Възможно ли е защото съм махнал катализатора да харчи масло

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Възможно ли е защото съм махнал катализатора да харчи масло

Мнениеот Miteto » Сря 20 юни 2007 15:52


Махнах катализатора защото беше запушен вече, от тогава забелязвам че двигателя се омасли, смених гарнитурата на клапаните, но пак сълзи от същото място. Майсторът каза, че се е повишило налягането на картерните газове. Чрез търсачката намерих хиляди теми за разход на масло, но ме интересува дали е защото съм махнал ката.




Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 20 юни 2007 15:55


Колега,кажи с каква кола си и какъв ти е двигателя,че иначе ... :roll: :?


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Сря 20 юни 2007 15:56


VW-fenka написа:Колега,кажи с каква кола си и какъв ти е двигателя,че иначе ... :roll: :?


Г3 ААМ


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 20 юни 2007 16:08


Харчи масло по следните причини:
1.Може да е от флошките на клапаните ( гумичките на клапаните)
2.Гарнитурата или не ти е хубава или не е стегната както трябва!

А за повишеното налягане на картерните газове се проверява лесно...=> Махаш щеката за маслото и гледаш колко духа при запален двигател...Не трябва да духа много,ако духа много ..проблем със сегментите :roll:


Потребителски аватар
Miteto
Мнения: 309
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 20:07
Автомобил: Фейтън
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Miteto » Сря 20 юни 2007 16:15


Благодаря ти, странно е когато жена ти обяснява за коли, ама и такива моменти има:)))))))Но дали е заради ката

Последна промяна от Miteto на Сря 20 юни 2007 16:21, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 юни 2007 16:15


VW-fenka написа:Харчи масло по следните причини:
1.Може да е от флошките на клапаните ( гумичките на клапаните)
2.Гарнитурата или не ти е хубава или не е стегната както трябва!

А за повишеното налягане на картерните газове се проверява лесно...=> Махаш щеката за маслото и гледаш колко духа при запален двигател...Не трябва да духа много,ако духа много ..проблем със сегментите :roll:
    Да поправя леко колежката :wink:
    От щеката не трябва изобщо да духа, може да духа леко от капачката за наливане на маслото.


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 20 юни 2007 16:24


Miteto написа:Благодаря ти, странно е когато жена ти обяснява за коли, ама и такива моменти има:)))))))
Ако е е повишено налягането на картерните газове това какво ще рече, пак нещо за смяна?

Ако не е мъжа ми да ме научи,няма от кого да ги знам тези неща :wink: :D

По въпроса: Не е необходимо да сменяш,може само да се наложи чистене!
Мотора има отдушник на картера,който се намира между купето и двигателя.Той трябва да се свали и да се почисти от маслените наслагвания..Това води също до повишаване на картерните газове.
Проблема е с маркучите,които съединяват картера с отдушника и отдушника с инжекциона,защото с годините от маслените пари маркучите се размекват много гаднои може да се наложи да ги смениш


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 20 юни 2007 16:25


Теодор написа:Да поправя леко колежката :wink:
От щеката не трябва изобщо да духа, може да духа леко от капачката за наливане на маслото.[/list]

А какво ще кажеш за отдушника на капака на клапаните ?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 20 юни 2007 16:31


VW-fenka написа:
Теодор написа:Да поправя леко колежката :wink:
От щеката не трябва изобщо да духа, може да духа леко от капачката за наливане на маслото.[/list]

А какво ще кажеш за отдушника на капака на клапаните ?
    То е същото като от капачката колежке само че по лесно се проверява от капачката :wink:
    А духа ли от щеката трябва да мислиш вече за сегменти :cry:


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Сря 20 юни 2007 16:36


Miteto написа:Но дали е заради ката

Не,той няма общо с това :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 20 юни 2007 22:02


Теодор написа:
VW-fenka написа:
Теодор написа:Да поправя леко колежката :wink:
От щеката не трябва изобщо да духа, може да духа леко от капачката за наливане на маслото.[/list]

А какво ще кажеш за отдушника на капака на клапаните ?
    То е същото като от капачката колежке само че по лесно се проверява от капачката :wink:
    А духа ли от щеката трябва да мислиш вече за сегменти :cry:

Теодор е абсолютно прав и трябва да го послушаш само ако не ми се сърди ще направя малка корекция.....от отвора на капака на клапаните винаги духа и това е нормално....духането намалява над 4000 об.. на тихи обороти не трябва да духа силно като вентилатор....но това е много субективно и затова не препоръчвам на неопитни дами да се доверяват на това....неопитните дами трябав да се доверяват на опитни мъже...........те могат на много неща да ги научат.......Гледай щеката ....онази права ,щръкнала част дето се мери маслото с нея .........


Потребителски аватар
joser
Мнения: 1492
Регистриран на: Съб 20 май 2006 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joser » Чет 21 юни 2007 0:17


интересна тема. наистина това омасляване може да е от запушване на изпускателната система, запушена тръба, скъсан маркуч, може да има нагар около сегмент.. знае ли човек. пред нас има един голф, на който замина катализатора, ама засега двигателят му е без промяна. не са се оплакали още. та като разбереш от какво е - пиши моля те тук.
п.п.
joker написа:....неопитните дами трябав да се доверяват на опитни мъже..
колега, това тук да не е като онова. това е технически форум :lol:


Потребителски аватар
Виктор
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Виктор » Чет 21 юни 2007 1:06


joser написа:
joker написа:....неопитните дами трябав да се доверяват на опитни мъже..
колега, това тук да не е като онова. това е технически форум :lol:


Той колегата май забрави ква беше темата и ги омеша нещата mhihi


Потребителски аватар
VW-fenka
Мнения: 3007
Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: London
Контакти:

Мнениеот VW-fenka » Чет 21 юни 2007 7:09


joker написа: на неопитни дами да се доверяват на това....неопитните дами трябав да се доверяват на опитни мъже...........те могат на много неща да ги научат.......Гледай щеката ....онази права ,щръкнала част дето се мери маслото с нея .........

Интересува ме ,какво грешно съм му казала колега ?Сега остава да кажеш ,че всичко е глупост което съм написала.Мъжа ми много опитен механик и съм му се доверила отдавна да ме учи на това или онова.Хайде прочети внимателно пак какво съм писала и ми кажи с какво не си съгласен? Мисля,че нещата и аз съм ги казала,но понеже съм жена и хайдеееее.....Не й се доверявайте! :evil:

joker написа:...Гледай щеката ....онази права ,щръкнала част дето се мери маслото с нея .........

Много добре знам какво е щека и не е необходимо да ми обясняваш ,като на идиот !


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Чет 21 юни 2007 7:42


Колега , Joker ти май се мислиш за нещо повече от останалите колеги и колежки във форума, това че си прочел това онова, или си чул но не си доразбрал не ти дава право да критикуваш постоянно. :dummy:
Помниш ли преди месец един колега беше питал, как да разбере дали му е наред гарнитурата на главата, ти му каза да си измери налягането на маслото. След няколко дни в друга тема ти даде същия отговот, абе ти да не правиш диагностика на мотор пио налягане на маслото аааа, те тогава на дне слагат компютри за диагностика, що не пишиш на VW в Германия, моvе да те вземат за консултант.
А относно това което е напиисала VW-fenka, искаш да ми кажеш че от това което е написала не е вярно или твърдиш, че аз не знам каkво правя като правя основен ремонта на двигател или какво aaa ? rtfm

Това което си написал прекалено от твоя страна, все едно си ме обидил мене :twisted:

Съобразявай се малко с това което пишеш и какво говориш!!!!!!! Чак ме е срам да кажа че съм от Варна, като гледам какви ги пишеш.

А ти като си лекар нали знаеш вица за доктора генеколог, дето искал да стане монттьор в сервиз, или ти е нещо като комир????



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 77 госта