"Освежаване"- 1.3 -> 2.0 16v

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 06 юни 2007 11:20


ChernoGTI написа::D ентусиаст.....браво и чакам снимки...П.С.Мислиш да заглаждаш 3та врата ли където е номера?

Не изцяло, виж по-назад в темата :wink:




Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 06 юни 2007 13:27


Ники ще стане ли до събота за събора :roll:


Потребителски аватар
krasi_at
Мнения: 59
Регистриран на: Съб 26 май 2007 2:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ботевград

Мнениеот krasi_at » Сря 06 юни 2007 21:02


[quote="FreeSoul"]Малко продължение от освежаването.......

Махнахме люка,защото се нуждаеше от нова изолация.(така да го наречем)
Изображение ,

Аз имам същия люк на моя Г2 и проблема ми е ,че пропуска вода.Искам да те питам затова ли смени изолацията му защото имаш ,като моя проблем.И ако е така да те питам дали проблема може да не е от изолацията ,защото при мен тя е в добро състояние и мисля ,че проблема може да е в това,че водата не се оттича не тябва ли да има някакав дренаж.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Сря 06 юни 2007 21:40


Ами честно казано при мен не течеше, а сълзеше и с годините лепилото между люка и тавана(ламарината) беше заминало и като натиснеш тавана по-силно се получаваше процеп. Та аз само го облепих от край до край. Относно отичането мисля, че няма дренаж, което не е измислено добре де, но ми сълзи почти незабележимо вече, трябва да сложиш пръста, за да усетиш,че е мокро, но не капе.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 07 юни 2007 12:22


...

Последна промяна от FreeSoul на Нед 03 авг 2008 22:57, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Чет 07 юни 2007 16:15


Хващай дрелката с телената четка и жули наред(задължително ползвай предпазни очила за очите), като свалиш маншона на буталото.Може и на ръка, но ще видиш зор :D Като изчистиш слоевете ръжда и стигнеш до метал, удряш ръждопреобразувател на Wurth, после основа и боя(ако имаш компресор и пистолет).Иначе можеш да мацаш с четката след ръждопреобразувателя или да ползваш спрей :wink: П.П.Тия апарати май са Girling 36, правилно ли виждам от снимката :?: Като отговориш, ще ти кажа защо те питам :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 07 юни 2007 17:29


FreeSoul написа: Може би първия 1.3 с 4 дискови спирачки mhihi

хаха..
ела да ти покажа поло 1043 с дискове отзад ;)


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 07 юни 2007 18:41


wili98 написа:
FreeSoul написа: Може би първия 1.3 с 4 дискови спирачки mhihi

хаха..
ела да ти покажа поло 1043 с дискове отзад ;)



Еее говорим за голф иначе славата на Зрънчо се носи през 9 планини в десета :lol: :lol:


Потребителски аватар
stoqn_gti
Мнения: 1278
Регистриран на: Сря 10 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот stoqn_gti » Чет 07 юни 2007 19:09


Браво за дисковете
Уникат става с тях :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 07 юни 2007 20:52


FreeSoul написа:1. Давайте идеи как да сваля цялата мръсотия и ръжда от чарковете,защото така няма да ги сложа на колата си...
2.С какво да ги боядисам?
3.И какви накладки да сложа? :roll:

1. Песъкоструй, излиза по 4лв на детайл.
2. Термоустойчив спрей за печки от Бриколаж за 11лв.
3. Textar

За песъкоструй - има писано къде - стария път за Банкя до Люлин.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 08 юни 2007 8:16


Ако не се лъжа 1,3 нямат регулатор на спирачното усилие към задните колела и при по рязко спиране да не се получи проблем,иначе и аз съм навит за дискове отзад(най - вече заради визуалния ефект :D )


Потребителски аватар
Peri
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 03 юни 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали
Контакти:

Мнениеот Peri » Пет 08 юни 2007 19:02


Ще ме извините, ама да попитам и аз кат виден всезнайко - има ли някакъв проблем да сложа дискове и на задните колела? Голф 3 ТД. Колата от подписа.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 08 юни 2007 19:10


Peri написа:Ще ме извините, ама да попитам и аз кат виден всезнайко - има ли някакъв проблем да сложа дискове и на задните колела? Голф 3 ТД. Колата от подписа.


да има голям проблем... ще спираш по добре от опелите ..


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 08 юни 2007 20:21


Ще ме извините, ама да попитам и аз кат виден всезнайко - има ли някакъв проблем да сложа дискове и на задните колела? Голф 3 ТД. Колата от подписа.
Ако имаш регулатор на спирачното усилие(кантар) на задния мост няма проблеми.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 10 юни 2007 16:19


Achim Lauritzen написа: Ако имаш регулатор на спирачното усилие(кантар) на задния мост няма проблеми.


А как да проверя дали имам и какво става ако нямам...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта