Колеги помогнете че го закъсах с бензинов двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колеги помогнете че го закъсах с бензинов двигател

Мнениеот KARMANN » Съб 09 юни 2007 15:51


Колеги извинявам се, че ще ви питам за друга марка кола,но за момента няма към кого да се обърна,а от този форум съм видял много помощ(когато карах Голф :D ).
Значи проблема е следния-купих си Крайслер Неон 2.0 16V 133HP,когато е студен двигателя работи много плътно и се ускорява идеално,но като достигне работна температура започва да прекъсва при по рязко подаване на газ,ако поддържам една и съща скорост или натискам много бавно и плавно газта,няма проблем,но когато искам да изпреваря или просто понатисна газта,двигателя започва да прекъсва.Моля ви ако някой има идеи за възможни причини да сподели или ако може да ме насочите към място на което ще може да ми установят проблема.
Благодаря ви и още веднъж се извинявам че ползвам форума на VW за друга марка автомобил.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 09 юни 2007 16:12


Еми...я пробвай да му хакнеш една добавка за почистване,Redex Petrol tratment,injection ала-бала,може някоя дюза да е позапушена,а докато е студен дюза номер 5 да компенсира липсата на гориво и некачественото впръскване.

Другия вариант-диагностика,там поне ще ти кажат със сигурност.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 09 юни 2007 16:41


Ела в Балкан Стар на Резбарска 5 в сградата на Мицубиши е сервиза на Крайслер те са официален представител до преди две години продаваха Неон. Ще ти направят диагностика най-много 30-40лв да ти излезе :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 09 юни 2007 16:57


Теодор написа:Ела в Балкан Стар на Резбарска 5 в сградата на Мицубиши е сервиза на Крайслер те са официален представител до преди две години продаваха Неон. Ще ти направят диагностика най-много 30-40лв да ти излезе :wink:

За нова кола вероятно набъкана с електроника освен този съвет не виждам нищо друго разумно!!!!!


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Съб 09 юни 2007 17:05


ОК мерси за съветите,иначе пък не гори много и си има прилично поведение,но определено проблема и е доста изнервящ.Иначе сипвах някаква добавка на STP ама ефект май е никакъв,надявам се да е нещо малко,ама кой знае?


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Съб 09 юни 2007 18:59


свещите как са?


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колеги помогнете че го закъсах с бензинов двигател

Мнениеот ninja_1 » Съб 09 юни 2007 20:25


KARMANN написа:Колеги извинявам се, че ще ви питам за друга марка кола,но за момента няма към кого да се обърна,а от този форум съм видял много помощ(когато карах Голф :D ).
Значи проблема е следния-купих си Крайслер Неон 2.0 16V 133HP,когато е студен двигателя работи много плътно и се ускорява идеално,но като достигне работна температура започва да прекъсва при по рязко подаване на газ,ако поддържам една и съща скорост или натискам много бавно и плавно газта,няма проблем,но когато искам да изпреваря или просто понатисна газта,двигателя започва да прекъсва.Моля ви ако някой има идеи за възможни причини да сподели или ако може да ме насочите към място на което ще може да ми установят проблема.
Благодаря ви и още веднъж се извинявам че ползвам форума на VW за друга марка автомобил.

Този двигател е разработка на Митцубиши и според мен е един мноооого добър мотор.Обикновено проблемите при него са от свещи с грешно топлинно число,кабели или много рядко MAF сензор.Дай повече инфо за мотора,с колко ангренажни ремъка е,има ли газ,нещо такова.
Отделно в София има и други сервизи за диагностика,еле пък за японски или корейски дръгели.Споко!

Последна промяна от ninja_1 на Вто 15 фев 2011 16:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Съб 09 юни 2007 20:51


Питах в Автоплюс за разни филтри и ремъци и от там ми казаха че е с един ремък,иначе незнам номера на мотора,защото е нов внос от Германия и в документите пише само номер на купе(ще съм благодарен ако може да ми кажете къде е номера на мотора)иначе 2 литров,16 клапана 98 киловата и бобината с кабелите е разположена върху капака на клапаните(имало вариант на мотора при който бобината била на друго място и имало некви разлики).Свещите не съм ги махал,но допускам че са точните защото колата изглежда поддържана,но не мога да твърдя нищо със сигурност,а къде се намира този MAV сензор и може ли сам да установя дали е от него,защото още не съм и сложил номера,а пък много ми се иска да заработи нормално.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Съб 09 юни 2007 21:21


MAF-sensor е датчик за въздушния поток.Нещо като дебитомер,но работи на друг принцип.Сам можеш да го провериш само ако имаш подходящ тестер за EKU.Такъв има във IND-comerce,BalkanStar,ВилиКар и в някои по-малки сервизи за диагностика.Имай в предвид,че в повечето случаи,в зависимост от годината на производство са различни номерата на кодовете за грешка и е възможно при неправилно програмиране тестера да не може да ги чете.Тогава отчита,че няма грешки по управлението,а в действителност може и да има...
Въпросния MAF sensor подава инфо на EKU-то за количеството и скоростта на въздуха,като компа си изчислява и променя момента на запалване и работата на инжекциона и като краен резултат е възможно да се обърка някъде по режимите на работа.
Друг възможен вариянт при теб е сговнясъл се температурен датчик.Затова на топло не работи както трябва...А да понамирисва отзад?Да налютва нещо?

Последна промяна от ninja_1 на Вто 15 фев 2011 16:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Нед 10 юни 2007 0:01


Понамирисва,миризмата ми наподобява на кипящ акумулатор,когато са му отвити тапите и е включен да се зарежда.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Нед 10 юни 2007 0:15


Е,сега вече ме хвърли в джаза...
Провери и зареждането,да не е духнал някой диод.Но надали от това ти прекъсва на "сгряло"...


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Нед 10 юни 2007 0:19


Колега зареждането си е екстра,просто от аспуха ми намирисва странно,миризмата е наподобяваща кипящ акумулатор


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Нед 10 юни 2007 0:50


Колега,ако отзад ти намирисва на недоизгорял бензин-сиреч "налютва",проблема най-вероятно ти е в температурния датчик.Вероятно е "замасил" и отчита студено.Друг възможен проблем е неработещ или подаващ грешна информация МАF-сензор.Но ако мирише на кипящ акомулатор,хм,знам ли...Тука трябва да се "фърля на боб" вече...

Последна промяна от ninja_1 на Вто 15 фев 2011 16:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Нед 10 юни 2007 1:52


Щом мирише на запъртъци, значи може и катализатора да е задръстил :wink:


Потребителски аватар
KARMANN
Мнения: 167
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KARMANN » Нед 10 юни 2007 8:00


Мерси за инфо-то,явно ще трябва да поизчакам.Ще го регистрирам и отивам на диагностика,там ще си покаже какъв е проблема.Имало и някакъв майстор в МОДЕРНО ПРЕДГРАДИЕ,няколко приятели са ходили там и са много доволни,но май е най-добре в сервиза на Крайслер.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 57 госта