замислил съм ъпгрейд на фаровете / осветлението.
та не знам защо, колата ми няма вградени халогенчета, разсейки или както им казвате.
на път съм да се сдобия с фарове с вградени халогени, или аз да си преправя моите.
това, което обаче най - много ме вълнува след това е дали:
1. кабелите и буксата влизаща към фара има предвидени такива принципно и за халогени,
това разбира се е за коли, които не са имали заводско?
според мен би трябвало да си има, а вече дали ще бъдат активни си зависи от клиента при поръчката на даденият автомобил.
2. копчето за пускане на светлините в купето / на таблото - очевидно е,
че копчетата са различни за кола със / без вградени халогени. Някой наясно ли е дали до него стига сигнал от халогените,
ако предположим, че към фара стандартно си върви снопът кабели, предвидени и за халогени.
Идеята е, че просто мога да взема едно копче, което има ход за включване на халогени и така нещата да си станат във стоков вид.
Сега ако и двата варианта не действат - просто ще взема реленце и т.н. и ще изкарам копче на таблото и
всичко ще заспи, но все ми се иска да го направя както си е и затова тези въпроси много живо ме вълнуват.
Ще съм благодарен който има знания и опит да сподели, за да знам по кой път да тръгна...
халогени за Голф 4, ъпгрейд на системата за осветяване
- angel_georgiev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
ре
Има готов комплект на Хелла, но с халогени "Micro DE", даже и във вариант с ксенон, но не са във фара (като при заводските), а във въздухозаборниците на предната броня и за TDI-версиите не стават!
За повече инфо: www.hella.com или www.dn-bg.com
За повече инфо: www.hella.com или www.dn-bg.com
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
TDI-RS написа: мисля да си взема направо други фарове, които си имат вградени халогенчета.

оттам нататък трябва да се види верно инсталацията.
за съжаление не мога да ти го кажа наизуст, без да съм се наврял вътре...
не би трябвало да няма изведена инсталация мисля...
но и да няма-проблема ти е никакъв.

- angel_georgiev
- Мнения: 203
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: ре
angel_georgiev написа:Има готов комплект на Хелла, но с халогени "Micro DE", даже и във вариант с ксенон, но не са във фара (като при заводските), а във въздухозаборниците на предната броня и за TDI-версиите не стават!
За повече инфо: www.hella.com или www.dn-bg.com
Забравих да спомена, че тези комплекти си идват с бутон за таблото и кабели и бушон и т.н.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20314
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Да кажа аз за аудито.
Фаровете са 2секциони. Външните са за къси и са с H7.
Вътрешните са с H4. Късите са "халогени", дългите са си дълги.
В момента нещо се случи и халогените светят постоянно щом се включат габаритите, но така е по-добре даже.
Карам си нон-стоп на къси и халогени и се вижда доста добре.
Една забележка. Понеже крушката за халогени/дълги е една и съща трябва да се измисли някакъв начин да се изключват халогените, когато пуснеш дълги.
В противен случай светят и двете жички в крушката и според мен ще изгори бързо, защото не е предвидено за такова натоварване.
Фаровете са 2секциони. Външните са за къси и са с H7.
Вътрешните са с H4. Късите са "халогени", дългите са си дълги.
В момента нещо се случи и халогените светят постоянно щом се включат габаритите, но така е по-добре даже.
Карам си нон-стоп на къси и халогени и се вижда доста добре.
Една забележка. Понеже крушката за халогени/дълги е една и съща трябва да се измисли някакъв начин да се изключват халогените, когато пуснеш дълги.
В противен случай светят и двете жички в крушката и според мен ще изгори бързо, защото не е предвидено за такова натоварване.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Кюстендил/London
Погледни на буксата на фаровете дали имаш 1 празно краче,поне при мен е така.Аз си смених фаровете ,купих си крушки,че нямаха на халогените и каква беше изненадата като не светнаха.Признавам си ,че ми трябваха около 2 часа зада разбера каде е проблема-просто фабрично нашите коли не са направени за халогени.Бях решил да не рискувам сам и да отида при vaskoto1 да ми ги светне(даже разменихме и по 1-2 лични),но отидох в Лондона и малко ги занемарих.Са пак ще моля vaskoto да ми запише час
Та на въпросите:
1.Не би трябвало да имаш жица на снопа-респективно на буксата.
2.Да,копчетата са различни.На моята има само 1 положение назад-това за светлината за мъгла отзад на стопа.На тия с халогените има още едно дръпване назад-така се включват.
Надявам се да съм бил полезен.

Та на въпросите:
1.Не би трябвало да имаш жица на снопа-респективно на буксата.
2.Да,копчетата са различни.На моята има само 1 положение назад-това за светлината за мъгла отзад на стопа.На тия с халогените има още едно дръпване назад-така се включват.
Надявам се да съм бил полезен.
Последна промяна от beljata на Съб 23 юни 2007 1:00, променено общо 1 път.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
колега ,не е то4но отговор на питанката ама като ще сменяш фарове ,защо не сложиш направо фарове с ксенон
аз бях на подобен размисъл преди и така си реших дилемата
директно връзка с ФК (немско) един комплект ксенон за 110евро и сега е пеи сърце
п.с. нещо много се надуват цените в БГ ми се струва.......

аз бях на подобен размисъл преди и така си реших дилемата

п.с. нещо много се надуват цените в БГ ми се струва.......
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Кюстендил/London
niks76 написа:колега ,не е то4но отговор на питанката ама като ще сменяш фарове ,защо не сложиш направо фарове с ксенон![]()
аз бях на подобен размисъл преди и така си реших дилематадиректно връзка с ФК (немско) един комплект ксенон за 110евро и сега е пеи сърце
п.с. нещо много се надуват цените в БГ ми се струва.......
ако това е цената дай да направиме някаква връзка,смисъл дай адрес,сайт,4е аз почти се реших да дам 350 лв.
- TDI-RS
- Мнения: 679
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
- Автомобил: RS TDI
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Ловеч
niks76 написа:колега ,не е то4но отговор на питанката ама като ще сменяш фарове ,защо не сложиш направо фарове с ксенон![]()
аз бях на подобен размисъл преди и така си реших дилематадиректно връзка с ФК (немско) един комплект ксенон за 110евро и сега е пеи сърце
п.с. нещо много се надуват цените в БГ ми се струва.......
колега, аз ксенон имам отдавна на късите.
освен това в никакъв слувай не искам фар тип "лупа", рефлекторът свети в пъти по - добре.
просто искам да си имам халогенчета за моментите, в които не е нужно да паля ксенона
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 68 госта