ИНЖЕКЦИОН ИЛИ ОБИКНОВЕННА ГАЗОВА??????

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Vasso76
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ИНЖЕКЦИОН ИЛИ ОБИКНОВЕННА ГАЗОВА??????

Мнениеот Vasso76 » Пон 25 юни 2007 20:57


Здравейте,
Интересува ме, дали може да се сложи обикновенна газова уредба на
PASSAT 1.8 20V ADR, или трябва задължителна да е газов инжекцион!? Ако може, какви са недостатъците на обикнованната, и голяма ли ще е разликата във вървежа сравнено с инжекциона!?
По принцип се бях ориентирал директно към инж., тъй като мислех, че не е възможно поставянето на обикновенна на въпросния двигател, докато не прочетох няколко мнения, за подобни изпълнения! И взех, че се замислих, все пак разликата в цените им не е малка!
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 25 юни 2007 21:29


земи си втора употреба и си я монтирай сам - съвсем тъко ще ти легне
п.п. то пасата и с приста ойл върви между другото - що да се набутваш


Vasso76
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vasso76 » Пон 25 юни 2007 21:42


zdrash написа:земи си втора употреба и си я монтирай сам - съвсем тъко ще ти легне
п.п. то пасата и с приста ойл върви между другото - що да се набутваш


Някакъв опит за неуместен сърказъм ли усещам или се заяждяш с мен!!!?????


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 25 юни 2007 21:44


Управляваш модерен двигател с по 5 клапана на цилиндър,нахакан с електроника и най-вероятно пластмасови всмукателни колектори и обмисляш да му слагаш обикновена газова уредба :? :shock ?
Инжекционна ще му пасне перфектно.


Vasso76
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vasso76 » Пон 25 юни 2007 21:59


andro_ написа:Управляваш модерен двигател с по 5 клапана на цилиндър,нахакан с електроника и най-вероятно пластмасови всмукателни колектори и обмисляш да му слагаш обикновена газова уредба :? :shock ?
Инжекционна ще му пасне перфектно.


Пак казвам, аз съм също ЗА инж., но попаднах на следната тема http://audibg.com/index.php?showtopic=19999&hl=, и тъй като нищо не разбирам, реших да попитам! Ако съм направил нещо лошо, да трием темата, но все си мисля, че 1000 лв. не са малко!!!!!


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Мнениеот zdrash » Пон 25 юни 2007 22:12


1000 лева не са малко, но и колата не евтина,
данъка не е малък и застраховката( колкото 1 газов инжекцион) също.
аз лично не мога да разбера защо си съсипвате хубавите колите с някви дупотопни устройства
успех


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 25 юни 2007 22:34


Виж сега,трябва да те консултира газаджия,който е поставял уредба на двигател като твоя или поне подобен.Хората си разбират от работата и знаят какво да те посъветват.
Възможно е да нямаш проблеми с обикновена АГУ,нопо-вероятно е да имаш.Един единствен качествен взрив в колекторите е достатъчен,за да съжаляваш после горчиво.

Колата си е твоя.
Ти си решаваш.
Успех от мен!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 25 юни 2007 22:34


Преди време едно А4 ли беше А6 ли беше му свалях главата след строшена клапа в охлюва на колектора... гроозна гледка...
Та ремонта си беше доволен... гарнитура на глава, напасване на клапаните... слава Богу криви клапани нямаше :D
Всъщност нищо му нямаше на мотора , просто като се строшила клапата човека веднага изгасил мотора и парченца пластмаса се полепили по клапаните и останали отворени... и твърдеше как колата е на реални 140 000 км , бил я взел от някъв водопроводчик от Италия... дрън дрън... едното бутало беше различно , имаше стари следи от удари на клапаните - най-вероятно скъсан ремък, буталата хлопаха в блока.... мааа тва е съвсем отделна тема :D


Vasso76
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vasso76 » Пон 25 юни 2007 22:50


andro_ написа:Виж сега,трябва да те консултира газаджия,който е поставял уредба на двигател като твоя или поне подобен.Хората си разбират от работата и знаят какво да те посъветват.
Възможно е да нямаш проблеми с обикновена АГУ,нопо-вероятно е да имаш.Един единствен качествен взрив в колекторите е достатъчен,за да съжаляваш после горчиво.


А с газов инж. може ли да очаквам подобни проблеми!?
И изобщо, ще се промени ли много вървежа на колата с инж!!!?
Все още се колебая, дали изобщо да се занимавам с монтаж на каквато и да била газова!!!!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 25 юни 2007 23:01


С газовия инжекцион надали ще усетиш каквато и да било разлика :)
За обикновената уредба писах горе разни случки точно с 1.8 20в...


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 26 юни 2007 6:55


С газов инжекцион колата си мисли,че върви на бензин и всички системи и датчици си работят,без емулации.Гърмежите са изключени.

Относно газовия инж:докато слагах моята уредба при газаджиите кацна едно 8-цилиндрово БМВ 2002-ра с уредба BRC Sequent,слагана в Италия. Човекът каза,че няма никаква разлика бензин/газ.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 26 юни 2007 8:36


Слагай газов инжекцион, без да се замисляш. Ама проблемът е да уцелиш сервиз с кадърни майстори - повечето се учат на колата ти, мамка им! И аз карам вече трета година с газов инжекцион - доволно и безаварийно (да чукна на дърво). Не си прави експерименти да слагаш някакви дивотии с "кихалки", "пикалки" и тем подобни! Можеш да икономисаш 400-500 лв, ама после, ако стане нещо, ще се псуваш...... Повечето сервизи за газови уредби предлагат и лизинг, който е удачен вариант, ако ги нямаш на куп парите. Успех!


Vasso76
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 10 май 2007 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vasso76 » Вто 26 юни 2007 14:19


В този ред на мисли, BRC в Дружба добри ли са!??


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 26 юни 2007 17:11


Скъпи са... :)
Засега силно лоши мнения за тях не съм чувал.


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 26 юни 2007 18:39


Силно лоши... много двусмислено звучи...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта