колеги каде из4езнахте
1.6тд - интеркулер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не съм сигурен дали има смисъл от маслен кулер/според мен думата е радиатор ако съм те разбрал правилно/,но 100% това ще ти удължи живота на турбинката.Като гледам си се захванал сериозно с колата така ,че според мен направо си сложи от друга кола/при някой дори представлява само тръба с оребрения/като старите радиатори/която е доста лесна за монтиране/.
- vlado_88
- Мнения: 129
- Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
- Автомобил: Golf 4 AGU
- Двигател: AGU
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
няма проблем ве4е оправих си помпи4ката която ми охлажда турбото с вода сега е супер,отказах се от маслен кулер ве4е,ама само имам един друг вапрос,турбото сега е с 4исто малко натегнато а гнпето не е барано и в средни обороти е супер ама от3900 натам нещо маи каъо 4е ли малко се забавя не е като по рано ,тогава в средните не беше мнооо добре ама в високите беше супер
Аз мисля 4е главния проблем два 4е колата ве4е е на 350 243 км,без да е отварян двигатела,може би ве4е и е паднала компресята,а какво ще кажете
Аз мисля 4е главния проблем два 4е колата ве4е е на 350 243 км,без да е отварян двигатела,може би ве4е и е паднала компресята,а какво ще кажете
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen, simo7, the_red_camel и 91 госта