТО ДА ПОМОГНАТ

а какво ще кажете за TPS...пистите са износени и дава грешна информация на компа за положението на педала на газта.. неадекватна горивовъздушна смес...по-малко проблеми на газ повече на бензин!!!!!!


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 07 юни 2007 17:12


предполагам 4е това 6те6е да го хване компа ....от благоев град до сф см патувал със вклу4ен лап топ към колата :drive и вси4ко е ок ...нямам забележки ...само ми каза 4е бензина е слаб .. :yeaha: ...сега се сетих два трипати см сипвал 100 октана и като4е ли върве6е добре ...да сега се сетих ... :cop .отивам да заредя за да ви кайа кво се слу4ва ....


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Re: малак проблем с ускорението

Мнениеот 20vTurbo » Чет 07 юни 2007 17:20


patzo_sl написа:като поддържам едни обороти и като настъпя газта до край двигателя първо заглъхва и после започва да ускорява.някои ако е имал този проблем моля да сподели.мисля че имам запушено 2ро гърне може ли да е от това. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ИМАШТИ ЖЕЛАНИЕТО ДА ПОМОГНАТ


Трудно е да се гадае така но все пак според мен възможните отговори са:

А. Свещи.
Б. Кабели.
В. Запушеното ти гърне.

Според мен ползвай жокер и ходи на стенд да я закачат за всеки случай. Проблема обаче е, че на стенда, отговор "В" инзобщо не се показва а признаците на "А" и "Б" са еднакви.

Все пак дори и да си смениш трите не е болка за умиране. Ако наистина ти е запушено гърнето, трябва да го смениш така или иначе та започни от там, после погледни свещите и реши кога си ги сменил за последен път и най-накрая гледай кабелите защото са най скъпи.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 07 юни 2007 18:42


Проблемът само на бензин ли се проявява или и на газ е същото?


Потребителски аватар
patzo_sl
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот patzo_sl » Чет 07 юни 2007 22:18


проблема е само на бензин.със чисто нови свешти beru съм.кабелите ми ги замериха в dek и ми казаха че не са за смяна остава проблем B


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 08 юни 2007 5:41


Предварението пипано ли е?А въздушният поток ограничаван ли е по някакъв начин?(Щом като всичко друго е наред разгледай и тия възможности).


koci
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 05 май 2007 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот koci » Пет 08 юни 2007 7:50


колега с нормалния филтар пак ли е така,ако не зна4и ти е бедна горивната смес така мисля иска бензин но как се опражя не знам


Потребителски аватар
patzo_sl
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот patzo_sl » Пет 08 юни 2007 8:21


центровката ми е на 6 градуса.Така е по каталог.А проблема си го имаше и преди със нормалния филтър.Като гледам мненията на всички колеги които са имали подобни проблеми маи ми остава само да си оправя гърнето и после се отказвам(като колегата по горе)да търся проблема. ще си карам и ще си свиркам.Колко по зле има и от мен :) няма смисъл да издребнявам колата си върви(като за 1.8 де).доволен съм. БЛАГОДАРЯ НА ВСИ4КИ КОИТО СЕ ОТЗОВАХА ДА ПОМОГНАТ.ДАНО НИКОГА НЕ ВИ СЕ НАЛАГА АЗ ДА ВИ ПОМАГАМ. :bowdown :drive


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Пет 08 юни 2007 10:26


Колега, щом по запалителната с-ма всичко е проверено/сменено, гърнетата са наред и на газ няма проблем, опитай един здрав извънградски пробег на бенз. с добавка за почистване на инж. Виж с търсачката - за добавки е исписано много... После - проверка на налягане на бенз. помпа, евентуално - почистване на помпа/дюза на ултразвук, редовната смяна на бенз. филтър е по подразбиране...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 08 юни 2007 10:40


никой не писа нищо за предварението...
ако си с вакуум регулатор, който участва в предварението, виж го него.

ако не си то има вариант, компира да лъска неква грешка, и тогаз да пипа предварението, с цел да се оправи...

абе да не би кат си бил на газ некой да ти е дал голямо предварение, и сега да страдаш?


А ако не ти работи ламбда сондата, и при каране на бензин разчиташ на ламбда емулатор /демек емулатора не пуска сигнала от сондата.. щот не си си купил сонда/, тогаз проблема е точно в това.


Потребителски аватар
patzo_sl
Мнения: 123
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот patzo_sl » Пет 08 юни 2007 15:12


центровката ми е на 6 градуса.Така е по каталог.И съм с 4исто нова сонда



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: deas, dtony, simo7, stefan4o и 105 госта