Смяна на радиатор(кондензатор)на климатика Пасат Б3- РЕШЕН

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Вто 26 юни 2007 11:09


Само да допълня,че днес опитах да вкарам още малко фреон в системата, но не се получи . Явно му дойде в повечко взе да вие от към компресора и един клапан в долната част си изпусна май излишното. Лошото е че изхвърли и част от маслото. Та се оказа че май без да искам първия път съм улучил долу-горе нещата.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 26 юни 2007 19:23


Съжалявам , че така се е получило , колега .... момента при тебе става странен ...логиката гласи , че ако един кондензатор е по малък от необходимото, в хладни дни е достатъчен , ама в по топли дни тръбата която излиза от кондензатора и влиза в купето ( грубо казано ) е доста гореща - 1 ви признак за не добре охладен и кондензиран фреон ... то обикновено си личи и по манометрите де .... а за ТРВ то - хм ... това е далавера разбира се - системата много бързо набира скорост , но е по сложна и податлива за проблеми и ремонтите обикновено са по дебели .... в края на краищата в Аутодатата дават обикновено по младите коли ... ( зависи от марката де ) та когато има за твоя модел е описано какво се наблюдава с точност и при какви работни /тестови режими се определя работоспособността ...като няма - спасяваш се както ти си го направил ....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: bahyr и 47 госта