какво означава това

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 11 юни 2007 18:41


На такова мяза. А кой беше казал, че само бензиновите автомобили имат катализатор :kef:




Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

@

Мнениеот denis » Пон 11 юни 2007 19:14


Бъди сигурен, че това е катализатор.
Моята го има същия.
На колко км ти е машината? Мирише ли отзад на запартък? Ако не караш.


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Пон 11 юни 2007 20:04


Няма по-вреден двигател от Дизела за околоната среда! Наи опасният двигател е защотот при него се отделят Азотни пари които троявят нарет! Затова дизелите работят на по-ниски оббороти! Колкото те са по-високи толкова е по-голяма димността и от там количеството азотен окис който се отделя! Затова и новите дизели се оборудват с филтри за твърди частици и т.н.!


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: @

Мнениеот dekata » Пон 11 юни 2007 20:26


denis написа:Бъди сигурен, че това е катализатор.
Моята го има същия.
На колко км ти е машината? Мирише ли отзад на запартък? Ако не караш.


на 110х. по сервизна книжка и километраж.не знам дали са реални.не мирише на нищо отзад,в смисъл мирише си на пишек,но колата не пуши въобще.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 юни 2007 20:27


Казва се каталитичен конвертор при дизела и го имаш.След още максимум 40-50 к километри или махай или сменяй щото само ще затапва.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пон 11 юни 2007 20:33


на последък ми се струва доста спъната колата,особено в ниските обороти.та си мислех дали не е от това.взе трудно да пали топла.в смисъл не е чакмак ,а малко се зачудва..


Потребителски аватар
Dart
Мнения: 259
Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dart » Вто 12 юни 2007 6:52


100 % е катализатор или там както се казва на дизелите. Ако ти мирише странно / яйца или още по-гадно / значи е за смяна или премахване.


Потребителски аватар
taskbg
Мнения: 239
Регистриран на: Чет 24 авг 2006 15:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот taskbg » Вто 12 юни 2007 8:02


Здравейте, скоро слушах някъде че когато в Япония са се овеличили дизеловите автомобили случайте на асма и сенна хрема са се овеличили масово, това май е било някъде средата на 20-ти век


Потребителски аватар
denis
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 11 май 2006 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

?

Мнениеот denis » Вто 12 юни 2007 10:45


Rabbit_TDI написа:След още максимум 40-50 к километри или махай или сменяй щото само ще затапва.


Да ама не.
Моята машина вече е над 200к. И аз се подведох по писанията във форума и по съветите на майсторите по гърнетата. Всички бяха единодушни, че на тези километри катализатора обезателно ще е за смяна. Ходих при майстора, махнах катализатора и сложих резонатор. Абсолютно никаква промяна в колата. Единствено малко се смени миризмата отзад към по-лоша. Катализатора така си беше прозрачна питата като погледнеш през нея. Карах с резонатора около 1000км и отидах пак при майстора да ми махне резонатора и си сложих пак стария катализатор. Той отначало ме гледаше някак странно но после каза що пък не - щом клиента плаща. И на мен не ми се вярваше че на тия км катализатора може да не е запушен , ама факт. Изглежда двигателя помпа-дюза изгаря много добре горивото и не запушва бързо катализатора. А и двигателя не гори и масло - на 10х км. доливам около 200г масло.
Така че за мен най-верния критерий за това дали е за смяна катализатора е дали мирише отзад на развалени яйца(сяра)


hbnv

Критерий за катализатора

Мнениеот hbnv » Вто 12 юни 2007 12:39


е годишният технически преглед - методиката за измерване на гадовете е при 3000 оборота след работа на тези обороти 3-4 минути. Оборотите се ги мерят те със стенд.


На СБА в ТЦ ме правериха по тази методика - тогава ми казаха, че имам катализатор и после си неправих и декларация в данъчното за по-нисък данък.
Колата тогава по километраж беше на 92 хиляди и всичко си беше ОК според тях.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Чет 14 юни 2007 20:29


dekata написа:на последък ми се струва доста спъната колата,особено в ниските обороти.та си мислех дали не е от това.взе трудно да пали топла.в смисъл не е чакмак ,а малко се зачудва..



днес срещу 20лв. и малко центровка на помпата,колата отново е пушка.пали от четвърт и върви по-добре.Rabbit_TDI-благодаря ти,че ме насочи към Виктор от техникума.човека си разбира от работата и е точен :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта