Имам проблем, който съм описал в ето тази тема: http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=42579
(в последното мнение съм описал проблема си) но тъй като не получих съвет си позволявам по тоя начин да подновя разискванията.



Помощ - проблем с вентилатора
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 8:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
кви морги кви 5 лева..
или само колкот да кажеш нещо.
Имаш система за принудително пускане на вертикопела, в зависимост от температурата на карбурацията..
един датчик с ЕДИН кабел който се дава на маса... намира се от към страната на купето на карбуратора.
по спомени кабела е кафяв.
не са много кабелите.
хващаш докато е угасена колата, и вадиш кабели дет влизат в карбурацията вадиш един по един докат спре.
като го налучкаш, вече знаеш кое е датчика.
оставяш го да си виси.. и гледай да е изолирано да не опира в маса.
после като решиш сменяш датчика.
ако не можеш да го накараш да спре..
тогава виж колегата който е писал за някакво запекло реле.
или само колкот да кажеш нещо.
Имаш система за принудително пускане на вертикопела, в зависимост от температурата на карбурацията..
един датчик с ЕДИН кабел който се дава на маса... намира се от към страната на купето на карбуратора.
по спомени кабела е кафяв.
не са много кабелите.
хващаш докато е угасена колата, и вадиш кабели дет влизат в карбурацията вадиш един по един докат спре.
като го налучкаш, вече знаеш кое е датчика.
оставяш го да си виси.. и гледай да е изолирано да не опира в маса.
после като решиш сменяш датчика.
ако не можеш да го накараш да спре..
тогава виж колегата който е писал за някакво запекло реле.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
wili98, не виждам причина за тона ти! Аз не бих посмял да експериментирам или "побългарявам" нещо точно по охлаждането /причините са ясни за всички до болка, смятам!/ и просто го споделям. Колегата е добре да понапише малко повече данни за автомобила си, за да му се помогне, притеснява го определен проблем /осонвателно!/ и ти му даваш съвет - чудесно, той ще сподели дали му е бил полезен, други колеги може би също ще споделят опит, нали за това е този форум! Знанията ти и опита ти /които уважавам - достатъчно отдавна чета тук/ според мен не са основание за високомерен и заядлив тон. Или греша?
П.П. Ако се намирам "на приказка" това не се случва тук, а в ОФФ-а /понякога, иначе и там се старая да не прекалявам със спама
/, можеш да провериш...
П.П. Ако се намирам "на приказка" това не се случва тук, а в ОФФ-а /понякога, иначе и там се старая да не прекалявам със спама

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хаха мерси Васе.
@kokovanev - кат тръгне по морги какво по-точно да търси?
т.е. кое според теб е бъгаво?
с две думи не пишеш нищп конкретно, освен да не прави експерименти, предполагам с охл. система защото времето е топло.
явно е , че не е от датчика на радиатора.
щом не е от него при този автомобил, и особенно ако е без клима има само един единствен начин да се включи перката..
а именно този датчик.
@kokovanev - кат тръгне по морги какво по-точно да търси?
т.е. кое според теб е бъгаво?
с две думи не пишеш нищп конкретно, освен да не прави експерименти, предполагам с охл. система защото времето е топло.
явно е , че не е от датчика на радиатора.
щом не е от него при този автомобил, и особенно ако е без клима има само един единствен начин да се включи перката..
а именно този датчик.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 8:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
не се отплесвайте моля.
Ето това ми е предния пост от другата тема: "Колеги аз имах подобен проблем. при мене се получи така, че релето което командва вентилатора (над таблото с бушоните) отказа (залепнало ли или нещо такова - това бяха думи на електричаря). Лошото е че аз не разбрах че това е станало и вентилатора продължил да работи докато изчерпи всички тоци от акумулатора. Няма да ви описвам колко проблеми имах докато се прибера, защото не искам да се сещам. Въпроса ми е това реле колко може да струва - проверих в една от фирмите за авточасти тук в Шумен и ми казаха цена от 83 лева за оригинално реле. Кажете ми моля ви вярна ли е такава цена?
P.S. Въпросния електричар каза, че вентилатора пак ще стартира като повече загрее двигателя дори и без релето. Обаче аз досега не съм го чул да се включва тоя вентилатор. Е то не е имало толкова топли дни. Може би трябва да пробвам да го гоня по някой по-дълъг баир, та да видя дали ще се включи. та и това да ви питам може ли вентилатора да се включва без релето?"
P.S. Въпросния електричар каза, че вентилатора пак ще стартира като повече загрее двигателя дори и без релето. Обаче аз досега не съм го чул да се включва тоя вентилатор. Е то не е имало толкова топли дни. Може би трябва да пробвам да го гоня по някой по-дълъг баир, та да видя дали ще се включи. та и това да ви питам може ли вентилатора да се включва без релето?"
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Чет 07 юни 2007 8:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Аз още по-малко разбирам от такива релета. Лошото е че само в един магазин, тук в Шумен, го има това реле (83лв!!!), докато в останалите мгазини в шумен не мижаха да намерят такова. Затова си зададох въпроса - може някой от вас да е купувал такова реле и да знае дали е такава цената му. Друг въпрос е, че ако си взема такова реле за такава цена силно се съмнявам, че наистина ще е оригинално реле. Май наистина не е лоша идея да пообиколя частите втора ръка и моргите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта