Колеги колата на един приятел е ТДИ 130коня .. готина машинка но докато му я разглеждах извадих щеката и от там подухваше. Аз това го знам като признах за износени сегменти или нещо сходно .. загуба на компресия с 2 думи .. или поне при бензинките които аз сам карал това не е присаствало.
Таа .. някои от вас да даде компетентен отговор .. инаще коли4ката варви зверски с това моторче
духа ли ви от щеката на ТДИ мотор
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
И моята е същата...
мотора моя е същия. И при мен като извадиш щеката има пари (дим), но излизат като все ако отвориш капака на тенджера, която завира...
Колата е на 215 000 км - истински
Колата е на 215 000 км - истински
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Без да съм специалист в областта, макар от скоро да карам Пасат 1.9ТДИ 130КС, ще кажа, че когато четях за дизели (времето когато се чудех как се познава машината) пишеше, че здравият дизел няма картерно налягане. Когато се поиздуха, започа да се появява картерно налягане, поради някакви причини (без да задълбочавам, защото не разбирам достатъчно). НО картерното налягане се познава точно по духането през пръчката за маслото. Иначе през капачката отгоре си духа и това е нормално, важно е да не хвърля масло и да не мирише на изгорели газове, излизащото при отворена капачка на маслото.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
vladi2k написа:.....НО картерното налягане се познава точно по духането през пръчката за маслото. Иначе през капачката отгоре си духа и това е нормално, важно е да не хвърля масло и да не мирише на изгорели газове, излизащото при отворена капачка на маслото.
Колега , само за сведение.....картерният обем кадето е щеката, и обема на клапаните кадето е капачката са СВЪРЗАНИ с доста големи отвори за оттичане на маслото. Тоест "двата" обема са едно цяло, а интересно ако няма картерно налягане от де ще дойде тоз вятър в капачката
Всичко, което съм написал по темата картерно налягане съм прочел в някакъв подобен форум, и го обяснявал някой господин от Варна. Опитах се да открия линк, за да го сложа, но засега го няма - намеря ли го - веднага го поствам. Но чисто логически ако е нормално да има голямо налягане там и да духа, вероятно биха направили по-здраво захващане на пръчката за маслото - все пак знаем, каква е отгоре капачката.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Темата е стара,но мисля че малко познания по ДВГ трябва да се знае дали трябва да духа през щеката.Поста не е в отговор на автора на темата.Разбира се че не трябва да има духане от там.Масло може да попръсква малко но има ли и пушек работата не е добре.Не е нужно да обяснявам от къде идва тоз пушек!
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:niks76 написа:аз само ще кажа 4е по4ти не съм видял помпа дюза да не духа а масло пак не гори и върви като самолет
не говоря за едини4Ени слу4аи а са достаааа
Абсолютно съм на същото мнение, при мен също е така...
Да и аз съм така на мойта си духа по яко от на старата ми печка Кадет 89г ... не знам дано да е нормално. Ина4е как вика колегата "като самолет";) !!!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта