
Жестока катастрофа :О
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Теми такива бол, изводи обаче никой не си прави ...
Хората са казали - скоростта трябва да е съобразена с пътната обстановка, с техническото състояние и възможностите на автомобила /не за ускорение, за спиране/ и на водача. Еми на нашата магистрала не е много удобно място да се кара с 240. Пък и с това БМВ, каквото и да е, ами не е според мен за такива скорости - спирачният му път сигурно е 250+ метра от тази скорост. За водача не знам...
А по отношение културата на водачите в т.нар. Европа /все едно тука сме в Азия/ - италианците са най-големите цървули - дават мигач и не ги интересува ти с колко идваш - изнасят се да изпреварват, карат с 90 в най-лявата лента и т.н. За Франция няма да казвам, има по - компетентни от мен. За Швейцария, Германия и Австрия - са си колегиални, а и в най-лявата лента се кара само при изпреварване. Това което прави впечатление обаче е, че никой, дори да е по-бърз от теб, не ти светка отзад да се дръпнеш, все едно вози най-малко президента. Пътищата са им пътища, не че там няма дупки, но не са трапища и коловози, а и има съответните означения, дори за най-малката неравност.
Хората са казали - скоростта трябва да е съобразена с пътната обстановка, с техническото състояние и възможностите на автомобила /не за ускорение, за спиране/ и на водача. Еми на нашата магистрала не е много удобно място да се кара с 240. Пък и с това БМВ, каквото и да е, ами не е според мен за такива скорости - спирачният му път сигурно е 250+ метра от тази скорост. За водача не знам...
А по отношение културата на водачите в т.нар. Европа /все едно тука сме в Азия/ - италианците са най-големите цървули - дават мигач и не ги интересува ти с колко идваш - изнасят се да изпреварват, карат с 90 в най-лявата лента и т.н. За Франция няма да казвам, има по - компетентни от мен. За Швейцария, Германия и Австрия - са си колегиални, а и в най-лявата лента се кара само при изпреварване. Това което прави впечатление обаче е, че никой, дори да е по-бърз от теб, не ти светка отзад да се дръпнеш, все едно вози най-малко президента. Пътищата са им пътища, не че там няма дупки, но не са трапища и коловози, а и има съответните означения, дори за най-малката неравност.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
цъ-мислят го...
германия си остава за момента единствената страна в света без максимално ограничена скорост по магистрала.
всичките им ограничения са локални. по "окръзи" ги наречете...
и са 130 обикновено.
иначе има тук-там табелки teststrecke и там ако искаш излети вертикално-никой не го брига с колко караш.
германия си остава за момента единствената страна в света без максимално ограничена скорост по магистрала.
всичките им ограничения са локални. по "окръзи" ги наречете...
и са 130 обикновено.
иначе има тук-там табелки teststrecke и там ако искаш излети вертикално-никой не го брига с колко караш.
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Честно казано не знам, как е по другите страни, не ми е правило впечатление, а и колеги не ме интересува. Интересува ме тук всеки ден какво се случва, защото всички ние сме на пътя. Истината е, че както каза горе един колега сме си киселяци хванали дедо Боже за шлифера. Как пък един път като съм първа кола на светофара не спряха да ми бибиткат и да ме псуват, защото тръгвам на зелено, а не на жълто. Всеки ден по Тодор Александров в 7 - 8 сутринта ставам свидетел на състезания, защото всички бързаме за работа , а не тръгваме 15 мин по рано.
След 50-100 години може и да намалеят произшествията, когато се промени манталитета ни от които ми се повръща. Не искам да слагам всички под общ знаменател, но големия процент са олигофрени на пътя. Разбира се може да стопиме годините, ако има наистина качествени закони, които се спазват.
След 50-100 години може и да намалеят произшествията, когато се промени манталитета ни от които ми се повръща. Не искам да слагам всички под общ знаменател, но големия процент са олигофрени на пътя. Разбира се може да стопиме годините, ако има наистина качествени закони, които се спазват.
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:Проблема не е в законите, а в това, че не се прилагат еднакво спряма всички. Хората у Швеция на краля си глоба му треснаха, я да видим тука кой ще глоби някой депутат дори ... Иначе закони бол ...
и ти си прав. И все пак като му тУриме едни 500лв за тея 7км от горе над позволеното дето ми взеха талона, дали ще карам с 60 примерно. Ще карам с 25

- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
преди три дни си бях тръгнал към Благоевград ... и за пръв път през живота си откакто шофирам ..вече 6та година изминах целия път включително магистралата с не повече от 90 км .......... на 5та това са ми 2200 оборота ...... натиснах спирачките цели три пъти за 90 км и се наложи да сменя скоростите десетина пъти ...ей няма такъв кеф ви казвам ..... колата ми даде разход 5 и малко ..но това са 90 км ..т.е около 6 за 100 ...... спирах да се любувам на един язовир ..ей голям кеф ви казвам ........ повредил съм се .... по принцип ако карам с под 120 имам някакво странно чувство в корема...... трябва бавничко и славничко
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
vaskoto1 написа:цъ-мислят го...
германия си остава за момента единствената страна в света без максимално ограничена скорост по магистрала.
Почти го бяха решили да гласуват. Като причини изтъкваха екология и катстрофи. Както вече писах само 25% от общата дължина на аутобаните в Германия няма ограничение на скоростта. Т.е ако и там въведат ограничение ефекта от намаление на емисиите и катастрофите е пренебрежим и се отказаха. Системата е автоматизирана и самонагаждаща се към потока автомобили, пътни условия и т.н. Обичайна практика е както караш на дълга права, знака "без ограничение" да се смени на ограничение 150 после 130 или пък обратно.
vaskoto1 написа:... и там ако искаш излети вертикално-никой не го брига с колко караш.
Не е точно така. Скоростта с която се движиш трябва да е съобразена с пътните условия, това се следи и ако не се спазва глобите се плащат на място и са плаче майката. Например караш на отсечка без ограничение с 220. Автомобила пред теб се движи със 200, в дясното платно има колона със 180. Настигаш го и минималната дистанция която си длъжен да поддържащ е 100- 110м. Чакаш го да ти направи път. За присветване и клаксон глобата е 2000.
Другия момент е т.е. "правилна" скорост от 130 км-ч. Можеш да караш с колкото искаш, но ако си над тази скорост в проишествие вината е споделена. Ето такива дребни елементи се опитван да обесня на "Покаралите" дето си мислят че всичко що фърчи се яде!
Последна промяна от yossarian на Чет 14 юни 2007 22:37, променено общо 2 пъти.
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tyan написа:преди три дни си бях тръгнал към Благоевград ... и за пръв път през живота си откакто шофирам ..вече 6та година изминах целия път включително магистралата с не повече от 90 км .......... на 5та това са ми 2200 оборота ...... натиснах спирачките цели три пъти за 90 км и се наложи да сменя скоростите десетина пъти ...ей няма такъв кеф ви казвам ..... колата ми даде разход 5 и малко ..но това са 90 км ..т.е около 6 за 100 ...... спирах да се любувам на един язовир ..ей голям кеф ви казвам ........ повредил съм се .... по принцип ако карам с под 120 имам някакво странно чувство в корема...... трябва бавничко и славничко
това не вярвам че ти си го писал



- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Tyan написа:преди три дни си бях тръгнал към Благоевград ... и за пръв път през живота си откакто шофирам ..вече 6та година изминах целия път включително магистралата с не повече от 90 км .......... на 5та това са ми 2200 оборота ...... натиснах спирачките цели три пъти за 90 км и се наложи да сменя скоростите десетина пъти ...ей няма такъв кеф ви казвам ..... колата ми даде разход 5 и малко ..но това са 90 км ..т.е около 6 за 100 ...... спирах да се любувам на един язовир ..ей голям кеф ви казвам ........ повредил съм се .... по принцип ако карам с под 120 имам някакво странно чувство в корема...... трябва бавничко и славничко




- Tishku
- Мнения: 3141
- Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
ахахаха прясна случка ..... Страхил (Tyan) ми звъни... аз вдигам и чувам "Абе до кога ще се влачим, айде да покараме"... само да вметна в тоя момент се движим с 140км/ч, и фиууууу 200... настигнахме Дидо и до София под 160 не паднахме.....
пп. Уговорката беше да караме спокойно, щото бяхме уморени от събора... Страхил и 90км/ч?? ДА ДА......
пп. Уговорката беше да караме спокойно, щото бяхме уморени от събора... Страхил и 90км/ч?? ДА ДА......
- mx3333
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Жестока катастрофа :О
Ludia написа:хора.....не скоростта убива, а некъдърността
Айде сега. Некадърността значително нараства с нарастване на скоростта. Или ще ми кажеш, че като си голям спец и с 900 км/ч ще се справиш и ще си "кадърен"?
Тоя щом е бил с БМВ и 2 жени вътре явно е решил да им демонстрира какъв мъж е. Често срещано явление.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта