Проблем при гасене на двигателя

Техническа и сервизна информация за Passat
dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем при гасене на двигателя

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 18:28


От известно време след като врътна ключа и изключа двигателя той не гасне веднага а няколко пъти превърта мъчително /4-5секунди/.
Ако дам контакт в този момент се пали без никакъв проблем /без да съм врътнал стартера/.
Колата е пасат Б3 92г. 1.8 ми газ/бенз.
Проблема го прави и на газ и на бензин.
ПП
Свещите, кабелите, дистрибуторната капачка са нови.

:?: :?: :?:




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 18:35


вероятно имаш голямо предварение - провери центровката.
по-добре на скорост я гаси докато оправиш проблема отколкото да я чакаш да превърта - детонациите са опасни за мотора.


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 18:37


ivo123 написа:вероятно имаш голямо предварение - провери центровката.
по-добре на скорост я гаси докато оправиш проблема отколкото да я чакаш да превърта - детонациите са опасни за мотора.

Проверена е.
Центровката е ОК.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 18:51


РП или АБС е мотора?
ако е РП има на делкото обикновено вакум - провери центробежния регулатор.
При АБС всичко е с електроника и няма вакум на делкото.
Остава свещите да не са със същото топлинно число и да прегряват.
Друго не виждам щом не е центровка /т.е. предварение/
Аванс на бензин чука ли?
масло гори ли?

п.п. пробва ли да изключиш клема на акумулатора? Преди да сложа на емулатор на ламбда сондата компа много се шашкаше при работа на бензин особено - и на газ и бензин вдигаше обороти, чукаше на бензин аванс и т.н. докато не рестартирам компа /откачане на акумулатора/


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 19:17


Двигател ABS
Аванса не чука.
Масло гори около 300 - 400 грама за 10 000 км.
Имам поставено реле за да не се шашка компа от смяната газ/бенз макар, че не знам дали това е най-удачния вариант /но това е една друга тема/, а това неискане да изгасне ме притеснява доста.


Потребителски аватар
DJ_TOLYO
Мнения: 1245
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 0:05
Автомобил: Passat Variant
Двигател: 2E 1991
Местоположение: Търговище

Мнениеот DJ_TOLYO » Чет 07 юни 2007 19:24


Всеки път ли ти го прави? При мен го правеше преди примерно на 200 гасения веднъж... Много рядко. Откакто смених свещите и кабелите не го е правил скоро... Да се надявам, че няма да го прави и за напред. :lol:


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 19:34


DJ_TOLYO написа:Всеки път ли ти го прави? При мен го правеше преди примерно на 200 гасения веднъж... Много рядко. Откакто смених свещите и кабелите не го е правил скоро... Да се надявам, че няма да го прави и за напред. :lol:

2 пъти от 4 опита


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 19:40


освен кофти свещи или неспазени букви друго теоретично не би могло да бъде според мене.
с какви свещи си? какви са буквите?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Чет 07 юни 2007 19:42


Нещо по запалителната система е, не се осланяй много на новите ти части при всички ментета които се продават и на центровката при доста некадърни майстори :twisted:
За да не гасне колата значи нещо не е наред.
Изключвам некачествено гориво защото ти го прави и на бензин и на газ а невярвам да си чак такъв карък да заредиш менте и от двете :wink:
Я иди при този за да е сигурно от какво е - Vaskoto1 адреса е в сервизи :idea:


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 19:44


ivo123 написа:освен кофти свещи или неспазени букви друго теоретично не би могло да бъде според мене.
с какви свещи си? какви са буквите?

Свещите са Бош 3 полюсни, но и такива свалих
Тези букви къде да ги гледам, какво означават, и какви трябва да бъдат?


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 19:50


Теодор написа:Нещо по запалителната система е, не се осланяй много на новите ти части при всички ментета които се продават и на центровката при доста некадърни майстори :twisted:
За да не гасне колата значи нещо не е наред.
Изключвам некачествено гориво защото ти го прави и на бензин и на газ а невярвам да си чак такъв карък да заредиш менте и от двете :wink:
Я иди при този за да е сигурно от какво е - Vaskoto1 адреса е в сервизи :idea:


Центровката е проверена от Vaskoto1 /макар и по друг проблем/.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 19:53


за АБС мотора БОШ трябва да са : W7LTCR с междуелектродно разстояние 1 /това е в Аутодата/
аз ползвам NGK BUR6ET и нямам проблеми досега, а тези с които взех колата бяха същите и пишеше на тях VW-Audi и емблемите /възможно е и да не са ги сменяли навън/

пише го или на керамиката на свеща /там където влиза кабела/ или на металната част, на която е квадрата за развиване. /където се слага ключа за да се развие/


п.п а за центровката на делкото сигурен ли си?
да не е прескочен зъб между валовете на ангренажния ремък?


dazdan
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dazdan » Чет 07 юни 2007 20:26


ivo123 написа:п.п а за центровката на делкото сигурен ли си?
да не е прескочен зъб между валовете на ангренажния ремък?

Ремъкъ е сменен преди година и половина и съм минал 25 000км /мисля че е зацепен както трябва/.
Центровката ми я провери Vasko1 и каза, че е ок.
Свещите и кабелите са сменени преди месец.
Проблема се проявява от около 2 седмици.

И аз не знам к'во да правя. Почвам да се хващам за главата. 8)


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 20:37


ходи при Ваското1 да я погледне.
много странна работа ми се струва и така само на писане няма да се получи май.

п.п. само за справка - въздушен филтър как е?
загряла колко оборота държи на празен ход двигателя?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 07 юни 2007 20:43


Да имаш тракащи клапани? Питам защото се случва ако някой клапан остане отворен в момент,когато не трябва да е се получава същата детонация. (това можеш да провериш с мерене на компресия или да обърнеш внимание дали запален работи стабилно на ниските обороти без да прекъсва и припуква).
Иначе основно това се получава от запалване на сместа в неподходящ момент (отместено запалване спрямо горна мъртва точка).
Надали си пробвал ама ако преди да го изгасиш дадеш мръсна газ и го изагасиш във високите обороти ефекта ще е много по-стабилен (успях да звъртя двигател наобратно при гасенето му и точно затова е много опасно да се получават такива ефекти).
Може да се дължи на повредена/износена капачка на делкото или кофти кабел ако са вързани със свинска опашка като моите един за друг над делкото.Получава се така,че искрата за дадена свещ прескача през кабела към друга и тя дава достатъчна за запалването искра и пали а в същия момент да кажем цилиндъра въобще не трябва да пали понеже пълни смес.
Прави ли ти ядове на мокро - ако залееш капачката на делкото с вода гасне ли?
Сега е тъмно - слез навън и запали колата....вдигни капака и погледни разхождат ли се мълниики по кабелите някъде към метал и капачката как се държи (веднага си личи къде е проблема).
При мен искрата се качваше по изолацията на бубината където тръгва кабела и слизаше отвън по корпуса (на друга кола не на ФВ-то).Оказа се че бакелита е изгорял с времето и е станал проводник....
Тази диарностика на кабели и капачка поне е безплатна и безотказна.
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта