



рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
нали казах по-нагоре...има капки масло при студената част на турбото, които пръскат по коша(тва не ми пука особено), и цапат ангренажа, понеже капака му е леко калпавичък и изкривен от високите температури - има 1-2мм луф тук таме и явно влиза по съвсем МАЛКО масло(испански голф, кво да се прави). Другото, което ме притеснява е лекото хрупане около 2000оборота, като се върне газта и се освободи от скорост, ама не съм карал друго такова тди, незнам може да е нормално
Ще се покара така до следващата смяна на маслото и ще си покаже.

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
Колеги днес се хванах и свалих турбото, дотук добре.
Та на въпроса, как се отваря за да си изчистя геометрията от нагар.
Развих болчетата на топлата част, чукнах леко с чука, но не поддава.
И да не пиша в нова тема, как се равиват гайките на катализатора към гърнето, искам да махна катализатора за 3 часа нито една отвъртяна гайка.
Та на въпроса, как се отваря за да си изчистя геометрията от нагар.
Развих болчетата на топлата част, чукнах леко с чука, но не поддава.
И да не пиша в нова тема, как се равиват гайките на катализатора към гърнето, искам да махна катализатора за 3 часа нито една отвъртяна гайка.
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
desislav69 написа:
И да не пиша в нова тема, как се равиват гайките на катализатора към гърнето, искам да махна катализатора за 3 часа нито една отвъртяна гайка.
при мен неподаваха , а и на много шибано место на пасата са . Затова отвих гаиките където е суединена трабата , посредата някъде под упето се пада при мен. Лесно се маха съединението и излиза тръбата ... след това изкарах катализатора през коша на мотора ... преди тва бях махал ЕГР и всмукателен колектор че и тях чистих. Като го извадищ спокойно се развиват тея гайки дето неподават.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
не бутай болтовете да не ги накъсаш а ползвай ЪГЛОШЛАЙФ а после СО и си готов 

-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
naiturseniq написа:
при мен неподаваха , а и на много шибано место на пасата са . Затова отвих гаиките където е суединена трабата , посредата някъде под упето се пада при мен. Лесно се маха съединението и излиза тръбата ... след това изкарах катализатора през коша на мотора ... преди тва бях махал ЕГР и всмукателен колектор че и тях чистих. Като го извадищ спокойно се развиват тея гайки дето неподават.
Помислих и за този вариант и аз съм с пасатка, дано утре да излезе, че като видях гняста в колектора, очаквам катализатора да е на тор.
3 часа чистих отворите в главата, по 5 мм беше се насъбрало отвсякъде.
Някои ще подаде ли едно мнение как да си отворя топлата част на турбото.
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
Турбо се прави като се счупи, ако е възможно, ако ли не... или ново, или второ употреба. Такива профилактики - няма такъв филм, поне за мен.
Абсолютно никой неможе да каже, колко ще кара едно турбо, каквато и профилактика да му правят. Като му дойде времето просто изпушва и толкова или по-добрият случай спира да надува нормално и автомобила почва да не върви. Когато усетите един от тези два момента (пожелавам ви втория вариант) тогава си пипайте турбините
.
Абсолютно никой неможе да каже, колко ще кара едно турбо, каквато и профилактика да му правят. Като му дойде времето просто изпушва и толкова или по-добрият случай спира да надува нормално и автомобила почва да не върви. Когато усетите един от тези два момента (пожелавам ви втория вариант) тогава си пипайте турбините

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
В грешка си - променливата геометрия и лостовите и механизми е добре да се чистят.Също така смяна на лагера /към 300 кинта/ като почне да гори повече масло ти спестява нова турбина или по-голям ремонт.Също така не е лошо да се почистят колкото е възможно маслените магистрали ,щото ако са зацапани и нова турбина да вземеш пак ще "цъфне".
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 18:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
колеги как да отворя турбото, с едно дървено трупче и чука блъсках но не мръдна.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: рециклиране/профилактика на турбина с променлива геометрия
desislav69 написа:колеги как да отворя турбото, с едно дървено трупче и чука блъсках но не мръдна.
обръщаш го надолу с топлата част и чукаш леко тук там по ръба и ще изпадне.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта