


Как ли ще върви AFH с Газов инжекцион?
Да ви кажа чесно още съм нов в този форум ....но газ на колата не бих си сложил ...преди две години слагах газови уредби по колите и ми ясна цялата работа ,сега бачкам в Овергаз ...може да е евтина газта ама колата става като спъната ...в момента карам Астрата на бащата коята е 1.6 101 коня и и слажи газ и умря отвсякаде...А за марката Тартарини ...едни от най-добрите производители на регулатоли в европа ,но на метан ,на пропан бутан нямам представа ...другото което е че се износват доста по бързо механизмите ...все пак бензина при изгарянето омазнява ....Метана пък също не си е оферта поради големите и тежки бутилки който преебават окачването на колата ,а нямаш място за нищо...другото което повече хора не са го забелязали ....защо мислите че метан станциите работят в точно определени часове ? И защо стават такива опашки от таксиджии ...Елементарно налягането на градската инсталация е 4 bar ,е да ама има регулатор който сваля на 100мbar а наляганета на 1 бутилка е 120 bar ...тия комресори вдигат доста време ...
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Smoocki написа: ...другото което е че се износват доста по бързо механизмите ...все пак бензина при изгарянето омазнява ....
Моите уважения, ама явно не сме чели достатъчно за LPG
Основни предимства на използването на L.P.G. като автомобилно гориво:
• Горивото L.P.G. постъпва в двигателя в газообразно състояние, поради което не отмива масления филм от стените на цилиндрите и не разрежда маслото в картера. Това намалява износването на цилиндрите и увеличава експлоатационния ресурс на двигателя.
• L.P.G. лесно се смесва с въздуха и равномерно пълни цилиндрите на двигателя с еднородна гориво-въздушна смес, поради което двигателят работи устойчиво и тихо. Гориво-въздушната смес изгаря почти напълно, поради което не се образува нагар по буталата, клапаните и запалителните свещи. Срокът за смяна на свещите се увеличава значително.
• Високото октаново число на L.P.G. (103 - 105) практически изключва появата на изключително вредните за двигателя детонации.
• Използването на L.P.G. води до значително намаляване на вредните вещества, съдържащи се в изгорелите газове и способства за опазване на околната среда. L.P.G. не съдържа олово и сяра, които повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата.
• L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал
Аз не казах ,че отмива а не омазнява ....а и излезат доста проблеми по електрониката ,постоянно ходене за настройка, при по голямо количество кислород няма добро изгаряне и при изключване от скорост колата гасне (става дума по инерция ,но това се оправя лесно )
-L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал
-повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата. E струва ли си главоболията ...Имам един колега дето кара ауди купе ...е щом той си я махна и кара на бензин ,а той сепи стотинката на 2 ,за какво стана дума,впрочем двигателя му е 2.3 .Това е мое мнене не искам да убеждавам никой ,все пак всеки се разполага според възможностите си ,но за мен абсолютно безсмислена инвестиция
-L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина, поради което се намалява натоварването на буталната група и коляновия вал
-повреждат катализатора на автомобила и ламбда сондата. E струва ли си главоболията ...Имам един колега дето кара ауди купе ...е щом той си я махна и кара на бензин ,а той сепи стотинката на 2 ,за какво стана дума,впрочем двигателя му е 2.3 .Това е мое мнене не искам да убеждавам никой ,все пак всеки се разполага според възможностите си ,но за мен абсолютно безсмислена инвестиция
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- FreeSpirit
- Мнения: 61
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
дилема
maniak написа:Аз дадох 1360лв за газов инжекцион с български компютър. Колата си върви супер, поне аз разлика с бензина не забелязвам. Разхода на първо четене е към 12 с юркане. Смятах избива се за около 12-13к км при това ниво на цените.
За мен е разумно решение.
И аз сам се спрял на сащото.Италянска не се знае каква марка с б-и комп. ще ми я монтират Авто Газ Сервиз - Емо Газ
http://emo-gas.com ,но ме е страх ,че може да се окаже кофти и ще умра че не сам дал още 400 лв. за БРЦ.Направо незнам дали да ходя на оговорения монтж в петък.
- FreeSpirit
- Мнения: 61
- Регистриран на: Вто 19 юни 2007 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
maniak написа:Аз дадох 1360лв за газов инжекцион с български компютър. Колата си върви супер, поне аз разлика с бензина не забелязвам. Разхода на първо четене е към 12 с юркане. Смятах избива се за около 12-13к км при това ниво на цените.
За мен е разумно решение.
Каде ти я монтираха газовата и каква е .Аз мисля да слагам италянска незнаино каква марка с български комп. ,но не знам дали няма да се прецакам ,че давам 1250лв. за такава а не 1650 за БРЦ.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
POLO GTI написа:victorp написа:карайте на бензин газта е за готвене
![]()
![]()
Аз съм навит да готвя докат карам тогава.

Мене ме спира само факта, че засега не навъртам достатъчно километри че да избия тази инвестиция.
Ама като отида с колегата dimitkoto на газ станцият и кат го видя да пълни догоре ботилката за 30-тина лева и се присетя че това нестига за 15л бенз и някакси ми става гадно.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
FreeSpirit написа:,но не знам дали няма да се прецакам ,че давам 1250лв. за такава а не 1650 за БРЦ.
Твърде е въжможно защото българите съвсем не са си опекли работата - един от многото им кусури е големината на тока който минава през инжекторите 4 ампера и няма как скоро да не се наложи смяната им. За щастие скоро на българският пазар ще излезе нова марка български инжекцион който ще смачка конкуренцията ,при него нещата ще са изпипани до най-малката подробност и ще предлага дори повече от БРЦ за 1600 лв ,а цената му ще е около сегашните български. От скоро ги зная тези неща и имам пълно доверие на човека който ми ги говори тъй като е един от разработчиците,но все още не дава твърде гластност по въпроса. Скоро,скоро .....

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта