аз я отключвам....
за малко пояснения
бмв-то е било новата Х5 от софавто
момчето е било служител там
да ви кажа и аз я отметнах тая тема с лека ръка
докато не видях нощен труд и снимката на другото момче което е било в колата и е оцеляло и брата на починалото момче
е те тва е живота съседи бяха и познати
оцелелия днес го видях бинтован но нищо сериозно
брата беше като в шок
бяха много близки двамата
става дума за "Близнаците" от кв. Лагера....
мир на праха му
и внимавайте като минавате от там
онзи ден коментирахме с приятели точно тая шибана локва....



БМВ се заби в ТИР в София, шофьорът почина
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- mx3333
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 14:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
luboveliki написа:незнам,но наблюдавам че много от катастрофите са с БМВ-та!!!аз си имам обяснения защо е така!!!
Заблуждаваш се. Просто ти се набиват в очите тия с БМВ-тата, а и журналистите повече ги подчертават при катастрофа и затова така ти изглежда. Естествено в добавка един и същи пикльо като е в БМВ се чувства по-велик и държи да го покаже на себе си и околните - понякога успяват.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Tyan написа:всяко нещо което се е случило ВИНАГИ е резултат от дълга поредица от събития........ нямал е късметможело е да няма тир, можело е да не е валяло, можело да не е карал тази вечер ....свършен факт ..нямал е късмет ..не е съобразил ....няма значение
Гледаш много дизастърите по Дискавъри, но както обикновено си слаб в изводите и заключенията.
А това което каза за задното задвижване и двигател отпред, можеш ли да го обосновеш? Или просто си пишеш... нещо.
(естествено в друга тема или на лични)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20290
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Това е същата локва... писах за нея в темата "Дъжд"... В нея наводних едно бмв 7.
Тя е доста дълбока в дясната лента - около 15 см. От ляво пък половината е сухо, а половината е локва и най вероятно при навлизане с голяма скорост само с десните гуми, колата е дръпнала на дясно и е станала депресията
Аз затова минавам през нея винаги и с левите и с десните гуми. така колата не се опитва да дръпне на една страна.
Ето и снимките от пежо форума:
Интересното е, че тази улица започва около 200-300 метра по-надолу. Как е успял да вдигне 160 с този камион?? Вярно че е 355 к.с., но пък и е доста тежък деба... Според мен е била по-ниска скоростта.
Тя е доста дълбока в дясната лента - около 15 см. От ляво пък половината е сухо, а половината е локва и най вероятно при навлизане с голяма скорост само с десните гуми, колата е дръпнала на дясно и е станала депресията

Ето и снимките от пежо форума:
Jacket написа:
Преди малко както си седяхме се чу едно страшно "ДУМ" и след около 5 минути сирени. Веднага слязохме да видим какво става. На бул. Г.М. Димитров, точно срещу аптечната лига имаше тир и отзад направо влязло в него едно BMW X3. Много грозна картинка. Обдишваха Шофьора поне половин час. Колата не приличаше на нищо. Имаше още едно момче от колата, видимо без поражения по него, но изобщо не знаеше къде се намира... Според очевидци BMW-то се е движило адски бързо, минало е през локвата, която заема 90% от платното (и се образува там не знам от колко години след всеки дъжд), последвал е аквапланинг, шофьора е загубил контрол над автомобила и се е врязал в потеглящия тир. В последствие очевидци разказаха, че тира отзад се е запалил, но явно бързо са го изгасили. BMW-то беше още с транзитни номера!!!
Само да ви кажа, че това БУМ, което се чу, беше все едно гръмна бомба пред блока ни.
Добре поне, че колата е била сигурна, успяха да стабилизират момчето и го качиха в линейката. Дано всичко да е наред, но дано и това да му е урок за цял живот, а и не само на него, на родителите му също.
Ето и малко снимки:![]()
![]()
Локвата:Това е другото момче:
Интересното е, че тази улица започва около 200-300 метра по-надолу. Как е успял да вдигне 160 с този камион?? Вярно че е 355 к.с., но пък и е доста тежък деба... Според мен е била по-ниска скоростта.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
[quote="stil"][/quote]
естествено че мога ....
виж сега аз съм карал 1000 пъти с опасна скорост (визирам доста над 130) главно по магистралите...... и както виждаш не съм се разковал ..... все още има време де....
има хора който си карат бавно и се разковават ..така че "скоростта убива" за мен не е вярното обяснение макар да е един от факторите (отделно че не тя убива а интензивното спиране)
... имал съм шанс да не събера достатъчно кофти верига от събития дето да доведат до разковаването ми..... така че е повече въпрос на късмет и шанс.....
...... второ при колите с предно предаване предните колела трябва да се занимават с мощността, повече от спирането и цялото управление ........... ето защо всички опити за кола с предно над 200 коня завършват с тонове изгоряла гума или катастрофално недозавиване което в компект с тежък двигател отпреде най често завършва в близкото дърво и последното нещо дето си мисли шофера е пътя току що зави а аз продължавам направо ... .... aaa да забравих .....торгстиър .....
.......истински добре държащи се на пътя коли са с надлъжен двигател отпред, в средата (порше не ги броим те последните години оправиха карерата) и задно или задвижване на всички колела.... от там нататъка е въпрос на гуми, окачване, шаси
естествено че мога ....

виж сега аз съм карал 1000 пъти с опасна скорост (визирам доста над 130) главно по магистралите...... и както виждаш не съм се разковал ..... все още има време де....


...... второ при колите с предно предаване предните колела трябва да се занимават с мощността, повече от спирането и цялото управление ........... ето защо всички опити за кола с предно над 200 коня завършват с тонове изгоряла гума или катастрофално недозавиване което в компект с тежък двигател отпреде най често завършва в близкото дърво и последното нещо дето си мисли шофера е пътя току що зави а аз продължавам направо ... .... aaa да забравих .....торгстиър .....
.......истински добре държащи се на пътя коли са с надлъжен двигател отпред, в средата (порше не ги броим те последните години оправиха карерата) и задно или задвижване на всички колела.... от там нататъка е въпрос на гуми, окачване, шаси
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
@Tyan
Ти сам каза: V е един от факторите. Някой фактори зависят от нас, други – не. Колкото по-малко се съчетават, толкова по-добре. Нека изчистим собствената си градина – да елиминираме доколкото е възможно тези фактори, които зависят от нас. А късметът - добре дошъл!
"Интензивното спиране", както ти го наричаш е всъщност конкретно проявление на познатата ни още от училище физична величина УСКОРЕНИЕ – a = dV/dt. Както се вижда, тя отразява изменението на скоростта спрямо времето, т.е. нейната големина ПРЯКО зависи и от големината на вектора скорост.
Колкото до устойчивостта на автомобилите, трябва още доста да почетеш за динамиката на автомобила. Нещата далеч не се изчерпват с простите недозавиване или презавиване. За съжаление в момента нямам възможност да чета "лекции", а и мястото не е подходящо.
Ти сам каза: V е един от факторите. Някой фактори зависят от нас, други – не. Колкото по-малко се съчетават, толкова по-добре. Нека изчистим собствената си градина – да елиминираме доколкото е възможно тези фактори, които зависят от нас. А късметът - добре дошъл!
"Интензивното спиране", както ти го наричаш е всъщност конкретно проявление на познатата ни още от училище физична величина УСКОРЕНИЕ – a = dV/dt. Както се вижда, тя отразява изменението на скоростта спрямо времето, т.е. нейната големина ПРЯКО зависи и от големината на вектора скорост.
Колкото до устойчивостта на автомобилите, трябва още доста да почетеш за динамиката на автомобила. Нещата далеч не се изчерпват с простите недозавиване или презавиване. За съжаление в момента нямам възможност да чета "лекции", а и мястото не е подходящо.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stil написа:@Tyan
Някой фактори зависят от нас, други – не. Колкото по-малко се съчетават, толкова по-добре. Нека изчистим собствената си градина – да елиминираме доколкото е възможно тези фактори, които зависят от нас. А късметът - добре дошъл!
тук съм напълно съгласен с теб ...... което като се замисля не се случва често




.... преди един грък как щеше да се разкости между един тир и рейс не е истина ...кара си пича зад тир и тръгва да изпреварва, а рейса в насрещното на 20метра ...не го видя ли бах мааму ....... рейсове, тирове, аз в банкета ....един да беше пропуснал да го види и щяхме да се пишем сега .........
Stefan-е от тази снимка не си личи ...но пасажерската страна е сравнително здрава ...удара е от към водача
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта