Значи имам Голф 4 2.3 V5 (двигател AGZ), наскоро му откачах акумолатора, а в Мануала пише след това да се генерират наново "readiness codes" (виждат се с функция 15).
Играх си малко с VAG-COM, за ламбда сондите пише че ок, но за Катализатора не е. Като отида на 04 - Basic Settings и след това група 046 пише Test OFF. В мануала (който е за VR6 обаче) пише да натисна спирачка и газ до долу, и би трябвало да превключи на Test ON и ЕCU-то да ги държи на 2300, но май не става, а мен ме е страх да не го изпраскам нещо ако го задържа по дълго. Някокой правил ли го е?
И още нещо, за ламбда сондите в група 030 са 1- 111 и 2-100. Пише че и двете трябва да са 111, но пък на други групи където мери стойностите казва че са ок и стойностите са в нормате. Иначе няма грешки.
Основния проблем е че ми се стува че не върви много като е под 3000 оборота



Голф 4 Генериране на кодовете за готовност
- Filcho
- Мнения: 108
- Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
- Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
- Двигател: 2.0i ALT
- Местоположение: София
Защо трябва да се генерира този 'readiness codes" (аз мисля, че е един).В ръководството на VAG-COM пише да не си играеш с basic settings ако нямаш 'Official Factory Repair Manual' за точния модел и ако не знаеш какво правиш.Според мен нещата не са толкова прости колкото изглеждат на пръв поглед и в този форум не съм намерил човек, който да е наясно с нещата (не казвам, че няма) но от 32-ма прочели темата нито един отговор (моя не се брои) е показателен и темата слиза надолу после минава на 2-ра 3-та страница и т.н.Според мен тази материя е много интересна и полезна в сравнение с баластрата, която се пише, но уви няма светлина.Аз имам 'Official Factory Repair Manual' за Голф/Джета (4954 страници) но там има само 2.8 vr6 мотор (явно и ти това четеш) има такова ръководство и за Пасат но не съм изтеглил за моторите може 'групите' да са също като на Голф.
Да и аз този Service Manual Golf, Jetta,GTI 1999-2005 имам и по него гледам. Повечето от групите са същите и стойностите също, с малки изключения. В него пише че трябва да се изпълни тази процедура при прекъсване на захранването, смяна на свещи, датчици и т.н, защото се губели настройките. Аз почнах да си играя, защото ми казаха че нещо не бил добре двигателя, колебаел се, не бил дърпал достатъчно и трябвало диагностика за да се разбере от кое. В Мануала пише че ако се оставят по подразбиране може да има проблеми в работата на двигателя в зависимост от километрите.
Намерих си един лабел файл за VAG-COM за моя двигател от
http://download.openobd.org/labelfiles/
Има и други. Та вътре има на някой от групите какви трябва да са стойностите и повечето са подобни, някой изобщо ги няма.
До сега съм успял само дроселовата клапа да си настроя, то става за 5сек.
Ако някой има Service Manual за AGZ двигател, да се обади :>
Намерих си един лабел файл за VAG-COM за моя двигател от
http://download.openobd.org/labelfiles/
Има и други. Та вътре има на някой от групите какви трябва да са стойностите и повечето са подобни, някой изобщо ги няма.
До сега съм успял само дроселовата клапа да си настроя, то става за 5сек.
Ако някой има Service Manual за AGZ двигател, да се обади :>
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
някои рединес функции се проверяват след роуд тест. не търси под вола теле и не си играй преди да си напълно наясно какво правиш за да не плачеш!
лейбълите ги има в самия ваг ком-ако ги нямаш-значи версията ти е стара!
лейбъл можеш и сам да си свалиш с една функция в апликейшън.
ако си наясно какво трябва да гледаш като стойности-лейбъла не е съществен.
имай предвид че на някои компири лейбълите са тотално разбъркани и показва неотговарящи на описанието неща-ако не можеш да го разчетеш-може да се оплетеш здраво!
лейбълите ги има в самия ваг ком-ако ги нямаш-значи версията ти е стара!
лейбъл можеш и сам да си свалиш с една функция в апликейшън.
ако си наясно какво трябва да гледаш като стойности-лейбъла не е съществен.
имай предвид че на някои компири лейбълите са тотално разбъркани и показва неотговарящи на описанието неща-ако не можеш да го разчетеш-може да се оплетеш здраво!
Последна промяна от vaskoto1 на Сря 20 юни 2007 9:28, променено общо 1 път.
Filcho написа:С коя версия на VAG-COM работиш?Какво се правят Label файловете?Трябва да се копират в директорията на програмата, зареждат от някъде или са за справка на ниагностика?
Работя с 3112 и 409 (последната подържа лабел файлове но пък някои път казва че не е регистрирана), слагат се в \Labels, и името на файла трябва да е като типа на ЕCU -to, като отвориш 01 - Engine, си пише кой е номера, 071 000 алабала. Просто във лабел файла е описано в коя група кое поле какво означава и под цифричките вади описание. Може и като текстов файл да го отвориш и да четеш какво пише.
Намерих още нещо за групите:
http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
тия 2те версии са безнадеждно стари. в някои случаи дори опасни!
НЕ тествай еърбега си с тях!
има случаи за които рос тех отбелязват че има несъвместимост на контролера с програмата и резултата е че се пали лампата на бега и НЕ може да се угаси вече освен ако не се смени контролера! бега си бачка но лампата свети.
в момента актуалната версия е 704-ти си прави сметка колко са напред нещата!
НЕ тествай еърбега си с тях!
има случаи за които рос тех отбелязват че има несъвместимост на контролера с програмата и резултата е че се пали лампата на бега и НЕ може да се угаси вече освен ако не се смени контролера! бега си бачка но лампата свети.
в момента актуалната версия е 704-ти си прави сметка колко са напред нещата!
Знам че 704 е последната но кабела ми работи само с 409 :> Последните версии работят вече по CAN и са друг интерфейс. За кола 98г не виждам проблем, а и Рос Тех пишат да ползваш 409.1 (От ноември 2004) ако си със стар кабел. Бега нямам намерение изобщо да го пипам, то и там нещата като гледах са доста опасни.
За вола с телето, нещо не дърпа както би трябвало, може би трябва да сменя втория О2 датчик.
За вола с телето, нещо не дърпа както би трябвало, може би трябва да сменя втория О2 датчик.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта