


Километраж за Jetta
- uJIuaTa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Километраж за Jetta
Тарся си километраж за Jetta дизел и безнин с обортомер и с две букси,и дали е вазможно да се махне часовника и да се сложи обортомер и дали от бензинова става на дизел, мерси предварително!!!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- uJIuaTa
- Мнения: 65
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
имам два броя вкащи. едната е дизел а другата бензин. и двете са с часовници. За предавателното число знам че трябва да отговаря , но се чудя не може ли на мястото на часовника да сложа оборотомер без да свалям скоростомера.А има и друго бях намерил едно табло с оборотомер с две букси точно за моя модел , но нямаше лампа на инжекциона и се отказах. Тая лампичка може ли и тя да се премести примерно на друго табло???
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
Колеги аз пък имам друг проблем с таблото - моето е с оборотомер, но не му се въртят числата за пробега - нито за целия, нито за засичане. Може ли да ми кажете подлежи ли на ремонт и ако да, как? Адски изнервящо е при положение, че не ми работи и индикатора за нивото на бензина, а и на газовата също. Оня ден така останах без бензин и чакам да запаля:) Добре че винаги имам поне по 20 литра газ:)
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
uJIuaTa написа:имам два броя вкащи. едната е дизел а другата бензин. и двете са с часовници. За предавателното число знам че трябва да отговаря , но се чудя не може ли на мястото на часовника да сложа оборотомер без да свалям скоростомера.А има и друго бях намерил едно табло с оборотомер с две букси точно за моя модел , но нямаше лампа на инжекциона и се отказах. Тая лампичка може ли и тя да се премести примерно на друго табло???
А няма ли да е по лесно да сложиш оборотомера 3 кабелчета изнаждаш пистите и готово

- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Bakalov_gp написа:Колеги аз пък имам друг проблем с таблото - моето е с оборотомер, но не му се въртят числата за пробега - нито за целия, нито за засичане. Може ли да ми кажете подлежи ли на ремонт и ако да, как? Адски изнервящо е при положение, че не ми работи и индикатора за нивото на бензина, а и на газовата също. Оня ден така останах без бензин и чакам да запаля:) Добре че винаги имам поне по 20 литра газ:)
Трябва да си купиш работещ скоростомер със същото предавателно число (числото под малкия километраж и надписа VDO). Щом не ти показва бензина, може да имаш прекъсната писта на фолиото или буксата да не прави добър контакт, прегледай ги. Ако не работи и индикатора за температура, може да ти е изгорял стабилизатора (интегралната схема с 3 крачета зад скоростомера). За да не се занимаваш толкова много, най-добре ще е да си купиш друго табло с оборотомер, само гледай предавателното число на скоростомера да е същото, като на твоя.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
monstera написа:Трябва да си купиш работещ скоростомер със същото предавателно число
Оф до кога ще го повтаряте това не мога да разбера. Поне 5 пъти съм писал вече, а гледам тука и колегата Achim Lauritzen


uJIuaTa написа:е да съгласен сам че е по лесно , но причината е че не искам да махам оригиналния километраж . и затова искам ма мястото на часовника да си сложа оборотомер.обаче незнам дали става така.само това ме интересува
А защо не направиш оратното - каква е разликата ?? Да не би да си мислиш че ще направиш нещо без да го откачиш от мястото му

Bakalov_gp написа:Колеги аз пък имам друг проблем с таблото - моето е с оборотомер, но не му се въртят числата за пробега - нито за целия, нито за засичане. ... Адски изнервящо е при положение, че не ми работи и индикатора за нивото на бензина, а и на газовата също. Оня ден така останах без бензин и чакам да запаля:) Добре че винаги имам поне по 20 литра газ:)
Щом не ти вървят километрите най вероятно ти е проблема в жилото на километража - може и просто да не е закачено а може да е прецакано. Що се отнася до проблема с бензина и особено ако и температурата не ти показва има там един стабилизатор 10В (за който има 100 теми изписани - търсачката!) който или прави лош контакт или е изгорял - виж какво е и ако ще го сменяш пиши лично да ти кажа от къде да си земеш заместител за 1 и 50.
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dj_tuhla написа:monstera написа:Трябва да си купиш работещ скоростомер със същото предавателно число
...престанете да се изказвате за нещо като не сте го правили а само сте чували - като папагали ...
Колега, моля по-леко с изказванията, не мисля, че твоето мнение дава повече информация от колкото моето.
Чел съм ръководството на Haynеs, разглобявал съм таблото и лично съм си сменял уреди по него. Разбира се, че километражите са взаимозаменяеми с единствено условие предавателното число. Под "скоростомер" имах предвид само уреда в ляво, който показва скоростта и отчита изминатото разстояние (километраж), а не цялото табло с всички уреди. Накрая написах, че е по-добре да се смени цялото табло, защото и уреда за горивото е повреден, разбира се на колегата не му пречи да опита да си го поправи.
Освен това стабилизатора едва ли е изгорял, защото Bakalov_gp е писал, че "датчика за температурата работи", което най-вероятно означава, че и стрелката за температурата показва вярно, но ти си бързал да обиждаш и не си чел след моето мнение

