Въпроси за бутала от КР/ПЛ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Въпроси за бутала от КР/ПЛ

Мнениеот Tyan » Вто 12 юни 2007 19:38


някой с отворен КР/ПЛ мотор при горна мъртва точка случайно да е забелязал част от челото на буталото дали е по високо от горната част на блока........ знам че не би трябвало ....но аз да попитам :)




Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Вто 12 юни 2007 19:41


Да!


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 13 юни 2007 13:12


Аха...на KR, PL, 9A, ABF и всички халдита пет бушона 20клапана са така :D

РАСО


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 13 юни 2007 13:20


Мерси момчета, златни сте ... ще се ориентирам към бутала от ПБ :) те не излизат


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 13 юни 2007 19:02


Tyan написа:Мерси момчета, златни сте ... ще се ориентирам към бутала от ПБ :) те не излизат


:gruebel Аве...какво си намислил да правиш :idea:

РАСО


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 13 юни 2007 19:08


мисля да си сгъстя мотора...... сега е 9:1 искам поне 10 ....с буталата става чудно , а не ми се пили..... :) тия от ПЛ/КР ми харесваха как изглеждат ...и въпреки че принципно при ГМТ клапана е затворен и няма шанс за удар ..нещо не ми се иска буталата да стърчат над блока.....


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 13 юни 2007 21:24


малииииии в каква каша се забъркваш........
измери си камерата на буталото, тази в гарнитурата и тази в главата (ако има такава) Колко сс са в сбор? измери си цилиндъра колко сс е и ми дай данните. После пак ше приказваме.....

Има да си мериш поне един ден и то на разцепен мотор......
Тук няма да ти обяснявам какво да правиш..... освен "Купи си още една кола и с нея се бъзикай..." Не прави моята грешка!!!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 13 юни 2007 21:49


ако сложа ПБ буталата няма проблем .... .те са същите като в АБС мотора .... моите са същите като в РП мотора ...... раликата между ААМ и АБС моторите са вал, изпускателни колектори, електроника .... бутала ..... на ААМ са по издълбани и от там идва 9:1 за разлика от АБС 10:1... и при двете горивната камера е в главата ............ само буталата не съм сменил .... :) трябва си


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Сря 13 юни 2007 22:41


провери преди да разтваряш..... разтоянието от буталния болт до челото, диаметър на болта.....

Сгъстиш ли я "добре" чакай сегменти......



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта