Здравейте,
Интересува ме, дали може да се сложи обикновенна газова уредба на
PASSAT 1.8 20V ADR, или трябва задължителна да е газов инжекцион!? Ако може, какви са недостатъците на обикнованната, и голяма ли ще е разликата във вървежа сравнено с инжекциона!?
По принцип се бях ориентирал директно към инж., тъй като мислех, че не е възможно поставянето на обикновенна на въпросния двигател, докато не прочетох няколко мнения, за подобни изпълнения! И взех, че се замислих, все пак разликата в цените им не е малка!
Благодаря предварително!
ИНЖЕКЦИОН ИЛИ ОБИКНОВЕННА ГАЗОВА??????
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_ написа:Управляваш модерен двигател с по 5 клапана на цилиндър,нахакан с електроника и най-вероятно пластмасови всмукателни колектори и обмисляш да му слагаш обикновена газова уредба![]()
?
Инжекционна ще му пасне перфектно.
Пак казвам, аз съм също ЗА инж., но попаднах на следната тема http://audibg.com/index.php?showtopic=19999&hl=, и тъй като нищо не разбирам, реших да попитам! Ако съм направил нещо лошо, да трием темата, но все си мисля, че 1000 лв. не са малко!!!!!
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Виж сега,трябва да те консултира газаджия,който е поставял уредба на двигател като твоя или поне подобен.Хората си разбират от работата и знаят какво да те посъветват.
Възможно е да нямаш проблеми с обикновена АГУ,нопо-вероятно е да имаш.Един единствен качествен взрив в колекторите е достатъчен,за да съжаляваш после горчиво.
Колата си е твоя.
Ти си решаваш.
Успех от мен!
Възможно е да нямаш проблеми с обикновена АГУ,нопо-вероятно е да имаш.Един единствен качествен взрив в колекторите е достатъчен,за да съжаляваш после горчиво.
Колата си е твоя.
Ти си решаваш.
Успех от мен!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Преди време едно А4 ли беше А6 ли беше му свалях главата след строшена клапа в охлюва на колектора... гроозна гледка...
Та ремонта си беше доволен... гарнитура на глава, напасване на клапаните... слава Богу криви клапани нямаше
Всъщност нищо му нямаше на мотора , просто като се строшила клапата човека веднага изгасил мотора и парченца пластмаса се полепили по клапаните и останали отворени... и твърдеше как колата е на реални 140 000 км , бил я взел от някъв водопроводчик от Италия... дрън дрън... едното бутало беше различно , имаше стари следи от удари на клапаните - най-вероятно скъсан ремък, буталата хлопаха в блока.... мааа тва е съвсем отделна тема
Та ремонта си беше доволен... гарнитура на глава, напасване на клапаните... слава Богу криви клапани нямаше

Всъщност нищо му нямаше на мотора , просто като се строшила клапата човека веднага изгасил мотора и парченца пластмаса се полепили по клапаните и останали отворени... и твърдеше как колата е на реални 140 000 км , бил я взел от някъв водопроводчик от Италия... дрън дрън... едното бутало беше различно , имаше стари следи от удари на клапаните - най-вероятно скъсан ремък, буталата хлопаха в блока.... мааа тва е съвсем отделна тема

-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
andro_ написа:Виж сега,трябва да те консултира газаджия,който е поставял уредба на двигател като твоя или поне подобен.Хората си разбират от работата и знаят какво да те посъветват.
Възможно е да нямаш проблеми с обикновена АГУ,нопо-вероятно е да имаш.Един единствен качествен взрив в колекторите е достатъчен,за да съжаляваш после горчиво.
А с газов инж. може ли да очаквам подобни проблеми!?
И изобщо, ще се промени ли много вървежа на колата с инж!!!?
Все още се колебая, дали изобщо да се занимавам с монтаж на каквато и да била газова!!!!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
С газов инжекцион колата си мисли,че върви на бензин и всички системи и датчици си работят,без емулации.Гърмежите са изключени.
Относно газовия инж:докато слагах моята уредба при газаджиите кацна едно 8-цилиндрово БМВ 2002-ра с уредба BRC Sequent,слагана в Италия. Човекът каза,че няма никаква разлика бензин/газ.
Относно газовия инж:докато слагах моята уредба при газаджиите кацна едно 8-цилиндрово БМВ 2002-ра с уредба BRC Sequent,слагана в Италия. Човекът каза,че няма никаква разлика бензин/газ.
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Слагай газов инжекцион, без да се замисляш. Ама проблемът е да уцелиш сервиз с кадърни майстори - повечето се учат на колата ти, мамка им! И аз карам вече трета година с газов инжекцион - доволно и безаварийно (да чукна на дърво). Не си прави експерименти да слагаш някакви дивотии с "кихалки", "пикалки" и тем подобни! Можеш да икономисаш 400-500 лв, ама после, ако стане нещо, ще се псуваш...... Повечето сервизи за газови уредби предлагат и лизинг, който е удачен вариант, ако ги нямаш на куп парите. Успех!
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта