
какво означава това
@
Бъди сигурен, че това е катализатор.
Моята го има същия.
На колко км ти е машината? Мирише ли отзад на запартък? Ако не караш.
Моята го има същия.
На колко км ти е машината? Мирише ли отзад на запартък? Ако не караш.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Няма по-вреден двигател от Дизела за околоната среда! Наи опасният двигател е защотот при него се отделят Азотни пари които троявят нарет! Затова дизелите работят на по-ниски оббороти! Колкото те са по-високи толкова е по-голяма димността и от там количеството азотен окис който се отделя! Затова и новите дизели се оборудват с филтри за твърди частици и т.н.!
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: @
denis написа:Бъди сигурен, че това е катализатор.
Моята го има същия.
На колко км ти е машината? Мирише ли отзад на запартък? Ако не караш.
на 110х. по сервизна книжка и километраж.не знам дали са реални.не мирише на нищо отзад,в смисъл мирише си на пишек,но колата не пуши въобще.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
?
Rabbit_TDI написа:След още максимум 40-50 к километри или махай или сменяй щото само ще затапва.
Да ама не.
Моята машина вече е над 200к. И аз се подведох по писанията във форума и по съветите на майсторите по гърнетата. Всички бяха единодушни, че на тези километри катализатора обезателно ще е за смяна. Ходих при майстора, махнах катализатора и сложих резонатор. Абсолютно никаква промяна в колата. Единствено малко се смени миризмата отзад към по-лоша. Катализатора така си беше прозрачна питата като погледнеш през нея. Карах с резонатора около 1000км и отидах пак при майстора да ми махне резонатора и си сложих пак стария катализатор. Той отначало ме гледаше някак странно но после каза що пък не - щом клиента плаща. И на мен не ми се вярваше че на тия км катализатора може да не е запушен , ама факт. Изглежда двигателя помпа-дюза изгаря много добре горивото и не запушва бързо катализатора. А и двигателя не гори и масло - на 10х км. доливам около 200г масло.
Така че за мен най-верния критерий за това дали е за смяна катализатора е дали мирише отзад на развалени яйца(сяра)
Критерий за катализатора
е годишният технически преглед - методиката за измерване на гадовете е при 3000 оборота след работа на тези обороти 3-4 минути. Оборотите се ги мерят те със стенд.
На СБА в ТЦ ме правериха по тази методика - тогава ми казаха, че имам катализатор и после си неправих и декларация в данъчното за по-нисък данък.
Колата тогава по километраж беше на 92 хиляди и всичко си беше ОК според тях.
На СБА в ТЦ ме правериха по тази методика - тогава ми казаха, че имам катализатор и после си неправих и декларация в данъчното за по-нисък данък.
Колата тогава по километраж беше на 92 хиляди и всичко си беше ОК според тях.
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
dekata написа:на последък ми се струва доста спъната колата,особено в ниските обороти.та си мислех дали не е от това.взе трудно да пали топла.в смисъл не е чакмак ,а малко се зачудва..
днес срещу 20лв. и малко центровка на помпата,колата отново е пушка.пали от четвърт и върви по-добре.Rabbit_TDI-благодаря ти,че ме насочи към Виктор от техникума.човека си разбира от работата и е точен

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта