Колата започна да върви осезаемо по-добре - и в ниските и във високите обороти.Форсира се по-леко.Аз си мислех, че положението няма да е много зле(защото съм гледал снимките на запушени колектори) но се оказа, че си е баш зле.
Исках да почистим само колекторите без да затапваме ЕГР, но се установи , че и той е зле - т.е. не затваря плътно, от което изгорели газове постоянно си минават дори във високи обороти.
Та се наложи да го затапим с пластина.
Аз имам ВАГ-КОМ и съм го гледал ЕГР - даваше идеални стойности, но пък не съм го гледал във високите където би трябвало да затваря и да не пропуска обратно газове.Със сигурност нямаше да дава желаните стойности.
Друго интересно ми направи впечетление.Самия ЕГР беше мацнат с нещо като розова боя.Със същата боя беше мацнат единия от тампоните на мотора, който се оказа за смяна.
Колата е от австрия и до 2006/5(вкарана е 2 месеца след това) е имала TUV(ако се вярва на стикера на предното стъкло).
Изглежда като се закара на преглед се маркират проблемните части.
И като са им казали що неща са за смяна са я продали(то и без това си е стар модел).
Сега колата по-остро, преди с ЕГР - по-меко.Но като видях колко гняс изкарахме от всмукателните колектори - ти е.а ЕГР-а който е основен виновник за тази мръсотия.
Знаете, че изгорелите газове + маслените пари(маслото) правят тези ужаси в колекторите, както и лееекото каране на ниски обороти(както някой колеги колеги тука препоръчват

Та сега колата е много по-добре.Преди като загрееше вървеше доста зле.Като беше леко хладна така - се търпеше.Сега разликата е доста по-малка.Вчера в жегите вървеше мнооого добре.
А на връщане от селото на Ventomana със скорост 90/100 - даваще разход по борд.компютъра около 3.8-4.0/100.
Естествено той лъже - но преди мнооого трудно на магистралата на по-дълго каране е свалял на 4.2-4.5/100, а грешката която си има важи и в двата случая.
Колата се кара с по-малко газ и като я натисна не се чудеше като преди а си поема веднага.
Така, че съвета ми е да си погледнете това нещо щото със сигурност и при вас няма да е по-розово

Ако искат модераторите могат да сложат тази тема най-горе като задължителна профилактика(особено със затапването на ЕГР), защото тази налепи са много неприятна работа.
Така, че почистете ги, затапвайте ЕГР-а и ПОВЕЧКО обороти!!!!
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=67
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=68
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=70
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=71
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=77
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=80
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=83
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=84
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=91070&photo=73