dj_tuhla написа:Щом не ти вървят километрите най вероятно ти е проблема в жилото на километража
При проблем с жилото няма да отчита и моментната скорост, стрелката няма да мърда или ще подскача непрекъснато. Колегата Bakalov_gp е писал, че не му се въртят числата за пробега, но не е споменал, че изобщо не отчита, значи най-вероятно се е счупил техния механизъм, това е възможно при опит за връщане на километража например.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 13 юни 2007 23:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Oborotomer
Interesuva me dali oborotomera za dizela i benzina sa ednakvi ili imat nqkakva razlika?
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 04 май 2007 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дряново
- Rado1768
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 1:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здравейте колеги.
Може и малко късничко да се включвам, но и аз имам малък проблем и няколко питания относно километража. Става въпрос за уреда дето освен че показва колко бързо фърка Фолксвагена , а и колко хилядарки е извъртял.
Карам стара Джета - дизел . Наскоро километража - гореописания уред отказа тотално. Оказа се жило. ОК смениха го , но възникна друг проблем. Бегачката фърка фърка - 100 - 120 , ама числата нито на горния нито на долния километропоказател се сменят. Този път сам разлобих таблото, щото май гафа го направи "майстора" дето смени жилото. Таблото както казах е на стара Джета с часовник и две букси в долния край. КАто размонтирах километража се оказа, че има пукнато зъбно колело. То е на главната ос дето са подредени числата на горния километраж. Как ли не опитвах да го съживя не успях. Накрая си купих друго табло естествено от морга. Уж всичко точно сменям таблото закачам буксите и ниц пак същата история Джетата фърка 100 - 120 ама числата не помръдват. Пак сваляне на табло и разглобяване на уреда. И тогава забелязвам разлика с "новия" уред и моя стария. Оказва се че в "новия" уред има електроника. Просто зад шайбата и покрай механиките - зъбчатки осички и колелца има платка с разни елементи. После като поразгледах и буксите забелязах, че лявата букса на "новото" табло - има един кабел повече от кабелите на моята букса .
ПИТАНЕТО МИ КЪМ ЗНАЕЩИТЕ И МОЖЕЩИТЕ каквито хора се убедих, че има Е : ДАли е възможно километропоказателя да е електрически. За какво е тази платка под шайбата и изобщо имам ли изход или отново трябва да се ръся 40 - 50 лева за табло, щото само уреди - километражи не продават ? НЕ че ми е такава болка, ама наистина си е добре да си засичаш пробега и разхода особенно като нямаш индикация за резервното гориво.
Може и малко късничко да се включвам, но и аз имам малък проблем и няколко питания относно километража. Става въпрос за уреда дето освен че показва колко бързо фърка Фолксвагена , а и колко хилядарки е извъртял.
Карам стара Джета - дизел . Наскоро километража - гореописания уред отказа тотално. Оказа се жило. ОК смениха го , но възникна друг проблем. Бегачката фърка фърка - 100 - 120 , ама числата нито на горния нито на долния километропоказател се сменят. Този път сам разлобих таблото, щото май гафа го направи "майстора" дето смени жилото. Таблото както казах е на стара Джета с часовник и две букси в долния край. КАто размонтирах километража се оказа, че има пукнато зъбно колело. То е на главната ос дето са подредени числата на горния километраж. Как ли не опитвах да го съживя не успях. Накрая си купих друго табло естествено от морга. Уж всичко точно сменям таблото закачам буксите и ниц пак същата история Джетата фърка 100 - 120 ама числата не помръдват. Пак сваляне на табло и разглобяване на уреда. И тогава забелязвам разлика с "новия" уред и моя стария. Оказва се че в "новия" уред има електроника. Просто зад шайбата и покрай механиките - зъбчатки осички и колелца има платка с разни елементи. После като поразгледах и буксите забелязах, че лявата букса на "новото" табло - има един кабел повече от кабелите на моята букса .
ПИТАНЕТО МИ КЪМ ЗНАЕЩИТЕ И МОЖЕЩИТЕ каквито хора се убедих, че има Е : ДАли е възможно километропоказателя да е електрически. За какво е тази платка под шайбата и изобщо имам ли изход или отново трябва да се ръся 40 - 50 лева за табло, щото само уреди - километражи не продават ? НЕ че ми е такава болка, ама наистина си е добре да си засичаш пробега и разхода особенно като нямаш индикация за резервното гориво.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта