Благодаря на всички избрали сервиз ауспуси "Лазаров&
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
И още един глас за Лазаров.Ако някой все още се чуди дали да "избушва" катализатора само или да го замени с резонаторно гърне,отговора е-Лазаров!Преди година махнах катализатора и преди няколко дни,нещо започна да дрънчи."Избушването" на моя се е състояло в замяната на катализатора с тръба,напъхана в оригиналното катализаторно гърне(Лазаров ми показа какво са направили предишните майстори).Сега съм с катализаторно гърне,което е с три камери(по думите на Лазаров) и с 2 г. гаранция.Звукът (ако може да се нарече така липсата на такъв) е разкошен.Работата е за около час и половина,на цена от 70 лв. с труда.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- CARAVELLE_VR6
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 05 юли 2005 16:46
- Автомобил: VW T4
- Двигател: AAC 1995
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте приятели, първо едно голямо БЛАГОДАРЯ за доверието което ми оказвате, и за коректните ни взаимоотношения.
Спазвам обещанието си да дам информация за новият модел ауспуси, от които се интересуваха много колеги.
Системата е взаимствувана от инсталаций за спортни и особено голямо литражни автомобили. Преизчислена и конструирана за стандартни модели. Ето и съвсем кратка техническа характеристика:
- облекчаване на съпротивлението на ауспуховата система с 55-65%;
- промяна звук 5-7% в нисък басов тембър;
- нискочестотен звук 12-15Hz (недоловим и недразнещ слуха);
- покриване на общоприетите норми за шумност;
- намален разход на гориво поради изключително ниското съпротивление;
Особености: Поради спецификата, ауспусите задължително се изработват по поръчка, инндивидуално за всеки модел автомобили,( съобразявайки се от вид ДВГ, кубатура, мощност и т.н.) за да се постигне максимално добър ефект и звук. Изключително качествена и съвременна технология, така наречените "гърнета хибриди". Без промяна на външната визия на ауспуховата система като цяло се постигат високи резултати.
Увеличавам гаранцията от 24м. на 30м. гаранция, а за стари клиенти има отстъпки.
С уважение: инж. Лазаров
Спазвам обещанието си да дам информация за новият модел ауспуси, от които се интересуваха много колеги.
Системата е взаимствувана от инсталаций за спортни и особено голямо литражни автомобили. Преизчислена и конструирана за стандартни модели. Ето и съвсем кратка техническа характеристика:
- облекчаване на съпротивлението на ауспуховата система с 55-65%;
- промяна звук 5-7% в нисък басов тембър;
- нискочестотен звук 12-15Hz (недоловим и недразнещ слуха);
- покриване на общоприетите норми за шумност;
- намален разход на гориво поради изключително ниското съпротивление;
Особености: Поради спецификата, ауспусите задължително се изработват по поръчка, инндивидуално за всеки модел автомобили,( съобразявайки се от вид ДВГ, кубатура, мощност и т.н.) за да се постигне максимално добър ефект и звук. Изключително качествена и съвременна технология, така наречените "гърнета хибриди". Без промяна на външната визия на ауспуховата система като цяло се постигат високи резултати.
Увеличавам гаранцията от 24м. на 30м. гаранция, а за стари клиенти има отстъпки.
С уважение: инж. Лазаров
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 8:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Колега, съжалявам не работя по този начин.
Няма проблеми , разбираемо е ....



- kretenia
- Мнения: 111
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Искам да споделя впечатленията си и разочарования от Лазаров.Карам Пасат 1.8Т,2001г. отидох при него да ми махне катализатора,той ми предложи да свали кат. и да го махне,като на негово място в кожуха ми направи рез. гърне-цена120лв,попитах дали има интерес да ми изкупи стария катализатор и той ми каза,че няма,при което аз му заявих,че ще си го взема,той ОК ще ти го събера в една кофа.Дотук добре,но какво беше разочарованието като отидох да си взема колата-катализатора ми се оказа метален а не керамичен,както всички знаем че е,разликата е там-за керамичен можеш да вземеш 100-тина лева,а за метален........Моя съвет не си оставяйте колите без надзор при този човек.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта