направих си аз инсталацията с релетата за усилване на светлината както е реда единия + от акомулатора другия от фаровете масата на акумолатора.Крушката ми е обикновена 90/100, а и пробвах на 55/60 ненамирам особена разлика аз ли нещо бъркам или?
Ако е от крушките от къде мога да си зема сносни и какви? за едносекционен фар на Г3 става дума
Пустите релета и пустите фарове
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
По повод релетата понеже наскоро си правих : (да оточня че говоря за Пасат В3).
Та аз си взех един дебел + от акумулатора а си ползвах масата която си е за фара (достатъчно дебела е а и пада на този кабел беше минимален).Тоя + го прекарах през предпазител на първото възможно място (дотам върви в гумен маркуч понеже все пак може да се запаля ако окъси).Оттам пуснах един + и до другия фар (кабела е 4мм2).Вързах си релетата и напржението на крушката се качи с около 3 Волта (сега има разлика спрямо акумулатора от 0.42V което е нищо).Напълно подкрепям мнението на колегите,че крушките са от много важно значение.Старите ми имаха нагар по реутана (видим за окото),което много им намаляваше ефективността.Взех си крушки Osram Silverstar +50% за нощно каране и честно казано се родих защото наистина светят много по-добре и по-добре се открояват обектите на и около пътя.Само им трябва малко реглаж че единия бие в ляво леко ама това е дребна мъка.
Щом при теб не е имало ефект може би трябва да поогледаш рефлекторите да не са мръсни или да са тотално разрегулирани фаровете (при мен единия бие по бурдюра вляво а на пътя пред него - мрак).
Аз съм много доволен от постигнатия ефект с релетата и тези крушки.
Не съм фен на много мощните крушки (95/100W) защото смятам че рефлектора не е предвиден за такива (не за друго а просто по-бързо ше потъмнее а аз както карам предимно нощем ще стане лошо) а и малко или много заслепявам хората отсреща повечко отколкото с обикновенни крушки което си е опасно както за тях така и за мен (понеже карат срещу мен все пак
).
Успех!
Та аз си взех един дебел + от акумулатора а си ползвах масата която си е за фара (достатъчно дебела е а и пада на този кабел беше минимален).Тоя + го прекарах през предпазител на първото възможно място (дотам върви в гумен маркуч понеже все пак може да се запаля ако окъси).Оттам пуснах един + и до другия фар (кабела е 4мм2).Вързах си релетата и напржението на крушката се качи с около 3 Волта (сега има разлика спрямо акумулатора от 0.42V което е нищо).Напълно подкрепям мнението на колегите,че крушките са от много важно значение.Старите ми имаха нагар по реутана (видим за окото),което много им намаляваше ефективността.Взех си крушки Osram Silverstar +50% за нощно каране и честно казано се родих защото наистина светят много по-добре и по-добре се открояват обектите на и около пътя.Само им трябва малко реглаж че единия бие в ляво леко ама това е дребна мъка.
Щом при теб не е имало ефект може би трябва да поогледаш рефлекторите да не са мръсни или да са тотално разрегулирани фаровете (при мен единия бие по бурдюра вляво а на пътя пред него - мрак).
Аз съм много доволен от постигнатия ефект с релетата и тези крушки.
Не съм фен на много мощните крушки (95/100W) защото смятам че рефлектора не е предвиден за такива (не за друго а просто по-бързо ше потъмнее а аз както карам предимно нощем ще стане лошо) а и малко или много заслепявам хората отсреща повечко отколкото с обикновенни крушки което си е опасно както за тях така и за мен (понеже карат срещу мен все пак

Успех!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз нямах голям пад в инсталацията /0.4-0.5 волта/,но след слагането на релета осетих по-голяма разлика от последващото слагане и на крушки Филипс 50+.Както каза колегата провери рефелектор,регулировка и стъклото да не е мръсно.Също виж с мултицет колко е пада да разбереш дали са свясно вързани релетата.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
L&R написа:Преди поставяне на релета се взима една жица четири квадрата и са пуска ток директно на фара от алтернатора при запалена кола , за да се види дали ще има разлика в силата на светене, ако да се поставят релета.
А ор къде на алтернатора да я пусна та жица?При мене са една букса и един много голям черен кабел излизат от алтернатора? ЗА Г3 1.6 говорим
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Разликата се усеща така:
Палиш колата, пускаш фаровете къси или дълги, отваряш капака и пускаш този допълнителен кабел , за който говорим без да го монтираш постоянно само с притискане към съответните клеми и гледаш с него и без него дали усилва светлината, ако да релета, ако не рефлектори, лампи и други.
През цялото време внимавай къде допираш да няма бум!
Палиш колата, пускаш фаровете къси или дълги, отваряш капака и пускаш този допълнителен кабел , за който говорим без да го монтираш постоянно само с притискане към съответните клеми и гледаш с него и без него дали усилва светлината, ако да релета, ако не рефлектори, лампи и други.
През цялото време внимавай къде допираш да няма бум!
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
L&R написа:Разликата се усеща така:
Палиш колата, пускаш фаровете къси или дълги, отваряш капака и пускаш този допълнителен кабел , за който говорим без да го монтираш постоянно само с притискане към съответните клеми и гледаш с него и без него дали усилва светлината, ако да релета, ако не рефлектори, лампи и други.
През цялото време внимавай къде допираш да няма бум!
Ако съм разбрал правилно на стандартната инсталация како е и си работят фаровете слагам допълнителен кабел от + на акумолатора?А на какви крушки да го пробвам? 55/60 или на 90/100 имам и от двете но са обикновенни
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта