Високите обороти не ми падат->решението...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Високите обороти не ми падат->решението...

Мнениеот boyan.chav » Сря 20 апр 2005 7:37


Здрасти на всички :wink:
От както махнах помпата и карам само на газ,човека който ми сложи газовата май нещо е развалил покрай инжекцията,та...като карам примерно с 60-70 и освобода от скорост,оборотите не ми падаха...оставахи си сьщите :? Известно време карах така,даже разхода малко ми се вдигна :? А причината каква била...автоматичния смукач бил ми се развалил--->решението---> да се изключи...обаче сутрин като я изкарвам от гаража и като я запаля трябва постоянно да поддьржам оборотите,защото колата изгасва :?
и сега вече и схванах цаката...преди да я изкарам,слагам буксата на смукача и когата колата загрее до кьм 40-50 градуса,слизам от колата и откачвам буксата и така мога да карам цял ден без да се получава това с оборотите,на другата сутрин процедурата се повтаря :wink: Малко е гадно така ама няма какво да се прави,мислех си да го свьржа кьм някво малко копче,което да сложа някаде скришно покрай капака за бушоните,за да не откачвам и слагам постоянно буксата :wink: Мисля,че трябва да стане,нали? :?:




Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Сря 20 апр 2005 7:39


Забравих да пиша,че колата е '92 Passat 1.8 Мi Комби


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 апр 2005 18:20


да-решение е.имай предвид че от 4те кабела в буксата на моторчето само 2 са за празния ход-другите 2 за са датчик който определя затворена ли е дроселната клапа или не.
внимавай какво ще прекъсваш!
най добре иди да ти проверят настройката на винтчето в което се опира моторчето и ако трябва да го нагласят. и да го почистят.
ще се оправи и без допълнително ключе ще си бачка ОК.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 20 апр 2005 19:22


Приятел, виж това:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=4881
Аз имах почти същия проблем и за сега нещата се оправиха като дадох кабелите за акомулатора на късо - така ме поъветва Popeye.


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Чет 21 апр 2005 9:45


Ами аз я бях прочел тази тема и го пробвах това с даването на късо за 15-тина минути,само че нищо не стана :? Оправя се замалко (може би поради рестарта на компа) и след няколко км. пак става както преди.Всяка сутрин трябва да слагам и махам буксата :? Много е гадно така :?


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Чет 21 апр 2005 19:00


Жалко че не се е получило и при теб това с рестарта на компа чрез даване на късо :( . Пробвай отново, защото все пак проблемът ти се е оправил макар и за малко. Почисти всички букси хубаво - една по една ги отваряй и почиствай. Купи си спрей за почистване на повърхности от нагар и впръскай по малко в буксите. Ако не стане пак - май ще трябва да отвориш механизма на автоматичния смукач (може и да се бъркам с механизма за ниските обороти). При мен съм забелязъл че до инжекциона има едно нещо като винтче, което се опира в един палец, който като се натисне се подава газ. Когато това винтче се развива - излиза повече навън и така натиска палеца и обратно. Преди да дам рестарт и да почистя всичко, забелязах че когато се задържат оборотите високи, това винтче е излязло доста на вън и натиска палеца.Струва ми се че точно там е причината.
Успех!


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 21 апр 2005 20:12


като се рестартира компа се изчистват натрупани грешки. след като се появяват отново значи има проблем в некои датчик, ламбда.......
иди на диагностика да ти кажат какъв е проблема


Потребителски аватар
boyan.chav
Мнения: 847
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 23:26
Автомобил: VW Golf IV 1998
Двигател: 1.4 16v 75hp AHW
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот boyan.chav » Чет 21 апр 2005 21:37


Да,реших вече,ще я карам на елкон да видят какво става с тая колица и ще пиша какъв е бил проблема :wink:


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 27 апр 2005 19:07


Непременно напиши какво са ти казали, защото при мен проблема с високите обороти пак се появи. Значи като минат около 2 седмици след рестарта на компа и започва да го прави отново същия проблем.Явно както вика popeye има някакъв датчик който не отчита добре и натрупва грешки в компа.Аз днес ми писна на ... "цензура" и отидох на "специалист" да ми инсталира симулатор на ламбда сондата,ама оня ме разубеди като ми каза че първо трябва да се види от къде идват грешките.Та чакам с нетърпение да се включиш.


svetli_78
Мнения: 23
Регистриран на: Пет 15 апр 2005 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот svetli_78 » Вто 17 май 2005 20:44


Здравейте!
При мен също ги има тези проблеми с високите обороти на газ( двигател RP) но ми се струва че проблема е от газта която се сипва!
Примерно с на SHELL газта ми ги прави тези проблеми, а на OMV не!
Така че, сменете газостанцията :D


emzo
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emzo » Сря 08 юни 2005 19:35


Хора, 4 месеца се мъкнах по разни газаджии, хакери, диагностици... смених стъпков мотор (нищо му нямаше се оказа впоследствие), релета, всеки реже кабели от ECU-то, връзва ги както му падне, налях им сума ти и кинти на тея малоумници. Накрая отидох в сервиз на BOSH. подредиха ми кабелите и ми сложиха симулатор... от тогава въпросния проблем със стоене на 2000 об. си замина окончателно и завинаги :-)

П.С.
Симулатора ми излезе около 100-на лв (+- 20, не помня точно колко). Човека, който го сложи ми каза, че повечето газаджии го предлагали на цени м/ду 300 и 400 лв, в което изобщо не се съмнявам.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 08 юни 2005 20:00


Защо първо не ходите на сервиз на Бош, оторизиран :?: Досега не съм чул някой да се оплаква от тях, поне разполагат с много добра техника и винаги има поне 1 човек който поназнайва автомобилите :D


Потребителски аватар
dimpex_01
Мнения: 51
Регистриран на: Пон 23 авг 2004 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Адрес или телефон на сервиз "BOSH"

Мнениеот dimpex_01 » Чет 09 юни 2005 13:44


Моля дайте някаква информация за тоя сервиз къде се намира и т.н. Предварително мерси!!!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 24 юни 2005 17:51


При мен нещата се влошават и за съжаление до 30.06 имам сериозен ангажимент, поради който нямам абсолютно никакво свободно време - в случая никакво време да закарам колицата на Чичо Доктор. Сега вече няма оправия с рестарт на компа, защото още след първото палене и проблема отново е налице.Но вече за съжаление има и още един гаден "болестен симптом", от който направо ме заболява сърцето и ми се доплаква като го чуя и видя - изразява се във вдигане на оборотите на и над 3000 непосредствено след самото запалване. Момент в който двигателя все още не е смазан добре, направо е кошмарно да съм с вързани ръце и да гледам и да слушам как мотора буквално се изфорсирва :cry: . Няма никакво значение на какво паля - на газ или бензин!Правил съм опити да я загася на бензин и сутрин да я паля пак на бензин, или същото но на газ - но пак никакъв ефект. Забелязал съм че когато я паля на газ, изфорсирването е с малко по ниски обороти - 2500.
Охх какво друго - преди време (месец, два) , след като позагрее мотора, след като отнема крака от педала за газта и оборотите падаха, но сега в 70 % от броя на отнемане на газ оборотите се задържат на около 2000.
Много се писа по този проблем, но в крайна сметка никой не каза каква е точно причината. Някой хора когато имат проблем пишат в форума за проблемите си с молба за помощ и съвет, но после забравят да споделят с другите какво са установили като причини и начина по който са се избавили от проблемите си!!!Това не е никак коректно и колегиално!
Моята молба към вас е да ме посъветвате към кого да се обърна, какво да правя, защото искам веднага след приключване на гадния ми ангажимент, да оправя гадния проблем с Пасито. От гр. Лясковец съм, на около 10-тина км от В. Търново, така че ако е възможно съветите ви да са свързани и изпълними в рамките на област В.Т. Предварително благодаря!


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Сря 06 юли 2005 19:56


Тъй като си оправих за сега проблема с оборотите, сядам да напиша каква беше причината.Надявам се с това да помогна на други колеги,които имат същия проблем.
Първо да дам съвет на всички от обл В. Търново, или от Г. Оряховица, къде могат да намерят добър специалист за компютърна диагностика. От разузнаването което проведох установих че има двама добри специалиста, които освен с комп диагностика, се занимават с поставяне и диагностика на газови уредби. Единият се намира във В. Търново, срещу КАТ и се казва Митко. Специфичното за него е че е много зает ( то е нормално щом си разбира от занаята момчето ), има страшно много хора и ако не ви е спешно може да се уредите при него чрез предварителна уговорка, за след около седмица най малко. Само че аз не ходих при него и не мога да ви кажа със сигурност дали е толкова добър специалист, колкото хората говорят.Т.е. аз бях при него, но пича искаше да отида след седмица при него , та чак тогава да се уговорим за ден в който да ме приеме. За това се отказах, тъй като проблема вече не търпеше отлагане и отидох при другото майсторче, което се намира в Г. Оряховица, до стадиона, зад фирма "Полет", името му е Пламен!Човека също беше много зает, но след като 3 дена подред по няколко пъти на ден ходих да му "досаждам", ме прие на 4-я ден с няколко студени, потни бири ИзображениеИзображение
И така, при мен бяха установени "само" следните причини:

1. Променен ъгъл на запалването - вместо на 7 градуса, някой "майстор" ми го е настроил на 14.
2. Електронната плочка която отваря и затваря дроселната клапа се е попрецакала, беше доста замърсена и съответно след почистване и леко разместване, даде по добри показатели за дросела. Вярно ли е че тази "керлива плочица" като нова струва към 400-500 лв ?
3. Ламбда сондата даваше B- , което ми го обясниха че се е прецакала и дава на късо. С нея не сме се занимавали, защото карам 98% от времето на газ, но след време ще трябва да я сменя.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: loopci, railfan и 45 госта