Пустите релета и пустите фарове

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пустите релета и пустите фарове

Мнениеот CCCP_FAN » Нед 10 юни 2007 21:26


направих си аз инсталацията с релетата за усилване на светлината както е реда единия + от акомулатора другия от фаровете масата на акумолатора.Крушката ми е обикновена 90/100, а и пробвах на 55/60 ненамирам особена разлика аз ли нещо бъркам или?
Ако е от крушките от къде мога да си зема сносни и какви? за едносекционен фар на Г3 става дума




Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Нед 10 юни 2007 21:29


Крушките имат огромно значение. Аз си взимам 100 ватови Бош или Хела. 7-8 лв. едната ама как светат. Цепат мрака :wink:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Нед 10 юни 2007 21:47


mishu написа:Крушките имат огромно значение. Аз си взимам 100 ватови Бош или Хела. 7-8 лв. едната ама как светат. Цепат мрака :wink:

И всеки ти примигва че го заслепяваш :lol:


Потребителски аватар
Виктор
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Виктор » Нед 10 юни 2007 21:52


bomber написа:
mishu написа:Крушките имат огромно значение. Аз си взимам 100 ватови Бош или Хела. 7-8 лв. едната ама как светат. Цепат мрака :wink:

И всеки ти примигва че го заслепяваш :lol:

Ако са му регулирани на колегата едва ли.. И аз харесвам силни фарове :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 10 юни 2007 23:00


По повод релетата понеже наскоро си правих : (да оточня че говоря за Пасат В3).
Та аз си взех един дебел + от акумулатора а си ползвах масата която си е за фара (достатъчно дебела е а и пада на този кабел беше минимален).Тоя + го прекарах през предпазител на първото възможно място (дотам върви в гумен маркуч понеже все пак може да се запаля ако окъси).Оттам пуснах един + и до другия фар (кабела е 4мм2).Вързах си релетата и напржението на крушката се качи с около 3 Волта (сега има разлика спрямо акумулатора от 0.42V което е нищо).Напълно подкрепям мнението на колегите,че крушките са от много важно значение.Старите ми имаха нагар по реутана (видим за окото),което много им намаляваше ефективността.Взех си крушки Osram Silverstar +50% за нощно каране и честно казано се родих защото наистина светят много по-добре и по-добре се открояват обектите на и около пътя.Само им трябва малко реглаж че единия бие в ляво леко ама това е дребна мъка.
Щом при теб не е имало ефект може би трябва да поогледаш рефлекторите да не са мръсни или да са тотално разрегулирани фаровете (при мен единия бие по бурдюра вляво а на пътя пред него - мрак).
Аз съм много доволен от постигнатия ефект с релетата и тези крушки.
Не съм фен на много мощните крушки (95/100W) защото смятам че рефлектора не е предвиден за такива (не за друго а просто по-бързо ше потъмнее а аз както карам предимно нощем ще стане лошо) а и малко или много заслепявам хората отсреща повечко отколкото с обикновенни крушки което си е опасно както за тях така и за мен (понеже карат срещу мен все пак :) ).
Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 юни 2007 23:26


Аз нямах голям пад в инсталацията /0.4-0.5 волта/,но след слагането на релета осетих по-голяма разлика от последващото слагане и на крушки Филипс 50+.Както каза колегата провери рефелектор,регулировка и стъклото да не е мръсно.Също виж с мултицет колко е пада да разбереш дали са свясно вързани релетата.


corsair
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 04 ное 2006 0:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Мнениеот corsair » Нед 10 юни 2007 23:31


Mалко офтопик...Някой да знае къде в Горна Оряховица или В. Търново могат да ми сложат релета на Пасата? :roll:


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Пон 11 юни 2007 8:54


http://vw.ilievi.com/howto/lights.improve/

Това е ако нямои иска да се справи сам :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 11 юни 2007 9:07


rexpitbul написа:http://vw.ilievi.com/howto/lights.improve/

Това е ако нямои иска да се справи сам :wink: :wink: :wink:


точно от тука гледах но неможе ли да се ползва старата инсталация?Тая която е до колата?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 11 юни 2007 9:33


Според мен е по-хубаво да се пуснат нови , по-дебели кабели , както направих аз...


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 11 юни 2007 9:37


Преди поставяне на релета се взима една жица четири квадрата и са пуска ток директно на фара от алтернатора при запалена кола , за да се види дали ще има разлика в силата на светене, ако да се поставят релета.


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 11 юни 2007 9:42


L&R написа:Преди поставяне на релета се взима една жица четири квадрата и са пуска ток директно на фара от алтернатора при запалена кола , за да се види дали ще има разлика в силата на светене, ако да се поставят релета.


А ор къде на алтернатора да я пусна та жица?При мене са една букса и един много голям черен кабел излизат от алтернатора? ЗА Г3 1.6 говорим


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 11 юни 2007 9:49


От дебелия проводник, дето ходи на + са на батерията B+.
Ако не се ориентираш вземи от плюса на акумулатора.

Ето ти и изводите на H4.
Изображение

Подавай (+) на low и high и внимавай с common в никакъв случай там не пускай плюс.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 11 юни 2007 9:53


Разликата се усеща така:


Палиш колата, пускаш фаровете къси или дълги, отваряш капака и пускаш този допълнителен кабел , за който говорим без да го монтираш постоянно само с притискане към съответните клеми и гледаш с него и без него дали усилва светлината, ако да релета, ако не рефлектори, лампи и други.

През цялото време внимавай къде допираш да няма бум!


Потребителски аватар
CCCP_FAN
Мнения: 916
Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CCCP_FAN » Пон 11 юни 2007 10:04


L&R написа:Разликата се усеща така:


Палиш колата, пускаш фаровете къси или дълги, отваряш капака и пускаш този допълнителен кабел , за който говорим без да го монтираш постоянно само с притискане към съответните клеми и гледаш с него и без него дали усилва светлината, ако да релета, ако не рефлектори, лампи и други.

През цялото време внимавай къде допираш да няма бум!


Ако съм разбрал правилно на стандартната инсталация како е и си работят фаровете слагам допълнителен кабел от + на акумолатора?А на какви крушки да го пробвам? 55/60 или на 90/100 имам и от двете но са обикновенни



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта