Turbo VW

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
yakuza_389
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Turbo VW

Мнениеот yakuza_389 » Пет 08 юни 2007 10:31


здравейте,
интересуваме как се представя Турбото при VW.знам,че е доста относителна тази тематика и затова казах опита с тях :D по-специално ме интересува 1.7SDI на Lupo(което без такава турбина),но разбира се всичко споделено(по темата mhihi.gif )ще е от полза.доколкото знам на бензиновите модели с турбо му дават 150.000км живот.има ли възможност да се рециклира после(и този въпрос е спорен и ще е интересно да се чуят различните мнения),може ли без него или обезателно трябва да се купува ново?

Последна промяна от yakuza_389 на Пет 08 юни 2007 16:01, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 11:10


Повечето хора сме с турбини по на 200-300 к километри без да са мръднали.Ако му сипваш предписаното масло и не го гасиш след като си давал "ръчка" турбото издържа колкото мотора.Също е добре да не даваш над 2500-3000 оборота преди колата да е загряла/тва за зимата/.Ако обаче не наливаш масло или слагаш някви евтини бози/визирам българските или стари 15В40 масла/ турбото си отива.Ако го ръчкаш яко /маслото там достига много големи температури/ и не го оставяш да поработи минутка две на ниски обороти или на празин ход ,а го гасиш маслото остава в нагорещената турбина и се "коксува" и отново турбината си отива.


Потребителски аватар
naka_76
Мнения: 107
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 20:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Turbo VW

Мнениеот naka_76 » Пет 08 юни 2007 11:37


yakuza_389 написа:здравейте,
...... по-специално ме интересува 1.7SDI на Lupo,.....?



Само да вметна , че този мотор няма турбина :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 08 юни 2007 12:01


От личен опит( Г3 1.9 SDI ), ще заявя, че SDI мотора ако го гледаш както трябва( масло на време и без много ръчк ) ще те слуша много много време наред.
Не вярвам да са направили кой знае много промени по мотора от 1.9 на 1.7 но не съм сигурен :oops:


Потребителски аватар
yakuza_389
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Turbo VW

Мнениеот yakuza_389 » Пет 08 юни 2007 16:00


naka_76 написа:

Само да вметна , че този мотор няма турбина :wink:

леле наистина как съм го пропуснал да видя :D но сега проверих и наистина е така.извинявам се ще поправя заглавието.благодаря за поправката.а как ще коментирате факта,че дизеловите Лупо вървят на една цена с бензинките(поне в мобиле.бг)?малко няма логика,нали?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Turbo VW

Мнениеот niks76 » Пет 08 юни 2007 20:22


yakuza_389 написа:
naka_76 написа:

Само да вметна , че този мотор няма турбина :wink:

леле наистина как съм го пропуснал да видя :D но сега проверих и наистина е така.извинявам се ще поправя заглавието.благодаря за поправката.а как ще коментирате факта,че дизеловите Лупо вървят на една цена с бензинките(поне в мобиле.бг)?малко няма логика,нали?
автовозите със здрави коли не пътуват за бг :lol: а и доста хора са запознати с тоя факт-така 4е защо се 4удиш


Потребителски аватар
yakuza_389
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: Turbo VW

Мнениеот yakuza_389 » Пет 08 юни 2007 20:54


niks76 написа:
автовозите със здрави коли не пътуват за бг :lol: а и доста хора са запознати с тоя факт-така 4е защо се 4удиш[/quote]

ами това важи и за автомобилите с бензинов двигател,така че въпроса си остава.по-правило дизелите са по-скъпи,този факт започва да ме притеснява най-вече от гледна точка на това че всичките които се предлагат са така.айде да кажеш 1-2,но пък всички :!: :?: :!:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 21:11


Нафта 1.82 с тенеденция да расте.Газ 0.92 с тенденция ако расте да е малко.Колко разход трябва ти дава дизела-колкото и да е икономичен се гори.


Потребителски аватар
yakuza_389
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 07 юни 2007 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот yakuza_389 » Пет 08 юни 2007 21:25


1.7SDI средно 4.4л/100км Х 1.82 =8.008лв
1.4i 60кс средно 6.2/100км + поне 1.5-2л газ отгоре =8.2 Х 0.92=7.544лв
като тук конете са равни(за повече разликата би била повечко в полза на бензиновия двигател)!а и газовата уредба?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 08 юни 2007 21:41


Rabbit_TDI написа:Нафта 1.82 с тенеденция да расте.Газ 0.92 с тенденция ако расте да е малко.Колко разход трябва ти дава дизела-колкото и да е икономичен се гори.

Колкото и да расте цената на дизеловото гориво - алтернативата биодизел също не е за пренебрегване,а така също и факта че винаги ще се намери и алтернативна доставка освен бензиностанцията - 50 стотинки на литър отстъпка :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 08 юни 2007 21:54


веселин написа:
Rabbit_TDI написа:Нафта 1.82 с тенеденция да расте.Газ 0.92 с тенденция ако расте да е малко.Колко разход трябва ти дава дизела-колкото и да е икономичен се гори.

Колкото и да расте цената на дизеловото гориво - алтернативата биодизел също не е за пренебрегване,а така също и факта че винаги ще се намери и алтернативна доставка освен бензиностанцията - 50 стотинки на литър отстъпка :wink:

Казвам защо вижда човек в бензиностанцията и съответното му отражение на пазар.Иначе моето мнение си личи ясно по гража/ТДИ :lol: /.Работата беше ,че преди дизела/ТДИ/ хем много варвеше ,хем малко праи хапваше/дори и от газта като цялостна експлоатация ,а не като моментен разход/.Сега само върви ,но харчи колкото газта ,а след няколко годинки за мен лично е загадка.Принципно газта е свързана с пройзводството на бенц/ама пък е екологична,а в ЕС данъчната политика много го уважава тва нещо/.Дизела има био ,ама не става да караш със 100% био ,а с наща "икономика" винаги сме скъпи на триците за тва вече цял ЕС кара на био ,а ние "баровците" на нафте.


nikm
Мнения: 111
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 10:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikm » Вто 12 юни 2007 9:27


yakuza_389 написа:1.7SDI средно 4.4л/100км Х 1.82 =8.008лв
1.4i 60кс средно 6.2/100км + поне 1.5-2л газ отгоре =8.2 Х 0.92=7.544лв
като тук конете са равни(за повече разликата би била повечко в полза на бензиновия двигател)!а и газовата уредба?


Да не забравяме, че винаги трябва да имаш бензин в резервоара и зимата когато трябва да палиш всяка сутрин на безнзин докато позагрее похапва и бензинец. Да не говорим, че съм карал на газ и наще газаджии разбирачи все немогат да ти настроят колата както трябва. Ако колата е инжекцион се спичат постепенно инжекторите и с икономията от 0.5 ст-ки каде отиваш? :D До морето за 500 км. ще икономисаш 2.5 лв. - е мерси за тая икономия.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта